Christiaan schreef: 30 okt 2020, 12:32
Jerommel schreef: 30 okt 2020, 12:22
Christiaan schreef: 30 okt 2020, 11:57
Nogmaals, waar zijn de bewijzen? Het is toch de omgekeerde wereld dat die complotdenkers mensen voor van alles beschuldigen, maar dat anderen maar moeten zoeken naar bewijs (of tegenbewijs).
Nee, je doet zelf de wilde aanname dat mensen maar zonder enig bewijs anderen van pedofilie gaan lopen beschuldigen.
Dat is een wilde aanname? Of is het beschuldigen van politici van een pedonetwerk en het drinken van babybloed een wilde aanname?
Ik vind het nogal uitzonderlijke beschuldigen van een klein groepje schreeuwers. Waarom gaan ze niet met bewijs naar de politie?
En nu is het aan mij om aan te tonen dat er geen pedonetwerk en babybloedrinkende politici zijn?
Jerommel schreef:
Maar zo portretteert de media, bijvoorbeeld bij monde van Lubach en die zanger bij Kopspijkers, het jou.
En misschien gaat Lange Frans er ook slordig mee om.
Daarom pikken ze hem er ook uit als zondebok.
Evengoed willen ze hem er verder ook niet over horen.
Lubach sloeg een discussie met hem af, Kopspijkers maakt er 'satire' van.
Op zijn youtube kanaal kan hij ook geen verdediging geven aangezien dat kanaal gedelete is.
LF is een (semi) bekende Nederlander die zelf in de publiciteit komt met zijn beweringen. En ja, daar maken ze gehakt van. En terecht.
Jerommel schreef:
Maar jij kijkt kennelijk ook niet verder, anders had je wel geweten van de controverses hieromtrent door de decennia heen en de feiten en connecties e.d. die door onafhankelijk onderzoeksjournalisme aan het licht zijn gekomen.
Ik wil heel graag verder kijken, maar ik vraag om bewijs en ik krijg het maar niet.
Vertel me, waar moet ik kijken om bewijs te vinden van bovenstaande beweringen over politici hier in Nederland? Net zoals eerder kom je maar niet met bewijs. Het blijft vaag, niet concreet, je blijft insinueren, maar je blijft ontwijken als ik vraag om concreet te zijn en bewijs te leveren.
Je vraag naar bewijs is natuurlijk terecht.
Maar om het te vinden moet je het zelfde doen als ik.
Ik heb helaas geen map met bookmarks o.i.d. over dit onderwerp.
Dingen verdwijnen soms ook, zeker tegenwoordig.
Gebruik DuckDuckGo als browser of als zoekmachine om mee te beginnen.
Anders Bing als zoekmachine ipv. Google search, dat scheelt ook al.
Zoek naar pedogate bijvoorbeeld, of Epstein.
"Pedophelia elite" zal ook resultaten opleveren.
Laat de mainstream kanalen met zogenaamde debunkings even links liggen.
Als het goed is vind je via de pagina's die er over gaan verdere links naar inhoud.
Let op dat er bronnen worden gegeven en laat wilde veronderstellingen links liggen of zoek daar specifiek op om te kijken of er substantie achter zit.
Want het is helaas een feit dat er ook veel waardeloos spul te vinden is en ook opzettelike disinformatie.
Want dit zijn zaken die de plegers niet aan het licht willen laten komen, dus naast censuur en ridiculisering worden de wateren ook opzetelijk vertroebeld.
Misschien vind je niks wat je overtuigt of minstens doet twijfelen aan de goedheid van mensen in het algemeen en mensen met macht in het byzonder.
Onderzoek alles en behoud het goede, zou ik zeggen.
Ik linkte erdr in deze draad naar een interview met een moeder van een slachtoffer en schrijfster Yvonne Keuls die strijden voor openbaarmaking, aanpak en rechtspraak m.b.t. hooggeplaatste pedofielen, maar de éne reaktie van Robert Frans was min of meer ontkenning (i.m.o.)
Besef wel dat het geld kost en moeite kost om het geheim te houden, en dat hooggeplaatsten dikwijls (in de praktijk) boven de wet staan.
Er verdwijnen ook erg veel kinderen elke dag overal ter wereld.
Er zijn de laatste tijd gelukkig wel regelmatig invallen, arrestaties en bevrijdingen van slachtoffers.
Onlangs nog in Duitsland.
Maar met de groei van internetgebruik schijnt het ook allemaal nogal uit de hand te zijn gelopen met de pedobusiness..
Maargoed, helaas heb ik verder geen dingen voor je paraat.
Ik moet daar dan zelf dus ook weer naar op zoek, en wat voor mij goede aanwijzingen zijn, zijn voor de nieuwkomer wellicht ongeloofwaardig, omdat ze de basis niet hebben die ik in de jaren wel heb opgebouwd.
Het is denk ik sowieso beter om zelf de zaken na te speuren en te beoordelen.
Volg anders wat er nog van de Hunter Biden laptop naar buiten komt.
Er komt vooralsnog elke dag weer wat naar buiten, helaas ook met dit onderwerp te maken.
Twatter heeft het account van de New York Post om het berichten over deze zaak geblokkeerd..
Ik zal als ik nog wat voor je tegen kom links posten.
Maar eigenlijk gaat dit topic niet over specifieke onderwerpen, maar om het fenomeen "komplottheorieën".