In het besef dat wat je voor een ander doet, je doet voor een ander deel van jouw Zelf, kun je het beste doen voor 2 individuaties van God.
Vrije(?) wil
-
- Man/Vrouw: M
Re: Vrije(?) wil
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Je kunt best je ego aan de kant zetten, uiteindelijk zal blijken dat het het ego dát is wat over een vermeende vrije wil meent te beschikken.
Niet mijn wil geschiedde.....
-
"Jouw/Jullie wil is Mijn wil en Mijn wil geschiedde..."
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Jij weet niet wat redelijke argumenten zijn.Makkiev schreef: ↑07 feb 2021, 00:38Goeie drogreden joh. Beter reageer je inhoudelijk op mijn argumenten in plaats van ze te ontwijken.EdVaessen schreef: ↑06 feb 2021, 19:24Wat je niet lukt omdat je niet weet hoe empirische natuurwetenschap precies werkt en je dus windmolens aanvalt.Makkiev schreef: ↑04 feb 2021, 21:37Een meerderheid van stemmen levert idd geen waarheid op. En omdat ik van mening ben dat de evolutietheorie teveel onmogelijkheden bevat, maar veel wetenschappers het toch aanvaarden, is het dus aan mij om die onmogelijkheden aan het licht te brengen.
Je blaft en de karavaan trekt voorbij.
[modbreak Bonjour] Jullie verzanden in ad hominems.