De klimaatverwachting voor de toekomst is dat het zuiden van Europa met woestijnvorming te maken krijgt. Dus ondanks de aantrekkelijke vestigingsvoorwaarden kan het op de lange termijn wel eens tegenvallen. Trumpvluchtelingen kunnen zich beter op Frankrijk richten denk ik, daar zijn ook leeglopende dorpen.Tiberius Claudius schreef: ↑26 nov 2024, 09:31Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat er woestijnvorming op dat eiland zal plaatsvinden.Tufkah schreef: ↑25 nov 2024, 14:57 https://www.parool.nl/wereld/amerikanen ... ~bdc923db/
Amerikanen die Trump willen ontvluchten kunnen voor 1 euro een opknapper kopen in Italiaans Ollolai
Goed nieuws voor Amerikanen, ze kunnen goedkoop een huis kopen in een rustig Sardijns dorpje.
Het klinkt aantrekkelijk. Maar er is natuurlijk wel een kanttekening, Trump-ontvluchters zullen niet zo gauw klimaatontkenners zijn. En het kan natuurlijk zo zijn dat je over 10 jaar in de Sahara woont. Sahara op Sardinië wel te verstaan.
Waar heb je die informatie vandaan?
PS.
Het is er nu al bloedheet, dus misschien supertropisch?
Tweede ambtstermijn Trump komt er aan.
-
- Man/Vrouw: M
Re: Tweede ambtstermijn Trump komt er aan.
Ken wat je voor je ziet en wat voor je verborgen is, zal aan je worden geopenbaard.
-
- Man/Vrouw: M
Re: Tweede ambtstermijn Trump komt er aan.
Dit is echter een eiland, dat wel regenachtig zal blijven.Tufkah schreef: ↑26 nov 2024, 09:39De klimaatverwachting voor de toekomst is dat het zuiden van Europa met woestijnvorming te maken krijgt. Dus ondanks de aantrekkelijke vestigingsvoorwaarden kan het op de lange termijn wel eens tegenvallen. Trumpvluchtelingen kunnen zich beter op Frankrijk richten denk ik, daar zijn ook leeglopende dorpen.Tiberius Claudius schreef: ↑26 nov 2024, 09:31
Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat er woestijnvorming op dat eiland zal plaatsvinden.
Waar heb je die informatie vandaan?
PS.
Het is er nu al bloedheet, dus misschien supertropisch?
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?