Mart schreef: 30 jan 2021, 00:48
RickyTjin schreef: 30 jan 2021, 00:41
Ik blijf bij mijn standpunt dat Callista haar suggestie over
dat complotgeleuter is haar eigen optiek is.
Nee. Indien je niet gewoon met harde data voor je beweringen kunt komen terwijl je tegen de wetenschap in speculeert op basis van subjectiviteit, dan hebben we het wel degelijk over complotgedachten.
Ik erken dat ik rekening houd met complotten en ik zo gezien kan worden als een complotdenker, maar die suggestie van Callista over
dat complotgeleuter is in deze discussie onzin.
Complotgeleuter is niet hetzelfde als complotgedachten. Complotgedachten hoeven niet persé onzin te zijn, want complotten kunnen wel degelijk tot realiteiten behoren. Als er voldoende bewijs is voor complotten die gaande zijn, dan is er geen spraken van complotgeleuter.
Het feit dat Klaus Schwab, de baas en oprichter van het Wereld Economisch Forum (WEF) het boek
COVID-19: The Great Reset (
PDF ) geschreven heeft, waarin de richtlijnen duidelijk beschreven staan voor de beperkingen die burgers hedendaags wereldwijd zijn opgelegd en dat we volgens Klauw Schwab nooit meer zullen terugkeren naar oude normaal, voorafgaand aan de Coronacrisis, getuigt ervan dat er wel degelijk een complot gaande is tegen burgers en de mensheid op wereldwijd niveau. Helaas vallen complotten vaak niet te bewijzen met hard bewijsmateriaal, omdat complotten ook in het geheim kunnen zijn/worden afgesproken, alsmede in het geheim en achter de schermen (kunnen) worden uitgevoerd.
Mart schreef: 30 jan 2021, 00:48
RickyTjin schreef: 30 jan 2021, 00:41
Volgens m.i. meng jij je zomaar in de discussie, zonder dat jij mijn voorgaande post met video's goed bekeken hebt.
klopt.
Doordat jij je zomaar in de discussie mengt, zonder mijn voorgaande post met video's goed bekeken te hebben, kom jij voor mij over als een intrigant. Als je mijn voorgaande post met video's en het boek van Klaus Schwab "COVID-19: The Great Reset" niet goed bekeken hebt, dan lijkt het me zinloos dat we verder met elkaar in discussie gaan.