https://wnl.tv/2023/02/03/ook-de-lynx-l ... olf-doden/
Heerlijk ook deze pracht kat terug,de natuur hersteld zich steeds meer.De mens eindelijk de bossen uit en de dieren die daar horen nemen er weer bezit van een GOEDE zaak.
Ze schijnen wat dat betreft zich aan te passen, en de natuur zal er weer een stuk beter van worden.Tiberius Claudius schreef: 15 feb 2023, 10:52 Veel zullen het er helaas nooit worden, deze dieren eisen een groot territorium op.
Ze zijn nuttig want ze doden verwilderde katten en honden.
Weet je er ook misschien een verklaring voor? Dat de natuur zich steeds meer herstelt? Want als we Rutte en consorten moeten geloven is de natuur juist ten onder aan het gaan. Ik snap het niet meer.Snelheid schreef: 14 feb 2023, 10:29
Heerlijk ook deze pracht kat terug,de natuur hersteld zich steeds meer.De mens eindelijk de bossen uit en de dieren die daar horen nemen er weer bezit van een GOEDE zaak.
Zoals een zwaluw nog geen zomer maakt is een lynx terug in Nederland nog niet bepaald een herstelde natuur.Willempie schreef: 15 feb 2023, 17:06Weet je er ook misschien een verklaring voor? Dat de natuur zich steeds meer herstelt? Want als we Rutte en consorten moeten geloven is de natuur juist ten onder aan het gaan. Ik snap het niet meer.Snelheid schreef: 14 feb 2023, 10:29 ...
Goede omschrijving. Kan ik mee instemmen.
Je moet Rutte en consorten ook niet geloven je weet toch dat het een leugenaar is en zijn beleid een grote ramp voor ons land .Willempie schreef: 15 feb 2023, 17:06Weet je er ook misschien een verklaring voor? Dat de natuur zich steeds meer herstelt? Want als we Rutte en consorten moeten geloven is de natuur juist ten onder aan het gaan. Ik snap het niet meer.Snelheid schreef: 14 feb 2023, 10:29
Ik denk eerder dat we de natuur moeten beschermen tegen het kabinet Rutte.Snelheid schreef: 15 feb 2023, 18:56Je moet Rutte en consorten ook niet geloven je weet toch dat het een leugenaar is en zijn beleid een grote ramp voor ons land .Willempie schreef: 15 feb 2023, 17:06
Weet je er ook misschien een verklaring voor? Dat de natuur zich steeds meer herstelt? Want als we Rutte en consorten moeten geloven is de natuur juist ten onder aan het gaan. Ik snap het niet meer.
Gelukkig gaat de natuur en het klimaat zijn eigen gang,tja daar moet de links politiek correcte figuur niets van hebben die zetten graag alles naar hun hand NIET dus.
Voorts de echte natuurdeskundigen zijn blij met deze ontwikkeling herstel van de natuur door terugkeer van inheemse dieren.Kortom de hebzuchtige mens de bossen uit en de Wolf en Lynx er in enz enz enz eindelijk slaat de Natuur terug werd een keer tijd.
Goed gezien.Zolderworm schreef: 15 feb 2023, 19:57Ik denk eerder dat we de natuur moeten beschermen tegen het kabinet Rutte.Snelheid schreef: 15 feb 2023, 18:56
Je moet Rutte en consorten ook niet geloven je weet toch dat het een leugenaar is en zijn beleid een grote ramp voor ons land .
Gelukkig gaat de natuur en het klimaat zijn eigen gang,tja daar moet de links politiek correcte figuur niets van hebben die zetten graag alles naar hun hand NIET dus.
Voorts de echte natuurdeskundigen zijn blij met deze ontwikkeling herstel van de natuur door terugkeer van inheemse dieren.Kortom de hebzuchtige mens de bossen uit en de Wolf en Lynx er in enz enz enz eindelijk slaat de Natuur terug werd een keer tijd.
Niet alleen de natuur maar ook het onderwijs, de zorg, de minima en de vluchtelingen. En dan vergeet ik er vast nog een paar.Zolderworm schreef: 15 feb 2023, 19:57Ik denk eerder dat we de natuur moeten beschermen tegen het kabinet Rutte.Snelheid schreef: 15 feb 2023, 18:56
Je moet Rutte en consorten ook niet geloven je weet toch dat het een leugenaar is en zijn beleid een grote ramp voor ons land .
Een eind verderop staat een container voor restafval, dat was nooit een probleem.Mullog schreef: 15 feb 2023, 18:01 De hoeveelheid zwerfvuil die ik tegenwoordig op mijn wandelingen tegen kom is aanzienlijk. We wonen niet in een land maar in een afvalemmer, lijkt het wel.
Tja en je weet de Lynx houd van opgeruimd staat netjes.Maar ja is sommigen landen is het een grote vuilnisbelt en dan komen ze hier en dan doen ze het zelfde,de inburgering gaat toch niet zo goed.............................maar ja de Lynx heeft geen problemen met inburgenTiberius Claudius schreef: 16 feb 2023, 10:05Een eind verderop staat een container voor restafval, dat was nooit een probleem.Mullog schreef: 15 feb 2023, 18:01 De hoeveelheid zwerfvuil die ik tegenwoordig op mijn wandelingen tegen kom is aanzienlijk. We wonen niet in een land maar in een afvalemmer, lijkt het wel.
Totdat er `Nieuwelingen` kwamen wonen, nu ligt er soms een halve huisraad in de buurt van de container.
In die landen is het vaak normaal alles maar op straat te dumpen.