AIVD
-
- Man/Vrouw: M
Re: AIVD
In het partijprogramma van de Christenunie, bij het onderwerp “Aanslagen” staat indirect de functie van AIVD, het voorkomen van terroristische aanslagen. Mogelijk dat op fora allerlei extremistische geluiden te horen zijn. Het zijn wel vaak reaguurders met extreme opvattingen die daar te vinden zijn, en misschien kan je dan informatie krijgen over wat die groepen beweegt. Dat is dan nuttig.
Al bekend was dat Echelon berichten scant op extremistische taal. Ook heel terecht.
Op dit forum vind men ook extreme standpunten, maar dan niet politiek maar religieus. Ik weet niet of een AIVD daar wat mee kan.
[uit principe ben ik voor principes]
-
Waarom denk je dat ik hier zit? Vooral jou houden we scherp in de gaten....
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Alles wat extreem is wat dan ook is voor de AIVD van belang,dus het is niet zo gek dat ze dit of ander forums in de gaten houden.Leon schreef: ↑26 jul 2023, 20:16In het partijprogramma van de Christenunie, bij het onderwerp “Aanslagen” staat indirect de functie van AIVD, het voorkomen van terroristische aanslagen. Mogelijk dat op fora allerlei extremistische geluiden te horen zijn. Het zijn wel vaak reaguurders met extreme opvattingen die daar te vinden zijn, en misschien kan je dan informatie krijgen over wat die groepen beweegt. Dat is dan nuttig.
Al bekend was dat Echelon berichten scant op extremistische taal. Ook heel terecht.
Op dit forum vind men ook extreme standpunten, maar dan niet politiek maar religieus. Ik weet niet of een AIVD daar wat mee kan.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Lijkt mij correct. Maar of hier de hele dag iemand zit mee te lezen betwijfel ik. Ik denk dat er op steekwoorden en begrippen gescand wordt en dat bepaalt of er nader onderzoek wordt gedaan.
-
-
Inplaats dat @Inktvlam zich gedeisd houdt nou kan je niet anders dan die IP door geven,nou dat gaat nog worden hier nu we echt is de gaten gehouden worden. Nou ja het is wel weer beleven op dit forum
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Nee lekker vroeg uit de veren als ze binnenkomen met de Beuk, de sleutel die op elk slot past. Deurdonderen noemen ze het ook wel.
https://www.youtube.com/watch?v=_2z9dOxn6Bs
https://www.youtube.com/watch?v=lXT87mBDeH8
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Nou dat gaat het forumhuis weer geld kosten we zullen een stalen beveiligingsdeur aan moeten brengen bedankt @Inktvlam kost zo,pak weg 5000 euro per deur alleen die deur al,dat zal @Tin leuk vinden en de Moderator@Bonjour en onze technische man @Dingo hebben er ook werk aan.
Nou ja aan de andere kant is het forumhuis goed beveiligd dan vind ik wel plezierig.
We hebben 4 van die deuren nodig voor het forumhuis 2 aan de voorkant 1 aan de zijkant en dan de deur van de serre en de serre moet omgebouwd worden met gewapend glas.
Nogmaals BEDANKT @Inktvlam
Laatst gewijzigd door Snelheid op 27 jul 2023, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
- Site Admin
Het bekende "Binnen zonder kloppen".Messenger schreef: ↑27 jul 2023, 08:48Nee lekker vroeg uit de veren als ze binnenkomen met de Beuk, de sleutel die op elk slot past. Deurdonderen noemen ze het ook wel.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
De AIVD heeft overal agenten die niets doen ze slapen maar als het nodig is komen ze in actie................... op forums zijn ze ook aanwezig...................wie is hier de agent op dit forum..............zeg het maar
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
-
Dat is de klassieke wijze van deur beuken maar digitaal is binnen komen onhoorbaar zonder digitaal te kloppen.dingo schreef: ↑27 jul 2023, 11:56Het bekende "Binnen zonder kloppen".Messenger schreef: ↑27 jul 2023, 08:48
Nee lekker vroeg uit de veren als ze binnenkomen met de Beuk, de sleutel die op elk slot past. Deurdonderen noemen ze het ook wel.
Mobiel uit zetten is al een van de zaken die men moet doen als men niet gevolgd wilt worden.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Geen mobiel bij je dragen (IMEI is ook traceerbaar als de mobiel uitgezet is) is beter en CCTV camera's ontwijken, niet pinnen en OV met anonieme OV kaart.Snelheid schreef: Mobiel uit zetten is al een van de zaken die men moet doen als men niet gevolgd wilt worden.
Geen pc of laptop gebruiken.
Dat is het begin.
-
- Moderator
Aluminium folie er omheen?Messenger schreef: ↑28 jul 2023, 12:59Geen mobiel bij je dragen (IMEI is ook traceerbaar als de mobiel uitgezet is) is beter en CCTV camera's ontwijken, niet pinnen en OV met anonieme OV kaart.Snelheid schreef: Mobiel uit zetten is al een van de zaken die men moet doen als men niet gevolgd wilt worden.
Geen pc of laptop gebruiken.
Dat is het begin.
Stukje in trein rijden. Folie er omheen en dan ergens uitstappen. Laat ze maar gokken waar.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
-
Onzin. We zitten vol met chips. Je bent zeker al die corona testen en vaccinaties vergeten. Als de AIVD het niet weet bellen ze gewoon naar Bill Gates. Er is maar een remedie... jezelf helemaal inpakken in alu.folie.
-
Over paranoia gesproken...
Folie eromheen of batterij eruit.
Of jezelf inwikkelen als een Mexicaanse wrap, dat kan ook.