Douchegordijn spreekuur
-
- Man/Vrouw: M
Douchegordijn spreekuur
Hier een speciaal topic/spreekuur voor douchegordijnen. Ik vind een bloemetjesmotief echt niet kunnen maar dan krijg ik natuurlijk alle bloemetjesmotiefliefhebbers over me heen. Nou: dikke doei hoor met jullie bloemetjesmotief! Kom maar met overtuigende argumenten waarom dat een acceptabel motief zou zijn.
-
Re: Douchegordijn spreekuur
Toen een vriend, die de sleutel had, zich plotseling liet zien terwijl ik stond te douchen, trok ik van schrik het hele gordijn eraf en waren alle ringen stuk... Echt een Psychomoment (film Psycho van Alfred Hitchcock).Bastiaan73 schreef: 20 mar 2025, 21:33 Hier een speciaal topic/spreekuur voor douchegordijnen. Ik vind een bloemetjesmotief echt niet kunnen maar dan krijg ik natuurlijk alle bloemetjesmotiefliefhebbers over me heen. Nou: dikke doei hoor met jullie bloemetjesmotief! Kom maar met overtuigende argumenten waarom dat een acceptabel motief zou zijn.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
- Site Admin
Ik vind het wel weer even mooi geweest zo. Geen spreekuren meer tenzij een persoonlijke.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
dingo schreef: 20 mar 2025, 22:00 Ik vind het wel weer even mooi geweest zo. Geen spreekuren meer tenzij een persoonlijke.

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Prima! Het werd een beetje een allegaartje.dingo schreef: 20 mar 2025, 22:00 Ik vind het wel weer even mooi geweest zo. Geen spreekuren meer tenzij een persoonlijke.

Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Douchegordijnen zijn ontzettend persoonlijk!dingo schreef: 20 mar 2025, 22:00 Ik vind het wel weer even mooi geweest zo. Geen spreekuren meer tenzij een persoonlijke.
Alle stokheid op een gekje: ik poogde met deze onzinnige spreekuren de reeds bestaande spreekuren enigszins belachelijk te maken.
Een 'spreekuur' op een forum is namelijk eigenlijk nogal... belachelijk. Bij een echt spreekuur (bijvoorbeeld bij een huisarts) heeft men niet alle tijd maar slechts een bepaald tijdsslot waarin zaken besproken kunnen worden. Bij deze 'forumspreekuren' is er alle tijd van de wereld, en dat lijken sommige deelnemers dan ook te hebben.
Maar goed, dit is niet het het echte leven dus tel uit je winst

-
Over smaak valt niet te twisten.Bastiaan73 schreef: 20 mar 2025, 21:33 Hier een speciaal topic/spreekuur voor douchegordijnen. Ik vind een bloemetjesmotief echt niet kunnen maar dan krijg ik natuurlijk alle bloemetjesmotiefliefhebbers over me heen. Nou: dikke doei hoor met jullie bloemetjesmotief! Kom maar met overtuigende argumenten waarom dat een acceptabel motief zou zijn.
-
Ik denk dat het heel veel ellende en bijkomende problemen kan voorkomen, als de huisarts ook een forum voor niet-spoedeisende kwaaltjes zou hebben. Mensen zitten dan niet vast aan een tijdslot en kunnen hun hele verhaal kwijt. Uiteraard kunnen patiënten dan niet onderling kwebbelen over hun kwaaltjes.Bastiaan73 schreef: 22 mar 2025, 02:52Douchegordijnen zijn ontzettend persoonlijk!dingo schreef: 20 mar 2025, 22:00 Ik vind het wel weer even mooi geweest zo. Geen spreekuren meer tenzij een persoonlijke.
Alle stokheid op een gekje: ik poogde met deze onzinnige spreekuren de reeds bestaande spreekuren enigszins belachelijk te maken.
Een 'spreekuur' op een forum is namelijk eigenlijk nogal... belachelijk. Bij een echt spreekuur (bijvoorbeeld bij een huisarts) heeft men niet alle tijd maar slechts een bepaald tijdsslot waarin zaken besproken kunnen worden. Bij deze 'forumspreekuren' is er alle tijd van de wereld, en dat lijken sommige deelnemers dan ook te hebben.
Maar goed, dit is niet het het echte leven dus tel uit je winst![]()
De kans dat de huisarts een onvolledig beeld heeft van een aandoening wordt misschien kleiner.
Lijkt E-health daar misschien op?
-
Zoals alle onderwerpen wordt er natuurlijk weer het nodige buitengesloten. Het zal de tijdsgeest zijn. Maar ik mis de douchewandjes en de douscheschermen bij de inloopdouche.