Ik voel mij niet echt geroepen om voor de zoveelste keer weer met Eli in discussie te gaan omdat hij zover van de realiteit verwijderd is en zo geïndoctrineerd is door religie, dat ik het nu van een discussie met hem niet in zie, verspilde moeite.Tin schreef:Sorry, JW, maar dit soort posten ontkracht de theorie van het antropisch principe niet.JW88 schreef:Jij zou je eens moeten realiseren dat alle onzin die jij hier uitkraamt niet meer is dan jouw zeer bescheiden mening gebaseerd op louter vermoedens, aannames en speculaties. In principe zeg jij gewoon ''kijk eens hoe mooi het leven is, dat moet gewoon door God komen, klaar, punt.'' dat je bepaalde dingen gelooft is prima, maar hou aub op steeds te verkondigen dat er bewijzen zijn, bewijzen zijn gebaseerd op feiten niet op jouw aannames, maar dat schijn je, je niet helemaal te realiseren, het wordt niet voor niets een geloof genoemd!Eliyahu schreef:Bs'dJW88 schreef:En dan wordt mij soms verweten dat ik af en toe in herhaling val hahaha hou toch op met je zinloze argumenten die ik al 100x heb ontkracht ik heb helemaal geen zin om hier wederom op in te gaan, veel succes verder...
Geef dan even een linkje naar slechts 1 van al die honderd keer dat je dat ontkracht hebt.
Maar er komt geen link, wat er is helemaal niks ontkracht.
Het enige wat er nu ontkracht is is dat ontkrachtingsverhaal van jw88.
Dit is alleen het riedeltje "jij bent stom en ik niet" .
En ja, dat riedeltje herhaal je minstens 100 maal.
De theorie van het antropisch principe is ook niet door Eliyahu verzonnen, maar door wetenschappers van naam.
Of het klopt en zo ja, wat je er voor conclusies aan verbind is een ander verhaal.
Maar dit soort bijdragen van JW doet daar bepaald geen zinnig licht op schijnen.
Sterker nog: het hele verhaal wordt genegeerd.
Ik neem aan dat jij het eens met me bent als ik zege dat het slechts aannames, vermoedens en eigen meningen zijn? En dat er helemaal geen bewijs is voor een schepping of voor God, ik snap werkelijk niet dat het zo moeilijk is om dat toe te geven...... als je dat niet kan erkennen ontbreekt alle rede, logica, rationaliteit en gezond verstand bij je, dan leef je echt in een soort sprookjes wereld ver verwijderd van de werkelijkheid....