Dat verbaast mij niet...iets met een bord en kop en hoofd en boter....zoiets...ericjan schreef: Ik begrijp ff de reactie niet Callista, maar even goed alsjeblieft !

Dat verbaast mij niet...iets met een bord en kop en hoofd en boter....zoiets...ericjan schreef: Ik begrijp ff de reactie niet Callista, maar even goed alsjeblieft !
Ook dat is ijdelheid, want het geld wat je verdient laat je na aan een ander die nooit wat heeft gedaan.ericjan schreef:Tsja voor iemand die nooit gewerkt heeft is dat niet fijn om te horen he? Dat begrijp ik welcallista schreef:Jajaja ericjan...ik weet dat je erg hard werkt..............dat heb je al meerder malen verkondigd.......![]()
En ondertussen je beklagen over mensen die wel veel verdienen omdat ze keihard werken.........
Nou, EricJan, ik hoop voor mezelf, en ook voor jou, dat op een zekere leeftijd wat ruimere vrije tijd is weggelegd dan we nu hebben. Al wordt de pensioenleeftijd momenteel wel steeds hoger.ericjan schreef:Tsja Callista als ik zoveel tijd over had als jij...............callista schreef:![]()
Nou, ik quote altijd goed heur....en ben steeds waakzaam
edit...hij wordt nu echt een zooitje...
Bij het lezen van de bijbel sla je zeker Prediker stelselmatig over?ericjan schreef:Tsja voor iemand die nooit gewerkt heeft is dat niet fijn om te horen he? Dat begrijp ik welcallista schreef:Jajaja ericjan...ik weet dat je erg hard werkt..............dat heb je al meerder malen verkondigd.......![]()
En ondertussen je beklagen over mensen die wel veel verdienen omdat ze keihard werken.........
Het hoort bij mijn baan helaas, de extra uren horen gewoon bij mijn honorarium. Het is gewoon onmogelijk om het binnen 40 uren te doen, eerder 50 a 60 per week.Tin schreef:Nou, EricJan, ik hoop voor mezelf, en ook voor jou, dat op een zekere leeftijd wat ruimere vrije tijd is weggelegd dan we nu hebben. Al wordt de pensioenleeftijd momenteel wel steeds hoger.ericjan schreef:Tsja Callista als ik zoveel tijd over had als jij...............callista schreef:![]()
Nou, ik quote altijd goed heur....en ben steeds waakzaam
edit...hij wordt nu echt een zooitje...
En de workload van nu hebben we toch wel enigszins zelf in de hand. Toch? Of zijn de arbeidsvoorwaarden in Finland zo erbarmelijk? Natuurlijk, afgelopen maanden was er bij mij ook nogal wat overwerk. Maar dat is geen situatie die ik mij jarenlang zal laten gebeuren.
Omdat ik geen klager ben wil dat nog niet zeggen dat ik Prediker niet lees hoordingo schreef:Bij het lezen van de bijbel sla je zeker Prediker stelselmatig over?ericjan schreef:Tsja voor iemand die nooit gewerkt heeft is dat niet fijn om te horen he? Dat begrijp ik welcallista schreef:Jajaja ericjan...ik weet dat je erg hard werkt..............dat heb je al meerder malen verkondigd.......![]()
Hen die erg hard werken hebben geen tijd voor een forum.callista schreef:Jajaja ericjan...ik weet dat je erg hard werkt..............dat heb je al meerder malen verkondigd.......![]()