Volgens het groot evangelie van Lorber wel:Rechtuit schreef:Het zou kunnen; alleen ze deden in die tijd niet aan geologiepyro schreef: Tja, Jezus als alwetende geologie professor... het is wel even wennen moet ik zeggen
"[4] Kijk, in Illyrië en ook in onze verre landstreken heb ik verscheidene mijnen en win daaruit allerlei metalen, zoals goud, zilver, lood en een grote hoeveelheid ijzer, dat wij heel goed kunnen gebruiken!
[5] Maar bij het graven van zo'n mijn in de bergen heb ik [Marcus de Romein] wel eens heel zeldzame en opmerkelijke dingen gevonden, en dat heel diep onder de gewone aardbodem. Dat waren botten en geraamten van reusachtig grote dieren, die ooit op aarde geleefd hebben. Wanneer hebben die de aarde bewoond en hoe konden ze zo diep onder -laten we zeggen -zulke hoge bergen terechtkomen? Zo heeft men ook in Egypte en Spanje zelfs botten en geraamten gevonden, die grote overeenkomst vertoonden met die van een mens; alleen waren ze ook wel minstens vier of vijfkeer zo groot en sterk als die van een mens van nu. [...]
[8] Heer, geef mij daar nog een nadere toelichting over; want wat wij, onderzoekende Romeinen, tot nu toe al ontdekt hebben, dat - en zeker nog wel meer dan dat - zullen onze nakomelingen ontdekken." (Lorber, het grote johannes evangelie deel 8)