Nee Zombie...ik heb niets met JOUW geloof en met JOUW God ....zoals jij dat propageert en interpreteert...snap je?....en atheïstische propaganda is mij vreemd....Dirk schreef:Ik hoop van harte dat de doelstelling van de site, genoemd op de voorpagina, gehandhaafd blijft: gesprek over het Christelijke geloof. Nu heb ik niks tegen niet-gelovigen of anders-gelovigen die hierover van gedachten willen wisselen.callista schreef:en heb je papagaai reactie dan ook gemeld met een TR
Echter, callista heeft duidelijk gemaakt dat zij niks met het Christelijke geloof heeft. Ik denk dat er dus sprake is van atheistische propaganda. Hoort dat thuis in de rubriek LB?? Zij heeft mijn bericht gemeld. Moet zij weten, natuurlijk. Aan jullie te oordelen, niet aan mij. Ik meld slechts even ter uitleg ook haar bericht. Ik lees met belangstelling jullie standpunt! Misschien is de rubriek feedback hier meer geschikt voor, dan verplaatsen jullie het maar.
Daar kun je mij niet van beschuldigen.....ik gun een ieder zijn/haar geloof [zeker omdat voor velen een handvat, houvast of een troost is] maar verwacht dan ook respect of op zijn minst aandacht voor mijn visie of andere visies dan de jouwe..........je bent echt betreurenswaardig en dan druk ik mij nog eufemistisch uit...