Het gaat er om dat die zogenaamde statistiek van Rechtuit pure onzin is, hij roept maar wat...Wim Nusselder schreef:Rechtuit schreef:Tja het Christendom groeit met een miljoen per dag ruwe schatting.
En men kan dat na gaan wetenschappelijk rapport. binnen 15 jaar geen atheist meer te bekennen uitgestorven.Het Pew Research Center is bij mijn weten redelijk betrouwbaar en verwacht dat het aantal atheïsten en agnosten de komende decennia terugloopt.JW88 schreef:Nou ik verwacht toch echt dat ik over 15 jaar nog leef en dan ben ik 100% zeker nog steeds atheïst, dus die domme ongenuanceerde nutteloze uitspraak van je slaat zoals gewoonlijk echt weer totaal nergens op....
Zeg je nou trouwens werkelijk dat er per dag 1 miljoen christenen bijkomen? Dan is dus de hele wereldbevolking over 20 jaar christenen
Misschien is het echt verstandig dat je nu eens wakker wordt uit de gehersenspoelde droomwereld van je en eens naar buiten kijkt hoe het echte leven er uit ziet...
Het christendom groeit, maar minder hard dan de islam.
Met v&Vriendengroet,
Wim
Ik heb hierboven laten zien hoe Nederland er voor staat, zie link en onderbouwing.