carramba schreef:
Ook intelligent ingrijpen acht ik niet onmogelijk en indien waar zou het idd zeer verhelderend zijn. Alleen zijn deze oude geschriften alleen (meer is er namelijk niet) onvoldoende bewijs om het als feit te poneren.
Er is veel meer, maar alle kennis is en wordt vernietigd. Waar we bij staan. Aan de ene kant door Isis, en aan de andere kant door het kapotmaken van kennisinstituten waar deze wetenschap en cultuurschatten nog veilig was. En ik moet zeggen dat ik zelf moe en het beu ben. De kerk (althans een flink aantal van haar aanhangers) werkt al jaren tegen, door mensen belachelijk te maken, door wetenschappers weg te zetten, door catweazlegedrag, en dat is ook op dit forum te zien geweest. En als het de kerk niet is zijn het wel atheisten geweest (gunstige uitzonderingen daargelaten).
Er is nog nooit zoveel vernietigende tegenwerking geweest tegen de waarheid als nu. Overheden, geldwellustige, hebzuchtige egocentrische individuen, en IS die waar ze maar komen alle cultuurschatten en oude wijsheid en kennis vernietigen.
De mensen die hier allemaal aan meedoen, krijgen wat hen toekomt. Ze hebben in feite hun eigen werkelijkheid gecreeerd en ze hebben hun zin gekregen, door hun hoogmoedige neerkijken op oeroude kennis en op hun eigen culturele identiteit.
De enige troost die wij en de onzen nog hebben is Onze Heer, die alles al had volbracht. Aan ons heeft het niet gelegen, wij hebben alles gegeven en geven nog steeds alles wat in ons is voor de bewustwording en kennisverrijking van de mens. Zijn (in Zijn kracht) staande gebleven tegen alle verdrukking in. En nu is alles bijna in de wereld op dit gebied al vernietigd of wordt vernietigd as we speak. En de mensen gaan nog zó schrikken, als ze er uiteindelijk achter komen hoe ver het al is gekomen en wat ze versmaad hebben.
Het is volbracht. Door Onze Heer. En ik denk dat ook voor dit moderne tijdperk zal blijken te gelden: "mijn volk gaat ten onder aan gebrek aan kennis". Door een uitsluitend platlands en contextloos bijbelverstaan met bijbehorende heksenjacht enerzijds, en door pure hoogmoed jegens andere aanvullende informatiebronnen en overgeleverde bouwwerken en andere op de wereld aanwezige kenmerken anderzijds.
Wij gaan het ervan nemen, van onze welverdiende rust genieten. Wie niet horen wil, moet....juist.
Daar komt nog iets bij. Ooit begon ik met een studie paranormaal therapeut (dat heet nu energetisch). Dat verruilde ik voor een deel spoedig voor Zingeving en voor Religiestudies. Maar in mijn jaargroep NT bleken allemaal mensen te zitten van uiteenlopende leeftijden, die
dezelfde visioenen en ervaringen hadden gehad.
Zonder uitzondering. En veel van wat die mensen hebben gezien is nu al werkelijkheid. Zoals deze:
http://www.niburu.nl/extraordinary-ufo- ... n-9282016/. En nee, dit is geen ruimteschip maar militair equipment van mensen. Wat in Openbaringen beschreven staat, hebben zij gedetailleerd gezien.
Al deze mensen kennen en geloven nu de Bijbel, omdat ze het einde hebben gezien en ondervonden het in allemaal dezelfde paranormale ervaringen. Niet tegelijkertijd, maar op verschillende momentenin hun geleefde leven. (Dus nee, geen massapsychose, maar loepzuivere profetie)
Hier laat ik het definitief bij. Dit zou ik nooit hebben gezegd, ware het niet dat het allemaal niet meer uitmaakt. Geniet nog maar even van de evolutietheorie, nu het nog kan. De wereld evolueert zich dood, van oorlog naar oorlog en de enorme duisternis die voor de deur staat , is er nog nooit eerder geweest, die is ongekend. Maar niet meer voor lang.
De komende week zal ik hier heel weinig zijn, wegens drukke andere bezigheden die voltooid moeten worden.
Een fijne zondagavond nog.