Er staat dan ook eventuele. En ik schreef dat ik graag antwoord wil. Maar jij wilt goedbedoeld graag heel gauw toedekken, no matter what. Daar help je in dit geval niemand mee.callista schreef:Volgens mij zie jij spoken...Anja schreef:Ik denk dat jij grenzenloos naief bent. Niet verstandig.callista schreef:Iklees ook goed en kom tot een andere discussie.Anja schreef:Gewoon een kwestie van lezen wat er staat, Callista. Dit soort dingen toedekken, daar help je iemand niet mee. Alleen de waarheid maakt vrij.callista schreef:Het moet niet gekker worden...
Niet teveel complotsites bezoeken @Anja....
Een bepaald soort lichte achterdocht en kritisch denken in alle gevallen is goed, maar jij maakt het wel erg bont...
Jammer dat je de persoon helpt om eventueel te blijven hangen in leugen. Je had hem beter zelf kunnen laten antwoorden. Momentum voorbij, helaas pindakaas.
En nee, ik ben allesbehalve naïef...
En eerst zullen die zg leugens bewezen moeten worden, anders zijn het ad hominems en valse beschuldigingen
Er is niets waar men zich in Christus voor hoeft te (blijven) schamen. Hij heeft álle zonden gedragen. De Waarheid bevrijdt. Iemand die De Weg, Het Leven, wil volgen, kan De Waarheid niet overslaan. Dat is wat Hij Is namelijk, en wat ook de mens die Christus volgt zal moeten willen worden. Dat kan pijnlijke momenten opleveren, doch die zijn alleszins de moeite waard.