Dan leeft U in ontkenning want we leven er al meer dan een decennium in .Wim Nusselder schreef:Ik leef niet in de wereld die jij beschrijft en wil daar ook niet in leven.Fundamenteel schreef:De bruggen zijn reeds opgeblazen Wim, de wereld is er nu anders aan toe.Nee, ik werk wel in multicultureel Amsterdam-Oost, schuin boven een moskee.Fundamenteel schreef:Bent u opgegroeid in een multiculwijk Wim? Woont U in een multiculwijk?
Met v&Vriendengroet,
Wim
De eerste brug die men opblies was achter Saddam gaan, dan achter Khadaffi en daarna achter Assad. De EU is omsingeld en heeft geen vrienden meer. Dan heb je nog het Russische boycot, Grexit, Brexit, ... En al der wijl krijgen islamitische mannen de rode loper terwijl Christenen afgeslacht worden in het Oosten. Wie leverde de wapens nu weer? Juist.
ik wil niet in zo'n wereld leven, maar dat maakt de politiek er wel van. De politieke correcte bende.
Misschien leven wij in een andere dimensie? Gelooft U het nieuws zoals dat op u afkomt of double checkt U de feiten?
De islam is een bloedcultus die geen aarding in Europa heeft. Dat heeft de politiek er enkel van gemaakt, niet de democratie. De islam valt onze democratie aan en verwerpt deze. Ze willen een sharia, een grote meerderheid.
Van mijn grootouders kreeg ik vakbonden
Van mijn ouders het islamiseren van Europa. Kijkt maar naar Kosovo en Servië bv.
Wat geef ik morgen over aan mijn kinderen? Ik hoop een nieuw bestuur waarin de zaken benoemd mogen worden zoals ze zijn, waarin onze eigen identiteit centraal staat en zij die met ons willen wonen zich daarop aanpassen. Nu is het andersom, de wereld op zijn kop.