Niet gelijk, wel gelijkwaardig.ericjan schreef: 17 sep 2018, 11:35 Het is iets wat de moderne wereld heeft bedacht, man en vrouw gelijk.
En DIE nieuwe regels wil men met terugwerkende kracht afdwingen in het verleden.
Terwijl het heden nog niet eens werkt.
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat men hier in Scandinavie ook zo modern pleegt te denken en wettelijk tracht middels "voorkeursbehandeling" vrouwen op belangrijke posities te krijgen. (ten nadele van de mannen overigens).
resultaat is dan men bij ons na 3 mislukte dames op die postite, vanwege gebrek aan kunde en aanleg, eindelijk een zeer geschikte man mag aannemen. Verloren zijn een 3 tal jaren
Ik dwing niets af. Uit teksten blijkt dat zij een hoge positie had. En conservatieve mannen kunnen daar niet mee overweg. Want God dient zich uiteraard wel te richten naar hun overtuigingen. En zo is er een God gecreëerd naar ons evenbeeld.
Wat jij als voorbeeld stelt heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik heb nu ruim 30 jaar gewerkt bij allerlei organisaties. Enig idee hoeveel incapabele mannen ik ben tegengekomen ? Enig idee door wie de wereldwijde crisis is veroorzaakt ? Bankiers.....mannen.