Dat claim ik helemaal niet. Zo zie je maar weer hoe jij leest. Dat wat je aanstaat pak je op (bevooroordeeld) en de rest laat je liggen.
Ik stel dat de bijbel ook een positieve kant meldt, die jij volledig negeert. Je vrdraagt postitiveit niet.
Ik zie je geen teksten melden over de andere wang toekeren, zachtmoedig zijn, je vijand liefhebben en wat dies meer zij.
Dat verdraag je niet, zo gevangen zit je inmiddels al.
Straffen, lijden.......het is een intense fixatie van je. Ongezond.Jij ziet het negatieve in de versen omdat er gestraft wordt.
Ik zie het positieve in de versen omdat ik weet dat het een bevestiging is dat G'd nog bij mij is: en ik niet straks met de rest van de wereld voor de eeuwige straf hoef te lijden.
Geselen.....die hadden we nog niet gehad. Het lijkt wel of je erop kickt.6 Want de Heere bestraft wie Hij liefheeft, en Hij geselt iedere zoon die Hij aanneemt.
Hebreeen 12
Ik ben in het geheel geen zwartkijker. Ik zie het goddelijke heel positief. Ik geloof in onvoorwaardelijke liefde.Hiermee is duidelijk dat jij denkt positief te zijn, terwijl je als zwartkijker dat juist geheel niet bent.
Verder dan dit kan ik je de waarheid hier op het forum niet schrijven, gezien de forum regels.
Maar je bent zo gefixeerd om anderen neer te sabelen, dat je niet meer in staat bent om te lezen wat er geschreven wordt.
Blind fanatisme.