Ja..maar je zult het pas begrijpen als je onder die steen vandaan komt...
[modbreakTrajecto] Op de persoon spelen is niet de bedoeling.
Ja..maar je zult het pas begrijpen als je onder die steen vandaan komt...
Bs"d
Ha haha..ik zit nog even terug te lezen de geweldige reacties van deze christelijke voorbeeldige "dames"Anja schreef: ↑30 apr 2019, 21:04Ik ben het helemaal met je eens. Voor Zolderworm geldt precies hetzelfde als voor Callista.Storm schreef: ↑30 apr 2019, 20:57@Zolder,Zolderworm schreef: ↑30 apr 2019, 20:50Kijk, dat bedoel ik nou. Iedereen bemoeit zich ermee. Als Callista terecht moet worden gewezen, wat ik betwijfel, dan moet de moderatie dat doen en verder niemand.Storm schreef: ↑30 apr 2019, 20:45callista schreef: ↑30 apr 2019, 18:17
Ik ben het volledig met je eens...er gebeurt hier zoveel de laatste tijd waar zijn aandacht wel meer naar toe zou kunnen gaan
Gisteren was er ook weer wat....maar ja....omdat ik alles in de gaten houd en dat van een ander ook verwacht om het hele plaatje te begrijpen is misschien soms wat te veel gevraagd,.....maar i.mo. wel noodzakelijk....anders ben je de kijk op het geheel kwijt en worden de verkeerde conclusies getrokken...
@callista,
Maak je je zorgen over dit forum? Wat schijnheilig!!! Wat draag je zelf aan in dit topic behalve gestook.
Bovendien zegt Callista over christenen en het christendom gewoon wat ze denkt. Sommige mensen van christelijke signatuur noemen dat gestook, omdat ze zich in hun geloof aangevallen voelen. Nou, zo heilig is dat geloof niet.
Jij en callista kunnen elkaars reacties niet zuiver lezen m.i want wat de ander zegt/schrijft is altijd goed. Prima, maar ga elkaar niet wegzetten als zielepoten. Eerst trappen waar maar te trappen is en dan:''zie nu wel gelovigen kunnen nergens tegen en geven altijd anderen de schuld''. Een smerig spelletje noem ik het. En dit meen ik.
En zodra ze ook maar een mogelijkheid denken te zien om een ander te pakken, doen ze het. Walgelijk.
Als reeds eens gezegd, betreft het uit de context gerukte citaten van evolutionisten die in hun verband iets heel anders zeggen. Deze drukte om niets betreffende de dubbel gecodeerde genen komt uit 2007, toen de advocaat Casey Luskin (klik) de opdracht kreeg Intelligent Design te promoten en stelde dat leidend evolutionair bioloog Francisco Ayala schreef in Proceedings for the National Academy of Sciences (PNAS): "Kans is een integraal onderdeel van het evolutionaire proces". Ayala legde toen uit waarom hij denkt dat de Darwinistische evolutie klopt en ID verkeerd is: "Biologische evolutie verschilt van een schilderij of een artefact omdat het niet het resultaat is van een vooropgezet ontwerp. Het ontwerp van organismen is niet intelligent, maar onvolmaakt en soms ronduit disfunctioneel."("Darwins grootste ontdekking: ontwerp zonder ontwerper"), PNAS, 104: 8567-8573 (15 mei 2007). Deze standaard en conclusie is de punchline van Ayala tegen ID. Daartegen bracht Luskin de dubbel gecodeerde genen in stelling: indien kans een integraal onderdeel van het evolutionaire proces is, hoe verklaar je de dubbel gecodeerde genen?
Mutaties willekeurig. Waarom muteren die virussen dan om zich aan te passen aan een medicijn?Mart schreef: ↑30 apr 2019, 23:56 Het ontwerp van organismen is niet intelligent, maar onvolmaakt en soms ronduit disfunctioneel."("Darwins grootste ontdekking: ontwerp zonder ontwerper[/i]"), PNAS, 104: 8567-8573 (15 mei 2007). Deze standaard en conclusie is de punchline van Ayala tegen ID. Daartegen bracht Luskin de dubbel gecodeerde genen in stelling: indien kans een integraal onderdeel van het evolutionaire proces is, hoe verklaar je de dubbel gecodeerde genen?
De mutaties die de erfelijke variaties verschaffen die beschikbaar zijn voor natuurlijke selectie ontstaan willekeurig, onafhankelijk van of ze gunstig of schadelijk zijn voor hun dragers. Maar dit willekeurige proces wordt gecompenseerd door natuurlijke selectie, die het nuttige behoudt en het schadelijke elimineert. Zonder mutatie zou evolutie niet kunnen plaatsvinden omdat er geen variaties zouden zijn die op een verschillende manier van de ene naar de andere generatie kunnen worden overgebracht. Maar zonder natuurlijke selectie zou het mutatieproces disorganisatie en uitdoving opleveren omdat de meeste mutaties nadelig zijn''. Natuurlijke selectie dus.
Dat staat in dezelfde posting die je citeert: natuurlijke selectie. Mocht je geïnteresseerd zijn, hier wordt wetenschappelijk uitgelegd hoe virussen evolueren: (klik).coby schreef: ↑01 mei 2019, 00:07Mutaties willekeurig. Waarom muteren die virussen dan om zich aan te passen aan een medicijn?Mart schreef: ↑30 apr 2019, 23:56 Het ontwerp van organismen is niet intelligent, maar onvolmaakt en soms ronduit disfunctioneel."("Darwins grootste ontdekking: ontwerp zonder ontwerper[/i]"), PNAS, 104: 8567-8573 (15 mei 2007). Deze standaard en conclusie is de punchline van Ayala tegen ID. Daartegen bracht Luskin de dubbel gecodeerde genen in stelling: indien kans een integraal onderdeel van het evolutionaire proces is, hoe verklaar je de dubbel gecodeerde genen?
De mutaties die de erfelijke variaties verschaffen die beschikbaar zijn voor natuurlijke selectie ontstaan willekeurig, onafhankelijk van of ze gunstig of schadelijk zijn voor hun dragers. Maar dit willekeurige proces wordt gecompenseerd door natuurlijke selectie, die het nuttige behoudt en het schadelijke elimineert. Zonder mutatie zou evolutie niet kunnen plaatsvinden omdat er geen variaties zouden zijn die op een verschillende manier van de ene naar de andere generatie kunnen worden overgebracht. Maar zonder natuurlijke selectie zou het mutatieproces disorganisatie en uitdoving opleveren omdat de meeste mutaties nadelig zijn''. Natuurlijke selectie dus.
Ik had je 10 jaar geleden al door Storm......ik heb een extra zintuig.Storm schreef: ↑30 apr 2019, 20:45@callista,callista schreef: ↑30 apr 2019, 18:17Ik ben het volledig met je eens...er gebeurt hier zoveel de laatste tijd waar zijn aandacht wel meer naar toe zou kunnen gaanZolderworm schreef: ↑30 apr 2019, 18:12Nou, ik ben eigenlijk met Trajecto bezig dat hij hier gewoon te weinig aanwezig is, en ook dat hij hier te weinig modereert. Het begint me langzamerhand te storen. Hij is altijd maar bezig met Credible, terwijl hij het daar niet eens leuk vindt. Hij is toen uitgenodigd om daar te modereren, omdat die eigenaar daar omhoog zat. En hij voelde zich natuurlijk vereerd. Maar nou werkt hij zich daar het ongeluk, zonder dat hij er ook maar iets voor terugkrijgt. En ook geen waardering of zo. Die eigenaar heeft het maar mooi voor elkaar. Die hoeft lekker totaal niets aan het forum te doen, want Trajecto werkt zich daar geheel vrijwillig uit de naad. De eigenaar laat ook nooit iets van zich horen. Ook niet als je hem een mail stuurt. Lekker gemakkelijk allemaal. Maar Trajecto laat zich, volgens mij, daar gewoon uitbuiten, om het maar strikt te zeggen. Nou ja, hij is gewoon te goed voor de wereld.
Gisteren was er ook weer wat....maar ja....omdat ik alles in de gaten houd en dat van een ander ook verwacht om het hele plaatje te begrijpen is misschien soms wat te veel gevraagd,.....maar i.mo. wel noodzakelijk....anders ben je de kijk op het geheel kwijt en worden de verkeerde conclusies getrokken...
Maak je je zorgen over dit forum? Wat schijnheilig!!!
Wat draag je zelf aan in dit topic behalve gestook.
Misschien is het raadzaam te kijken waar de onzin vandaan komt en de beledigingen en valse beschuldigingen en aantijgingen vandaan komen....en diegenen aan te pakken of aan te spreken.
Wie de laatste paginas doorleest, ontwaart inderdaad een waar slagveld dat aanzienlijk interessanter is dan de onderliggende discussie over ID. Wauw! Popcorm-time
Waarmee Storm Eliyahoe de perfecte metafoor aanlevert voor stasis afgewisseld door perioden van heftige evolutionaire activiteit.
Ja jongen...dankjewel....heerlijk dat er nog zulke relativerende mensen zijn...kan ik in ieder geval rustig gaan slapen..
@Trajecto,
@callista,callista schreef: ↑01 mei 2019, 00:35Ik had je 10 jaar geleden al door Storm......ik heb een extra zintuig.Storm schreef: ↑30 apr 2019, 20:45@callista,callista schreef: ↑30 apr 2019, 18:17Ik ben het volledig met je eens...er gebeurt hier zoveel de laatste tijd waar zijn aandacht wel meer naar toe zou kunnen gaanZolderworm schreef: ↑30 apr 2019, 18:12Nou, ik ben eigenlijk met Trajecto bezig dat hij hier gewoon te weinig aanwezig is, en ook dat hij hier te weinig modereert. Het begint me langzamerhand te storen. Hij is altijd maar bezig met Credible, terwijl hij het daar niet eens leuk vindt. Hij is toen uitgenodigd om daar te modereren, omdat die eigenaar daar omhoog zat. En hij voelde zich natuurlijk vereerd. Maar nou werkt hij zich daar het ongeluk, zonder dat hij er ook maar iets voor terugkrijgt. En ook geen waardering of zo. Die eigenaar heeft het maar mooi voor elkaar. Die hoeft lekker totaal niets aan het forum te doen, want Trajecto werkt zich daar geheel vrijwillig uit de naad. De eigenaar laat ook nooit iets van zich horen. Ook niet als je hem een mail stuurt. Lekker gemakkelijk allemaal. Maar Trajecto laat zich, volgens mij, daar gewoon uitbuiten, om het maar strikt te zeggen. Nou ja, hij is gewoon te goed voor de wereld.
Maak je je zorgen over dit forum? Wat schijnheilig!!!
Wat draag je zelf aan in dit topic behalve gestook.
Dus het verbaast me niets dergelijke reacties van jou...........Maar goed..maar weer over tot de orde van de dag. en BOT..
Er is al genoeg onzin verkondigd en vuilspuiterij....
Heel christelijk blijkbaar.
Gelukkig ben ik een atheïst.....
Goed plan!
Bs"d
Fijn dat je ons weer wat verteld over de geschiedenis van de dual coding genes. Maar dat verandert natuurlijk niks aan het feit dat, zoals PubMed ook zegt, ze niet door toeval kunnen ontstaan.Deze drukte om niets betreffende de dubbel gecodeerde genen komt uit 2007, toen de advocaat Casey Luskin (klik) de opdracht kreeg Intelligent Design te promoten en stelde dat leidend evolutionair bioloog Francisco Ayala schreef in Proceedings for the National Academy of Sciences (PNAS): "Kans is een integraal onderdeel van het evolutionaire proces". Ayala legde toen uit waarom hij denkt dat de Darwinistische evolutie klopt en ID verkeerd is: "Biologische evolutie verschilt van een schilderij of een artefact omdat het niet het resultaat is van een vooropgezet ontwerp. Het ontwerp van organismen is niet intelligent, maar onvolmaakt en soms ronduit disfunctioneel."("Darwins grootste ontdekking: ontwerp zonder ontwerper"), PNAS, 104: 8567-8573 (15 mei 2007). Deze standaard en conclusie is de punchline van Ayala tegen ID. Daartegen bracht Luskin de dubbel gecodeerde genen in stelling: indien kans een integraal onderdeel van het evolutionaire proces is, hoe verklaar je de dubbel gecodeerde genen?
Evolutionair bioloog Francisco Ayala had reeds gezegd: ''Kans is een integraal onderdeel van het evolutionaire proces. De mutaties die de erfelijke variaties verschaffen die beschikbaar zijn voor natuurlijke selectie ontstaan willekeurig, onafhankelijk van of ze gunstig of schadelijk zijn voor hun dragers. Maar dit willekeurige proces wordt gecompenseerd door natuurlijke selectie, die het nuttige behoudt en het schadelijke elimineert. Zonder mutatie zou evolutie niet kunnen plaatsvinden omdat er geen variaties zouden zijn die op een verschillende manier van de ene naar de andere generatie kunnen worden overgebracht. Maar zonder natuurlijke selectie zou het mutatieproces disorganisatie en uitdoving opleveren omdat de meeste mutaties nadelig zijn''. Natuurlijke selectie dus, volgens dezelfde evolutionair bioloog die deze zaak aanhaalde.
Net zoals stasis (periodes van evolutionaire inactiviteit welke afgewisseld worden door perioden van evolutionaire activiteit), maken eveneens dubbel gecodeerde genen gewoon deel uit van het evolutionaire proces.
Bs"d
coby schreef: ↑01 mei 2019, 00:07Mutaties willekeurig. Waarom muteren die virussen dan om zich aan te passen aan een medicijn?Mart schreef: ↑30 apr 2019, 23:56 Het ontwerp van organismen is niet intelligent, maar onvolmaakt en soms ronduit disfunctioneel."("Darwins grootste ontdekking: ontwerp zonder ontwerper[/i]"), PNAS, 104: 8567-8573 (15 mei 2007). Deze standaard en conclusie is de punchline van Ayala tegen ID. Daartegen bracht Luskin de dubbel gecodeerde genen in stelling: indien kans een integraal onderdeel van het evolutionaire proces is, hoe verklaar je de dubbel gecodeerde genen?