Eliyahu schreef:Mart schreef: 03 mei 2019, 12:44
Eliyahu schreef:Natuurlijke selectie kan HELEMAAL NIETS maken. Het kan alleen maar selecteren wat kans gemaakt heeft. En aangezien kans geen dual coding genes kan maken, kan selectie dus helemaal niks selecteren. Het is werkelijk zo simpel.
Natuurlijke selectie leidt tot het overleven van het best aangepaste. Hetgeen functioneert, overleeft. Zo ontstaat orde uit kans.
Ik citeer Ayala helemaal niet, ik citeer PubMed.
Je citeerde: ''
Kans is een integraal onderdeel van het evolutionaire proces'', hetgeen rechtstreeks van Ayala afkomstig is.
Nee Mart, je vergist je vreselijk, ik citeer Ayala nergens.
Je negeert het issue telkens en ik kan me weinig anders meer voorstellen dan dat dit bewust is.
Dit is het citaat en
dit is wat je ervan selecteert, nadat je reeds een aantal malen is verteld dat deze achterhaalde ID-claim afkomstig is van een ID-advocaat, genaamd
Casey Luskin, die tegenover de geneticus en evolutionair bioloog
Francisco J. Ayala stelde dat dubbel gecodeerde genen niet door toeval kunnen zijn gevormd, hetgeen zou impliceren dat dit een intelligente ontwerper zou vereisen. En op deze suggestie had Ayala reeds geschreven dat er geen intelligent ontwerp, maar natuurlijke selectie aan de basis staat: ''Kans is een integraal onderdeel van het evolutionaire proces. De mutaties die de erfelijke variaties verschaffen die beschikbaar zijn voor natuurlijke selectie ontstaan willekeurig, onafhankelijk van of ze gunstig of schadelijk zijn voor hun dragers.
Maar dit willekeurige proces wordt gecompenseerd door natuurlijke selectie, dat het nuttige behoudt en het schadelijke elimineert. Zonder mutatie zou evolutie niet kunnen plaatsvinden omdat er geen variaties zouden zijn die op een verschillende manier van de ene naar de andere generatie kunnen worden overgebracht.
Maar zonder natuurlijke selectie zou het mutatieproces disorganisatie en uitdoving opleveren omdat de meeste mutaties nadelig zijn''.
Natuurlijke selectie dus. Natuurlijke selectie leidt tot het overleven van het best aangepaste. Hetgeen functioneert, overleeft. Zo ontstaat orde uit kans.
Eliyahu schreef:Voor het maken van dual coding genes is intelligentie nodig.
En waarom gebruik je die dan niet?

Lees je gewoon eens in, dan vind je uit waarom alle wetenschappers die je citeert voor je ID-propaganda tot een tegengestelde conclusie komen dan jij: evolutie.
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.