(klik). Indien je ID geen pseudo-wetenschap vindt, ben ik benieuwd naar de argumenten. Men heeft het over dubbel gecodeerde genen waarvoor volgens de evolutie-theoristen natuurlijke selectie verantwoordelijk is, maar volgens een ID-er hier verwijst complexiteit naar een schepper. Men heeft het binnen de evolutie eveneens over stasis, maar een ID-er vergat er - ongetwijfeld toevallig - bij te zeggen dat binnen de evolutie-theorie stasis doorgaans wordt afgewisseld door perioden van activiteit die via de genetica zijn vastgesteld. De vraag is eerder: wanneer vindt evolutie gradueel plaats en wanneer via het onderbroken evenwicht. Eveneens is eenvoudig aantoonbaar dat stasis niet de beginstaat was, hetgeen de these van schepping reeds naar het land der fabelen stuurt. Maar, nogmaals, nogmaals en nogmaals, heb je btere argumenten en heb je iets substantieels aan het topic toe te voegen in plaats van je voornamelijk te beperken tot steunbetuiging aan godsdienstigen en het becommentariëren van anderen.Anja schreef: ↑04 mei 2019, 17:04Allereerst heb ik geen versiering nodig. Ten tweede is het onjuist wat je zegt, en dat is na te lezen in de inmiddels 45 pagina's. Ik ben niet zo van de oneindige herhalingen wanneer iets pertinent niet gezien wil worden.Boppe1986 schreef: ↑04 mei 2019, 16:51Anja schreef: ↑04 mei 2019, 14:14 Ik weet wel zeker dat je Godot eerder zal zien opdagen, aangezien jullie de aangereikte bijzonder sterke argumentatie uit met name de hand van Eliyahu niet aanvaarden kunnen en het eenvoudigheidsbeginsel van de wetenschap afwijzen. Herhaling heeft dan ook geen zin. Het geloof van atheisten is in mijn ogen dan ook groter dan het geloof van gelovigen.
Iemand die geen verstand van wetenschap heeft, wat je bewezen hebt met dat verhaaltje waar ik op reageerde en jij uiteindelijk niet, mag niet oordelen over de argumentatie van een ander...
Geef gewoon toe dat jij het een sterke argumentatie vind omdat het uitgaat van iets waar jij in gelooft.. Zou je sieren.
Ook heb je hierop nog steeds niet geantwoord. Je schreef:
Waarop ik schreef: interessante opmerking. Zou je kunnen zeggen waar niet-gelovigen dan in geloven met een geloof dat groter is dan het geloof van gelovigen?Anja schreef:Het geloof van atheisten is in mijn ogen dan ook groter dan het geloof van gelovigen.