hopper schreef:Maar dat komt omdat je nog bevangen bent door het toverstokje-denken. Dat evolutie er miljoenen jaren over doet en allerlei doodlopende wegen in slaat of weer terug keert past niet in het toverstokje-denken.
Dat toverstokje past nou juist bij het begrip natuurlijke selectie. Je laat de term “natuurlijke selectie” vallen en alle lastige vragen zijn opgelost. Dat evolutie miljoenen jaren aan een beestje werkt, klopt niet. Men ziet geen geleidelijkheid, maar stasis (onveranderlijkheid over miljoenen jaren) gevolgd door plotselinge verschijning van soorten. Men ziet explosief ontstaan van soorten in de Avalon-explosie, de Cambrische explosie, de Ordovicische explosie, de moderne vogel-explosie, de bloemplant-explosie en nog meer.
hopper schreef:Het mooiste voorbeeld zijn de walvisachtigen die komend uit zee zoogdier zijn geworden en vervolgens weer terug in zee en een soort van zoogdier/vis.
Het hele verhaal van de pakicetus, rodhocetus en ambulocetus, de zogenaamde wandelende walvissen is onjuist, bedrog kun je ook zeggen.
viewtopic.php?f=97&start=96&t=3404&sid= ... 806eefebb0
hopper schreef:God als grote tovenaar fikst zoiets in 6 dagen! Ja, daar kan geen evolutie tegen op. Dat begrijp ik wel.
Maar als ik in Artis de chimpansees zie, dan zie ik onmiddelijk de gelijkenis met mijzelf!
Artis is nou dicht, dus zul je het voorlopig met de spiegel moeten doen.
De schepping was natuurlijk niet letterlijk in zes dagen, maar over buitengewoon lange tijdsbestekken.
Evolutionist: iemand die gelooft dat de natuur zichzelf gemaakt heeft.