Okay, is mijn rare tante dan representatief voor alle tantes?Zolderworm schreef: 24 okt 2020, 14:25Lees nou eens wat ik daarover heb gezegd in Praatvaria. Het gaat helemaal niet over die ene oom tegenover andere ooms.Jerommel schreef: 24 okt 2020, 14:18Je begrijpt het echt niet?Zolderworm schreef: 24 okt 2020, 14:03Hij laat ons een half uur lang de meest volstrekte idioten zien en heeft geen bewijs gegeven voor zijn voorstelling van zaken?Jerommel schreef: 24 okt 2020, 13:56 Het is wat betreft Lubach vrij simpel.
Hij heeft zelf geen bewijs gegeven voor zijn voorstelling van zaken.
Ik bedoel, je kan elke groep wel belachelijk maken door heel selectief er iets van te laten zien en van negatief commentaar te voorzien.
>> Dus hoe stel je je dan voor dat iemand moet bewijzen dat Lubach een valse voorstelling van zaken geeft?
Ik kan toch alleen maar aangeven hoe het wél werkt?
Heb ik dat dan niet gedaan?
En zo niet, waarom stelt niemand dan opvolgende vragen?
Jullie weten niet eens onafhankelijke journalistiek te onderscheiden van wilde complottheorieën.
Maar het interesseert jullie kennelijk ook niet.
(uitzonderingen daargelaten)
Is jouw rare oom representatief voor alle ooms?
(Ik kan op m'n telefoon geen gekopieerde links plakken, ergens anders dan in Facebook.)
Oftewel, zijn rare vogels in Lubach's clipjes representatief voor alle waarheidszoekers ?