Het is WEL een probleem, Hopper, OMDAT andere mensen het als probleem zien.
Misschien niet voor jou en niet in jouw hoofd, en ook niet voor mij ..MAAR wel in het dagelijkse leven van heel veel andere mensen.
Niet omdat zijzelf dat zo willen maar omdat anderen het als probleem zien, zelfs zo ernstig dat ze erom vermoord worden.
Ja hoor Hopper.
Ik heb de liefde in mezelf ontdekt, de gordijnen naar de rest van de wereld lekker dichtgetrokken... en toen was alle wereldse ellende opgelost. Voor mij dan. Nu probeer ik andere mensen te helpen...
Halloooo ..beste homoseksuelen ..overal ter wereld... ontdek de liefde in jezelf en klaar is Kees. Met lieve groetjes en kusjes en veel succes en zet 'm op!
Of werkt de wereldse praktijk anders? !!
Lees dit ff:
https://winq.nl/articles/227514/in-welk ... strafbaar/
ZIJ hebben het namelijk helemaal NIET zelf in de handIn 70 door Nederland erkende landen is het strafbaar om als man seks te hebben met andere mannen. In bijna tien landen staat zelfs de doodstraf op homoseksualiteit. Een overzicht met actuele feiten.
Ze zijn niet zelf de veroorzaker en ze kunnen het ook niet zelf stoppen.
Je kan namelijk niet stoppen met homoseksueel zijn omdat de maatschappij dat van je verlangt.
Die zelfontdekkende non-dualistischtische liefdesgedachten... helpen geen enkele homo van de doodstraf e.a. wereldse ellende af.
Toch is dat wel wat jij stelt.
I.p.v. het probleem neer te leggen als maatschappelijk probleem zeg jij ijskoud tegen elke homoseksueel: "je bent zelf de veroorzaker van je ellende"
Hopper schreef:Stop met veroorzaken en het gevolg blijft ook uit".
En dat is maar eentje van de vele vele voorbeelden die ik heb aangedragen om duidelijk te maken dat die kosmische orde/karma/reincarnatie leer helemaal zo fris niet is. Nog mild gezegd, want in de dagelijkse praktijk berokkent het heel veel mensen heel veel schade.
(Waar ikzelf uiteraard alleen maar last van heb als ik de gordijnen opentrek, de deur uitga en me praktisch om andere mensen bekommer omdat ik inmiddels wel ontdekt heb dat iemand die net het in is ziekenhuis is geslagen niet zoveel heeft aan mijn non dualistische liefdevolle meditaties en mooie filosofische prietpraat).