Je bent zeer haatdragend naar mij toe en geeft eerlijk toe totaal niet open te staan voor mijn geloof, maar eist wel dat iedereen open staat voor jouw geloof. Ik stel oprecht vragen, maar het is mij meer dan duidelijk dat je een anti- christelijk geloof hebt en bij het toetsen van jouw geloof zeg je halve waarheden.Messenger schreef: 02 dec 2020, 10:19Hoeveel uur heb jij aaneengesloten goed kunnen slapen de afgelopen 24 uur?Gaitema schreef: 02 dec 2020, 09:51 Moet je eens luisteren Messenger, we zitten hier op een discussieforum. Je kan hier gewoon vragen beantwoorden en ik stel ze je keer op keer, maar je geeft er maar halve slappe antwoorden op. Je bent zelf boos en reageerd agressief op.de man. Je dwingt mij jouw antwoorden aan te nemen als de absolute waarheid. Maar als dat de absolute waarheid is, dan moet je ook antwoorden op mijn critische vragen kunnen geven en je geeft ze niet. Nu doe je weer arrogant alsof er met mij niet te praten valt. En maar het christendom aanvallen. En maar voortdurend antwoorden opeisen.
Ondanks je 5 jaar durende agressietherapie kom je prikkelbaar en agressief over, waardoor ik geen zin heb je te blijven 'voeden'.Jij wil niets vernemen van buitenbijbelse inzichten. Als jij denkt dat ik in de watten gelegd wordt, dat niemand mij tegenspreekt (wat niet zo is), kan het zijn dat men interesse toont en er waardering aan geeft.Gaitema schreef: Nou, als je het zo goed weet, beantwoord dan mijn vragen! Maar telkens kom je met herhalingen van zetten. En je wordt maar mooi op dit forum in de watten gelegd, omdat niemand jou tegenspreekt, behalve de enkelen die wel waarde hechten aan het christelijke geloof.Oh ik moet dus Bertha Dutje lezen die gelooft in de christelijke God die ons geschapen heeft, ergens ver weg toekijkt en ons maar verduvelde zondaars vindt. Ik ben daar klaar mee. Dat het jou in jouw geloof bevestigt is misschien prettig voor je, want zo blijft de cirkelredenering ook rond.Gaitema schreef: Ik heb vannacht een hele bijdrage van Bertha Dudde gegeven. Die heb je genegeerd. Ik ben niet verplicht een boek te kopen, terwijl ik daar toch geen geld en tijd voor heb, aangezien ik nog genoeg boeken heb liggen. Ook heeft mijn vrouw mij verboden dat boek te kopen, omdat ze het als dwaalleer bestempeld heeft en dat op basis van jouw antwoorden. Verder weet ik voldoende van bijna dood ervaringen. We hebben ook geen Net Flix of zo en gaan dat dus ook niet terug kunnen vinden, die film. En wat denk je nu? Dat ik op commando jouw boeken en films moet gaan lezen?
Je hebt niet eens de trailer op youtube bekeken want dan had je rechts in het scherm ook de volledige film kunnen vinden.
Van mij hoef je niks.
Lijkt me alleen beter je energie in je gezin en jezelf te steken. Je schrijft het hele etmaal door lijkt wel en kennelijk slaap je niet. Je bent bijzonder prikkelbaar hier. Volgens mij sta je 5 jaar ingeschreven bij agressietherapie maar kom je zelden opdagen, net als met een sportschool voor velen. Weggegooid geld.Jouw aangenomen geloof is tegenstrijdig. Maar houd er vooral aan vast.Gaitema schreef: Je kan toch gewoon in discussie gaan? Maar nee hoor, jouw zelf verzonnen geloof kan je niet verdedigen, omdat je het zelf samen gesteld hebt. Ik bouw ten minste echt op openbaringen van boven en vertrouw niet op eigen inzichten.
Je kan gewoon mijn vragen niet inhoudelijk beantwoorden, omdat jouw geloof tegenstrijdig in zichzelf is.Bastiaan73 stelt vragen op een normale geïnteresseerde manier en is niet agressief en afwerend met me in gesprek.Gaitema schreef: Bastiaan73 toont dat ook al aan. Je bent gewoon niet in staat jouw geloof werkelijk te verdedigen. Als het je niet lukt jouw God te verdedigen die wil ervaren hoe mensen slechte dingen doen en zelf geen eigen moraal heeft, dan ga je agressief te keer tegen mijn leer. Je voelt jou zelf gewoon te belangrijk en te goed, om mij te woord te staan. Walchelijk!
Door Bertha Dudde's citaat wat ik hier voor jou opgezocht hebt af te wijzen, wijs je mijn God af.
Daarbij zit je vol vooroordelen die totaal niet stroken met mijn Godsbeeld. Het heeft geen zin meer met jou te praten, want je geeft zelf aan geen interesse te willen tonen in mijn bijdragen en ik heb deze bijdrage ook aangeklaagd bij de moderator omdat ze vol zitten met haatdragende reacties die je niet kan doen.
Je hebt door jouw anti christelijke houding zelf dit conflict veroorzaak en ja ik heb vanwege jouw dwangmatigheid en liefdeloosheid naar mij toe niet jouw link gekeken. Je bekeer immers mijn inhoud ook niet!!!!!!!