callista schreef: 14 sep 2021, 15:00
Ik dacht....ik probeer even wat...
Ik kan er wel meer van maken hoor, maar die 18 komen van Walsch en dan vul ik het aan met wat ik begrepen heb vanuit mijn ziel.
19. Na het sterven krijg je een levensschouw van jezelf door de ogen en het gevoel van iedereen die je hebt beroerd.
20. Na het sterven krijg je de gelegenheid terug te gaan door het gangpad van de tijd van jouw leven, waarbij je andere keuzes kunt maken dan je hebt gemaakt. In een parallelle dimensie ervaar je dan hoe je leven anders zou zijn geweest. Leuke momenten bijvoorbeeld kun je herbeleven.
21. Je krijgt de gelegenheid willekeurig welk leven (deels of geheel) van een ander te ervaren. Bijvoorbeeld jouw idool.
22. Je ontdekt dat je behalve in je eigen lichaam overal en in alle tijd (Alfa en Omega) bestaat. Dit maakt dat je o.a. je voorouders in hun hele leven kunt volgen, alsmede kunt zien hoe jouw kinderen en verder nageslacht kunt volgen in hun hele leven. En beschavingen op andere planeten, wat je ook wil. J
23. Ook al zag je de sloop van bijvoorbeeld het ouderlijk huis, het blijkt nog steeds in een andere dimensie te bestaan.
Alles dat je dood zag gaan en vernield zag worden is er nog.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.