We gaan het beleven.Messenger schreef: 14 sep 2021, 09:23Het is geen waarheid. Het is misschien jouw waarheid maar zeker niet van mij.Gait schreef: 14 sep 2021, 09:15
De waarheid brengen. De waarheid is hard Messenger. Ik ben er van overtuigd dat er een grote opwekking gaat komen te midden van de rampen die over de wereld gaat komen. Jezus noemde 3 zaken die zullen verergeren: "epidemieën (zoals Corona), aardbevingen (zoals de Tsunami) en berichten van oorlogen (er komt een derde wereldoorlog)."
Mensen zullen het nu afwijzen, maar er later aan terug denken.
En dan is Jezus de uitweg
Er komen inderdaad rampen, virussen, aardbevingen, oorlogen en mogelijk ook nucleair terrorisme. Maar dat heeft helemaal niets met het geloven in Jezus te maken.
Het mag dan ook weer in de Herziene Statenvertaling staan, voor mij is het Herziene Onzin.
18 uitspraken over de dood
-
- Man/Vrouw: M
Re: 18 uitspraken over de dood
Geboren om lief te hebben.
-
Maar God doet toch geen toekomst voorspellingen volgens jou en er waren toch 20 uitkomsten mogelijk?Gait schreef: 14 sep 2021, 10:15We gaan het beleven.Messenger schreef: 14 sep 2021, 09:23
Het is geen waarheid. Het is misschien jouw waarheid maar zeker niet van mij.
Er komen inderdaad rampen, virussen, aardbevingen, oorlogen en mogelijk ook nucleair terrorisme. Maar dat heeft helemaal niets met het geloven in Jezus te maken.
Het mag dan ook weer in de Herziene Statenvertaling staan, voor mij is het Herziene Onzin.
Wat zegt Neal Donald Walsch over de toekomst?
-
Ik ben degene die misschien gebeurtenissen voorzie. Ik heb het wat dat betreft niet over God gehad en welke 20 uitkomsten jij bedoelt is mij niet duidelijk.
Dat alles mogelijk is in het NU, en dat de toekomst niet vastligt.Gait schreef: Wat zegt Neal Donald Walsch over de toekomst?
Jij gelooft in bijbelse profetie, maar er ligt niets vast. Ook de wederkomst van een reddende Jezus is helemaal niet zeker. Dat je dat als zekerheid aanneemt is geheel voor jouw rekening, ik vind het grote onzin.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Die 20 uitkomsten waren mogelijk op basis van 20 opties die mensen hadden.Messenger schreef: 14 sep 2021, 12:26Ik ben degene die misschien gebeurtenissen voorzie. Ik heb het wat dat betreft niet over God gehad en welke 20 uitkomsten jij bedoelt is mij niet duidelijk.Gait schreef: 14 sep 2021, 11:50
Maar God doet toch geen toekomst voorspellingen volgens jou en er waren toch 20 uitkomsten mogelijk?Dat alles mogelijk is in het NU, en dat de toekomst niet vastligt.Gait schreef: Wat zegt Neal Donald Walsch over de toekomst?
Jij gelooft in bijbelse profetie, maar er ligt niets vast. Ook de wederkomst van een reddende Jezus is helemaal niet zeker. Dat je dat als zekerheid aanneemt is geheel voor jouw rekening, ik vind het grote onzin.
In het christendom staat alles wel vast.
Je hoeft het trouwens niet verplicht onzin te noemen, je kan ook zeggen dat je er anders over denkt of dat het anders zit.
-
Ik weet niet over welke 20 uitkomsten en opties je het hebt.Gait schreef: 14 sep 2021, 13:09 Die 20 uitkomsten waren mogelijk op basis van 20 opties die mensen hadden.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
- Man/Vrouw: V
Zou Gait niet doelen op de topictitel?
18 i.p.v. 20?
18 i.p.v. 20?
-
Maar het gaat over 18 uitspraken over de dood, niet over opties en uitkomsten.
-
- Man/Vrouw: V
Ik dacht....ik probeer even wat...
Misschien dat profetieën een rol spelen bij zijn invulling?
Nou, hij zal het hopelijk wel toelichten...
Misschien dat profetieën een rol spelen bij zijn invulling?
Nou, hij zal het hopelijk wel toelichten...
-
Ik kan er wel meer van maken hoor, maar die 18 komen van Walsch en dan vul ik het aan met wat ik begrepen heb vanuit mijn ziel.
19. Na het sterven krijg je een levensschouw van jezelf door de ogen en het gevoel van iedereen die je hebt beroerd.
20. Na het sterven krijg je de gelegenheid terug te gaan door het gangpad van de tijd van jouw leven, waarbij je andere keuzes kunt maken dan je hebt gemaakt. In een parallelle dimensie ervaar je dan hoe je leven anders zou zijn geweest. Leuke momenten bijvoorbeeld kun je herbeleven.
21. Je krijgt de gelegenheid willekeurig welk leven (deels of geheel) van een ander te ervaren. Bijvoorbeeld jouw idool.
22. Je ontdekt dat je behalve in je eigen lichaam overal en in alle tijd (Alfa en Omega) bestaat. Dit maakt dat je o.a. je voorouders in hun hele leven kunt volgen, alsmede kunt zien hoe jouw kinderen en verder nageslacht kunt volgen in hun hele leven. En beschavingen op andere planeten, wat je ook wil. J
23. Ook al zag je de sloop van bijvoorbeeld het ouderlijk huis, het blijkt nog steeds in een andere dimensie te bestaan.
Alles dat je dood zag gaan en vernield zag worden is er nog.
-
Nou, ik overzie het niet meer . Je had het er in ieder geval over dat de toekomst meerdere kanten op kan gaan, afhankelijk van waar de mensheid collectief voor kiest.