HJW schreef: 08 jan 2022, 21:32
Gait schreef: 08 jan 2022, 21:19
Ik heb ook een hardere opstelling van de CU gehoopt, maar ook uit stemwijzers al sinds mijn 18de jaar komt de VVD helemaal onder aan alle adviezen terecht en de CU samen met de SP helemaal boven aan. En dus werkt de CU al jaren samen met mijn aartsvijand VVD.
CDA komt bij mij uit als inderdaad een middenpartij. Ergens midden in het lijstje. Ik ben dus duidelijk christelijk links.
Dat is mijn punt niet. Punt is:
VVD voert beleid: jij vindt dat ze niet deugen, waardeloze lui, niet te vertrouwen.
CU voert exact hetzelfde beleid: prachtige mensen, vertrouwen in, die deugen
Dat vul jij in. De CU is tegen G2. Tegen Abortus en Euthanasie. Ik geloof eigenlijk dat zelfs de meerderheid van de VVD, D66 en CDA ministers an sich geloven in wat ze doen, maar ben het niet met hun beleid compleet eens. Als ik zeg dat ze niet deugen, heb ik het over rotte appels. Maar daar wil ik niet op in gaan.
Ik weet niet wat wel goed is, maar gezien de omnicron variant mee valt, ben ik voor het per direct stoppen met de Lock Down en ook met de 1,5 meter maatregel. Vaccineren moet weer zonder dwang worden, net als de griepprik.
Ik neem nu puur die prik vanwege de drang, want het is helder dat de boosterprik amper werkt.
Prik 4 vast wel, maar als er geen nadelige maatschappelijke gevolgen van "buitensluiten en isoleren" meer zijn voor het niet- vaccineren, stop ik dus ook met het vaccineren. Ik vertrouw met deze milde Omnicron variant op mijn eigen immuunsysteem.
Maar zal ik dit zeggen, ik heb nooit in de partijen VVD, CDA en D66 geloofd, omdat ze me altijd hebben laten barsten en me nooit vertegenwoordigd hebben op vele terreinen als huisvesting, begeleiding naar werk met mijn pdd-nos beperkingen, de verschrikkelijke flexwerk via uitzendbureaus dat zij in het leven hebben geroepen door hun beleid, de gebrek aan kansen op een vaste baan, de gebrekkige loonstijgingen, terwijl rijken steeds rijker worden, de te hoge eigen bijdragen en het in standhouden van een economische stelsel dat de bovenlaag rijker maakt, ten koste van de onderlaag. Voorzieningen die er voorheen waren om me opweg te helpen zijn weg bezuinigd.
Ik heb me nooit door hen vertegenwoordigd gevoeld.
De CU heb ik wel echter tegen deze systemen zien strijden, net als de SP. Op deze twee partijen heb ik gestemd, omdat ik hen vertrouw.
Het op CU stemmen is ook strategisch stemmen. Van de 4 partijen aan de absolute macht, heb ik enkel vertrouwen in hen. Het heeft geen zin SP of Jezus Leeft te stemmen, want zij hebben geen invloed.
Geboren om lief te hebben.