1. Vanaf hoeveel weken spreek je van een baby? Laten we beginnen bij de eerste celdelingen. Wanneer LEEFT een "vrucht"?Eliyahu schreef: ↑04 mei 2022, 13:27Bs"dMagereHein schreef: ↑04 mei 2022, 13:17
Het enge eraan vind ik
A: de ontwikkelingen in USA mbt abortus (maar dit is niet slechts aan orthodox conservatieve gelovigen voorbehouden)
Ik vind het heel eng als mensen het eng vinden als ze geen baby's meer mogen vermoorden.
En dat is nou precies wat er gaande is bij de evolutionistische onderzoekers. Alles wat tegen de evotheorie in gaat dat wordt gecancelled.B: het niet meer in staat zijn onafhankelijk eigen onderzoek te doen omdat ALLES dat in tegenspraak met je gelovige opvoeding is (ik noem het: indoctrinatie), afgekeurd dient te worden.
2. Wat zou de reden kunnen zijn voor evolutiebiologen om feiten die tegen de leer ingaan per definitie acuut af te keuren?
Want bij religie is me zoveel inmiddels wel duidelijk. Er wordt geen theorie zo fel bestreden als de ET. Kosmologie staat misschien op een goede 2e plaats.