Dat hoeft ook niet, maar je zou mijn vraag ook kunnen beantwoorden. Wat je met het twee spleten-experiment in deze context duidelijk wilt maken. En niemand zegt dat je in drie zinnen de structuur van het bestaan (zoals jij dat ziet, ga ik vanuit) moet uitleggen. Je mag er ook meer gebruiken. Je kunt overwegen het in stappen te doen.
Eigenlijk doe je het in eerste instantie wel goed, met het twee spleten experiment. Je gaf er netjes een link bij waar uit te halen is waar je het over hebt. Maar dat verpest je dan weer door gelijk maar weer de conclusie te trekken dat ik die link niet lees of niet weet waar het over gaat (over oordelen gesproken...)
Je mag ervan uitgaan dat alles wat je schrijft voor het brede (nou ja, zo breed is dit forum nu ook weer niet... ) internet publiek onbekend is. En het was niet onbekend maar bij jou was blijkbaar niet bekend dat deze term ook nog wel andere betekenissen heeft, die meer gangbaar zijn.
Jij wilt een verhaal vertellen, ik wil het begrijpen. En alles waar ik vraagtekens bij zet zal ik je voor de voeten gooien. Aan jou de schone taak mij te overtuigen door een dichtgetimmerde verdediging. Zo zit het volgens mij in elkaar.