Waarmee ID dus kan worden geplaatst onder Filosofie.
Eindelijk begin je het door te krijgen.
Dus jij zegt dat een wetenschapper die creationist is dat die geen wetenschapper is.Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:04Dan kom ik vasdt en zeker bij een Crea Site uit.
Een wetenschappelijke is wel ff iets anders.
Het is empirisch dat geordende informatie alleen door een intelligentie gecreëerd kan worden, tot op deze dag is dat simpel te verifiëren.Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:07Waarmee ID dus kan worden geplaatst onder Filosofie.
H"p Drwn,Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 12:35Bs"dDat_beloof_ik schreef: ↑26 jun 2022, 02:59
Ik besef me nu dat ik je zin bekeerd heb begrepen, ik bedoelde te zeggen dat er geen steekhoudende argumentatie tegen evolutie is.
Er zijn heel veel zeer steekhoudende argumenten tegen evolutie. Bijvoorbeeld de wet van de terugkerende mutaties:
Het is gebleken bij het kweken van planten dat als je mutaties van mutaties van mutaties van mutaties enz enz gaat maken, dat je dan op een dood spoor raakt. Want op een gegeven moment komen er geen nieuwe mutaties meer, alleen de oude mutaties blijven zichzelf herhalen, dit is de nieuw (midden vorige eeuw) ontdekte wet van herhalende mutaties.
Dit heeft het mutatietelen waar men zeer hoge verwachtingen van had volledig de nek omgedraaid.
Het zoveelste bewijs dat evolutie onmogelijk is.
Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:07Waarmee ID dus kan worden geplaatst onder Filosofie.
Bs"dDat_beloof_ik schreef: ↑24 aug 2022, 13:15H"p Drwn,Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 12:35
Bs"d
Er zijn heel veel zeer steekhoudende argumenten tegen evolutie. Bijvoorbeeld de wet van de terugkerende mutaties:
Het is gebleken bij het kweken van planten dat als je mutaties van mutaties van mutaties van mutaties enz enz gaat maken, dat je dan op een dood spoor raakt. Want op een gegeven moment komen er geen nieuwe mutaties meer, alleen de oude mutaties blijven zichzelf herhalen, dit is de nieuw (midden vorige eeuw) ontdekte wet van herhalende mutaties.
Dit heeft het mutatietelen waar men zeer hoge verwachtingen van had volledig de nek omgedraaid.
Het zoveelste bewijs dat evolutie onmogelijk is.
De wet van terugkerende mutatie bestaat niet.
De nimmer bewezen hypothese van Lonning mag dan door hem liefkozend 'wet' worden genoemd, maar dat maakt het nog geen wet.
Wat dan ook regelmatig gebeurd. En heb heb je een baby met een afwijking.Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 11:36 Het is datacompressie op het hoogste nivo, op een nivo waar computerprogrammeurs alleen maar van kunnen dromen. Dat dit door stom toeval, door mutaties, fouten, en selectie tot stand heeft kunnen komen is onmogelijk. Want in het bijzonder onwaarschijnlijke geval dat op zo’n manier één code gevormd of verbeterd wordt, dan worden de codes die daar doorheen lopen vernield.
Of een spontane abortus.Dat_beloof_ik schreef: ↑24 aug 2022, 13:25 Wat dan ook regelmatig gebeurd. En heb heb je een baby met een afwijking.
Dat klopt dat kan nooit een goede wetenschapper zijn.Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 13:12Dus jij zegt dat een wetenschapper die creationist is dat die geen wetenschapper is.Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:04
Dan kom ik vasdt en zeker bij een Crea Site uit.
Een wetenschappelijke is wel ff iets anders.
Oftewel je zegt: "Ik geloof alleen maar mensen die dingen zeggen waar ik het mee eens ben."
Denk je nou echt dat je op zo'n manier ooit de waarheid zal vinden??
Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt.Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:13Het is empirisch dat geordende informatie alleen door een intelligentie gecreëerd kan worden, tot op deze dag is dat simpel te verifiëren.Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:07
Uiteraard is Google zo je vriend, maar dat is geen antwoord.
Bewezen??Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 13:21Bs"dDat_beloof_ik schreef: ↑24 aug 2022, 13:15
H"p Drwn,
De nimmer bewezen hypothese van Lonning mag dan door hem liefkozend 'wet' worden genoemd, maar dat maakt het nog geen wet.
Die wet kan empirisch bewezen worden, en die wet is empirisch bewezen, en niet alleen door Lonnig, dus het is een wet, en niet een theorie.
"Zoek maar op Google", is dat argumentatie op top niveau? .....Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:32 Typisch weer atheïsten op hun best, verlies aan informatie want een afwijking is een fout in de code geen verbetering.
Jammer weer, daar waar Eliyahu op topniveau beargumenteerd en redeneert.
Zegt mij wel weer genoeg.
Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:29Dat klopt dat kan nooit een goede wetenschapper zijn.
En vroeger soms iets nog veel ergers.Bonjour schreef: ↑24 aug 2022, 13:27Of een spontane abortus.Dat_beloof_ik schreef: ↑24 aug 2022, 13:25 Wat dan ook regelmatig gebeurd. En heb heb je een baby met een afwijking.
H"p Drwn,Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 13:21Bs"dDat_beloof_ik schreef: ↑24 aug 2022, 13:15
H"p Drwn,
Die wet kan empirisch bewezen worden, en die wet is empirisch bewezen, en niet alleen door Lonnig, dus het is een wet, en niet een theorie.
Er bestaan op dit gebied geen creationistische wetenschappers.Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 13:34Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:29 Dat klopt dat kan nooit een goede wetenschapper zijn.
Als ik ga zeggen: "Ik geloof alleen creationistische wetenschappers, wat de evo's allemaal beweren daar geloof ik niks van!" dan zal iedereen begrijpen dat dat een zeer slecht uitgangspunt is, en dat je je dan geen objectief beeld kan vormen van de werkelijkheid.
Maar jij doet precies hetzelfde, alleen de andere kant op.
Jij zegt: "My mind is made up, please don't confuse me with the facts!"
Maar hier heb je een site van de universiteit van California die toegeeft dat er C14 in dinobotten gevonden wordt: https://online.ucpress.edu/abt/article- ... m=fulltext
Is gewoon de praktijk, waar komen al die boeken, bibliotheken, geschreven computercode's vandaan? Is dat gecreëerd door intelligentie of toeval?Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:31Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt.Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:13
Het is empirisch dat geordende informatie alleen door een intelligentie gecreëerd kan worden, tot op deze dag is dat simpel te verifiëren.
Het is op zijn minst een onwetenschappelijke uitspraak.
Dat bewijst niet dat dat altijd nodig is.Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:36Is gewoon de praktijk, waar komen al die boeken, bibliotheken, geschreven computercode's vandaan? Is dat gecreëerd door intelligentie of toeval?Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:31
Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt.
Vanuit daar is het niet moeilijk te beredeneren waar de informatie in jou vandaan komt.
H"p Drwin,Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 13:34 Bs"d
Als ik ga zeggen: "Ik geloof alleen creationistische wetenschappers, wat de evo's allemaal beweren daar geloof ik niks van!" dan zal iedereen begrijpen dat dat een zeer slecht uitgangspunt is, en dat je je dan geen objectief beeld kan vormen van de werkelijkheid.
Maar jij doet precies hetzelfde, alleen de andere kant op.
Jij zegt: "My mind is made up, please don't confuse me with the facts!"
Maar hier heb je een site van de universiteit van California die toegeeft dat er C14 in dinobotten gevonden wordt: https://online.ucpress.edu/abt/article- ... m=fulltext
Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:31Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt.Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:13
Het is empirisch dat geordende informatie alleen door een intelligentie gecreëerd kan worden, tot op deze dag is dat simpel te verifiëren.
Dan ga je tegen de bewijzen en logica in, zo simpel is dat en is het aan jou om aan te tonen dat het kan zonder intelligentie.Tiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:39Dat bewijst niet dat dat altijd nodig is.Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:36
Is gewoon de praktijk, waar komen al die boeken, bibliotheken, geschreven computercode's vandaan? Is dat gecreëerd door intelligentie of toeval?
Vanuit daar is het niet moeilijk te beredeneren waar de informatie in jou vandaan komt.
Je roept dat wel.Eliyahu schreef: ↑24 aug 2022, 13:41Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑24 aug 2022, 13:31
Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt.
Het is een uitspraak die heel gemakkelijk empirisch bewezen kan worden. Ga gewoon proberen om zonder gebruik te maken van enige intelligentie geheel spontaan ingewikkelde codes te vormen, en dan zal je zien dat dat onmogelijk is.
Hoe vaak je dat experiment ook herhaalt, je zal altijd hetzelfde resultaat verkrijgen, en daarmee is het dan empirisch bewezen.
Dat hoef ik niet:Vreugdevol schreef: ↑24 aug 2022, 13:41Dan ga je tegen de bewijzen en logica in, zo simpel is dat en is het aan jou om aan te tonen dat het kan zonder intelligentie.