Wat en vraag:Dat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 11:42H"p Drwn,
Er staat nergens dat er een andere theorie nodig is. Waar lees je dat dan?
Dat leest hij natuurlijk in de Bijbel onder het hoofdstuk: Raketten theorie.
Wat en vraag:Dat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 11:42H"p Drwn,
Er staat nergens dat er een andere theorie nodig is. Waar lees je dat dan?
Ik wacht nog steeds op het moment dat de evolutieontkenners hun Nobelprijs mogen ontvangen.....Eliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 11:43Bs"d
ID is keihard en onweerlegbaar bewezen. De evotheorie is dood. Het moet alleen nog tot de man in de straat doordringen.
https://tinyurl.com/God-wint
Dat is grappig. Je stelt dat evolutie nooit is aangetoond en eindigt met 'wat bedoelen ze eigenlijk met evolutie'.Seven schreef: ↑25 sep 2022, 11:40
Evolutie is nog nooit aangetoond. De enige vorm van evolutie die waarneembaar is, is micro evolutie. Aanpassingen en veranderingen in de soort. Dus bv alle verschillende hondenrassen, of verschillende beren. Of de verschillende vinken, zoals Charlie Darwin concludeerde. Gewoon aanpassingen in de soort zelf. Er is ook helemaal niemand die dat ontkend. Ze noemen dat evolutie maar in de realiteit is het gewoon een variëteit in de soort.
Macro evolutie is nog nooit aangetoond. En buiten dat om wat bedoel je met evolutie? Want je hebt verschillende evolutie.
Je hebt kosmische evolutie
Chemische evolutie
stellaire evolutie
Organische evolutie.
Macro evolutie
Micro evolutie
Dus ja wat bedoelen ze eigenlijk met evolutie?
H"p DrwnEliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 11:43
Bs"d
ID is keihard en onweerlegbaar bewezen. De evotheorie is dood. Het moet alleen nog tot de man in de straat doordringen.
Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑25 sep 2022, 11:43Je blijft je fantasieën maar herhalen.
Dat maakt ze echter nog niet waar.
H"p Drwn
Bs"dDat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 11:48H"p DrwnEliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 11:43
Bs"d
Kijk daar heb je het stuk van jezelf weer, waarin je naar jezelf verwijst om te laten zien dat jezelf gelijkt hebt volgens jezelf.
NERGENS in dit stuk laat je ook maar een snippertje bewijs voor ID zien.
Je bent alleen maar bezig om de ID ongeloofwaardig te laten lijken.
Ach,Eliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 12:00Bs"dTiberius Claudius schreef: ↑25 sep 2022, 11:43
Je blijft je fantasieën maar herhalen.
Dat maakt ze echter nog niet waar.
Hier kan je een groot aantal EVOLUTIONISTISCHE fossielendeskundigen zien die allemaal in koor zingen dat het fossielenverslag GEEEN evolutie laat zien:
http://tinyurl.com/fossielNL
Tja in beton gegoten van je eigen gelijk.Maar goed geeft niet als je op je zolderkamertje zit en hier op het forum rondhangt weet je ook niet wat er buiten plaatsvindt,maar is de speeltuin in gaan zou voor jou heel erg goed zijn.
Bs"d
Tiberius Claudius schreef: ↑25 sep 2022, 12:04Ach,Eliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 12:00
Bs"d
Hier kan je een groot aantal EVOLUTIONISTISCHE fossielendeskundigen zien die allemaal in koor zingen dat het fossielenverslag GEEEN evolutie laat zien:
http://tinyurl.com/fossielNL
Die lijst is al oud en bevat vooral uit hun verband getrokken citaten.
Maar dat heb je al zo vaak gehoord, herhalen lijkt me dus vrij zinloos.
H"p Drwn,Eliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 12:03
Hier in PubMed wordt gesproken over die overlappende codes:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17511511
Men merkt daar terloops op dat “dual coding is nearly impossible by chance” oftewel: “overlappende codes zijn vrijwel onmogelijk door toeval”.
Exit evolutietheorie.
Hallo God!
HalleluJah!!
Nee ik stel gewoon een simpele vraag. Als men spreek over evolutie waar hebben ze dan over? Dat is gewoon een hele simpele vraag.Dat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 11:46Dat is grappig. Je stelt dat evolutie nooit is aangetoond en eindigt met 'wat bedoelen ze eigenlijk met evolutie'.Seven schreef: ↑25 sep 2022, 11:40
Evolutie is nog nooit aangetoond. De enige vorm van evolutie die waarneembaar is, is micro evolutie. Aanpassingen en veranderingen in de soort. Dus bv alle verschillende hondenrassen, of verschillende beren. Of de verschillende vinken, zoals Charlie Darwin concludeerde. Gewoon aanpassingen in de soort zelf. Er is ook helemaal niemand die dat ontkend. Ze noemen dat evolutie maar in de realiteit is het gewoon een variëteit in de soort.
Macro evolutie is nog nooit aangetoond. En buiten dat om wat bedoel je met evolutie? Want je hebt verschillende evolutie.
Je hebt kosmische evolutie
Chemische evolutie
stellaire evolutie
Organische evolutie.
Macro evolutie
Micro evolutie
Dus ja wat bedoelen ze eigenlijk met evolutie?
Dat lijkt er stevig op dat je een normale discussie onmogelijk wil maken.
Wat bedoel je zelf dan met evolutie als je stelt dat het nog nooit is aangetoond?
H"p Drwn,
?Exit evolutietheorie.
Hallo God!
HalleluJah!!
Vandaar dus mijn vraag aan jou: wat bedoel jij met evolutie in 'evolutie is nooit aangetoond'?Seven schreef: ↑25 sep 2022, 12:24Nee ik stel gewoon een simpele vraag. Als men spreek over evolutie waar hebben ze dan over? Dat is gewoon een hele simpele vraag.Dat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 11:46
Dat is grappig. Je stelt dat evolutie nooit is aangetoond en eindigt met 'wat bedoelen ze eigenlijk met evolutie'.
Dat lijkt er stevig op dat je een normale discussie onmogelijk wil maken.
Wat bedoel je zelf dan met evolutie als je stelt dat het nog nooit is aangetoond?
En dat heeft niets te maken met een discussie onmogelijk maken. Een discussie onmogelijk maken is de vraag ontwijken
Nogmaals wat je bedoel je met evolutie?Dat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 12:28Vandaar dus mijn vraag aan jou: wat bedoel jij met evolutie in 'evolutie is nooit aangetoond'?
Het kost hem niet zoveel tijd hoor.callista schreef: ↑25 sep 2022, 12:10 Ik wil wedden dat Eli over 10, 20 of 30 jaar nog steeds bezig is als hij tijd van leven heeft.
Maar ondertussen zijn er zeer waarschijnlijk al zoveel ontdekkingen gedaan dat hij wel moet toegeven dat evolutie een feit is...en dat hij ook een keer wakker wordt...en dat zal moeten accepteren....ook al zal dat tandenknarsend zijn ongetwijfeld...
Ja...dat is het en ik ken het ook....------- hij hoeft het elk jaar opnieuw alleen maar te kopiëren uit eigen werk......Tiberius Claudius schreef: ↑25 sep 2022, 12:36Het kost hem niet zoveel tijd hoor.callista schreef: ↑25 sep 2022, 12:10 Ik wil wedden dat Eli over 10, 20 of 30 jaar nog steeds bezig is als hij tijd van leven heeft.
Maar ondertussen zijn er zeer waarschijnlijk al zoveel ontdekkingen gedaan dat hij wel moet toegeven dat evolutie een feit is...en dat hij ook een keer wakker wordt...en dat zal moeten accepteren....ook al zal dat tandenknarsend zijn ongetwijfeld...
Al die lange verhalen heeft hij al tig keer op diverse forums geplaatst.
Mijn Alter Ego Marcus Aurelius weet daar alles van.
De eertste ber kwam voort uit iets wat op een beer leek maar het nog niet was.Seven schreef: ↑25 sep 2022, 12:31Nogmaals wat je bedoel je met evolutie?Dat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 12:28
Vandaar dus mijn vraag aan jou: wat bedoel jij met evolutie in 'evolutie is nooit aangetoond'?
Omdat er verschil bestaat in bv de vinkensoort of de berensoort of voor mij part de wolvensoort bewijst alleen maar dat binnen de soorten een variëteit mogelijk is. Maar het zegt niets over hoe die eerste vink bv tot ontstaan is gekomen. Waar komt de eerste beer vandaan? Waar komt de eerste wolf vandaan? Hoe is die ontstaan?
Het meeste is niet eens eigen, het is mer een lijst met adressen.callista schreef: ↑25 sep 2022, 12:41Ja...dat is het en ik ken het ook....------- hij hoeft het elk jaar opnieuw alleen maar te kopiëren uit eigen werk......Tiberius Claudius schreef: ↑25 sep 2022, 12:36
Het kost hem niet zoveel tijd hoor.
Al die lange verhalen heeft hij al tig keer op diverse forums geplaatst.
Mijn Alter Ego Marcus Aurelius weet daar alles van.
Bs"dDat_beloof_ik schreef: ↑25 sep 2022, 12:22H"p Drwn,Eliyahu schreef: ↑25 sep 2022, 12:03
Hier in PubMed wordt gesproken over die overlappende codes:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17511511
Men merkt daar terloops op dat “dual coding is nearly impossible by chance” oftewel: “overlappende codes zijn vrijwel onmogelijk door toeval”.
Exit evolutietheorie.
Hallo God!
HalleluJah!!
Jouw woordgebruik laat zien dat je een erg gekleurde kijk hebt op de ET.
Hier wordt uitgelegd hoe een en ander evolutionair wordt bezien:
https://en.wikipedia.org/wiki/Overlapping_gene
Ik zeg dan ook heel duidelijk dat de duons een keihard en onweerlegbaar bewijs zijn voor intelligent ontwerp.Los van de vraag óf je gelijk hebt: je gaat er van uit dat je gelijk hebt en maakt daarna gelijk de sprong dat jouw God het heeft gedaan. Je 'vergeet' echter even aan te geven waaruit blijkt dat nou uitgerekend jouw God dat heeft gedaan. Ik kan me niet herinneren dat in Genesis ergens wordt uitgelegd hoe DNA in elkaar zit.
Dat doen christenen toch ook?Tiberius Claudius schreef: ↑25 sep 2022, 11:15 ...PS.
De meeste Romeinen geloofden dat wat ze het beste uit kwam.