Yours schreef: 23 apr 2023, 07:59
Het probleem is en blijft dat in mijn visie dragqueens, om bij het onderwerp te blijven, de geestelijke gezondheid van (jonge) kinderen in gevaar brengen.
Het morele failliet en de normvervaging in het algemeen die er in mijn visie al is neemt, nu dat hierbij (ook) niet tot volwassenen beperkt blijft, daardoor steeds grotere vormen aan: het zijn inderdaad duistere tijden.
Jij denkt dus dat kinderzieltjes zo vreselijk teer zijn dat ze geestelijk in de war raken van een dragqueen die een verhaaltje voorleest of die ze - God verhoede - zien optreden als een over the top parodie van een vrouw....Een soort van Dame Edna...
Breng je de kinderen ook met de auto elke dag naar school 1 km verderop?
Als er een enge scene op tv voorbij komt, dek je dan hun ogen af? Of hun oren omdat er hartgrondig wordt gevloekt?
En heb je kinderen die gaan jengelen in een supermarkt als je de snoepjes niet wil kopen?
In de speeltuin waak je over ze en zit je klaar met een pleister, mochten ze vallen?
Als een baby huilt 's nachts sta je direct naast hun bedje om ze te wiegen?
Kinderen kunnen wel wat hebben hoor.
En duistere tijden zijn het altijd wel ergens geweest. Niks bijzonders.
Algehele preutsheid en verkramptheid wordt verdrongen door vrijheid en liefde.
Maar dat je zo vurig die Billy gelooft als ''enige verantwoordelijke dragqueen'' is een beetje naïef.
Want dat Rebel News dat hem interviewt heeft duistere bedoelingen wereldwijd.
Zij willen alles dat naar LHBTI ruikt vernietigen. De Russische interviewster (denk te horen dat ze Russisch is) is mogelijk geselecteerd door vazallen van Poetin. Billy komt misschien geloofwaardig en bezorgd over, maar ik denk dat het allemaal vooropgezet is en met het doel de LHBTI community in kwaad daglicht te stellen.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.