En dit topic is ook nog steeds aan de gang zie ik......dingo schreef: ↑23 apr 2023, 15:00 Allereerst het is een utopie om te denken dat je je kinderen overal tegen kan beschermen. Als je ze al tegen dragqueens wil beschermen ga je niet met ze naar een dragshow. Maar waar begon dit topic mee? Met demonstranten die tegen waren dat dragqueens aan kinderen gingen voorlezen. Als je niet wilt dat je kind voorgelezen wordt door een dragqueen ga je er simpelweg niet heen. En als je een ouder denkt er goed aan te doen om juist wel te gaan dan is dat de keuze van die betreffende ouder(s). Waar bemoei je je dan als buitenstaander mee, wat geeft jou het recht om voor de ouders van die kinderen te beslissen? Zelfs als je het een foute beslissing vindt realiseer je dan dat die ouders waarschijnlijk heel veel beslissingen van jou ook fout vinden.
Ga het niet helemaal doorlezen, maar mijn oog viel op deze reactie.
Voor mij is het simpel: ik zou niet met kinderen naar dragqueens gaan.
Daar kan je natuurlijk een hele heisa omheen maken en allerlei argumenten aandragen waarom dat niet of juist wel de juiste visie is van mij.
Nou ja, daar is in principe het forum ook voor. Maar ik zie geen reactie die ik reden vind mijn visie te herzien.
Gebeurd trouwens sowieso weinig op dit forum dat mensen hun visie herzien
Natuurlijk: anderen kunnen mijn visie fout vinden. Zo gaat het nu eenmaal.
Maar ja: ik vrees dat anderen sowieso heel veel beslissingen van mij fout zullen vinden.
Dus daar moet ik dan maar mee leven.