he heerlijk eindelijk weer wat lol en humor.
Dragqueens
-
- Man/Vrouw: M
-
Re: Dragqueens
Algemene vraag: vind je dat mensen zich áltijd moeten aanpassen aan de samenleving waarin ze leven, of kunnen er volgens jou ook situaties zijn waarin aanpassing juist níét gewenst is en men zou moeten aansturen op hervorming?
Vrede en alle goeds
-
Neen want het meeste is de waan van de dag of tijd,gewoon je zelf blijven is het allerbeste. En gaan op de weg van Eeuwigheid voor een goede verstaander.Robert Frans schreef: ↑26 apr 2023, 23:03Algemene vraag: vind je dat mensen zich áltijd moeten aanpassen aan de samenleving waarin ze leven, of kunnen er volgens jou ook situaties zijn waarin aanpassing juist níét gewenst is en men zou moeten aansturen op hervorming?
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat is denk ik een andere discussie. De preutsheid ligt hier bij de republikeinen die de toegang willen verbieden voor kinderen, om maar even terug te keren naar het begin. Opvoeding is een zaak van de ouders. Dat zijn degenen die beslissen waar ze hun kinderen wel of niet mee naar toe nemen. Als ouders hun kinderen in aanraking laten komen met een priester is er ook niemand die dat kan verbieden. Waarom zou dat dan bij dragqueens wel het geval zijn?Robert Frans schreef: ↑26 apr 2023, 23:03Algemene vraag: vind je dat mensen zich áltijd moeten aanpassen aan de samenleving waarin ze leven, of kunnen er volgens jou ook situaties zijn waarin aanpassing juist níét gewenst is en men zou moeten aansturen op hervorming?
Als de republikeinen dit voor elkaar krijgen, hebben ze waarschijnlijk niet voorzien dat de tegenzet zal zijn dat het bezoek van kinderen aan priesters ook aan banden wordt gelegd, iets waar ik overigens geen probleem mee zou hebben, want dat is aantoonbaar potentieel bedreigend voor een kind.
-
Voor mensen die het interesseert. Op de foto staat Christie Black, Miss Virginia United States. De foto is uit 2009.
-
Dat zouden ze wel moeten kunnen voorzien, er zijn precedenten zoals de Bijbel en het Dagboek van Anne Frank die uit een bibliotheek zijn verwijderd vanwege de klachten van ouders over de inhoud van deze boeken.Dat_beloof_ik schreef: ↑27 apr 2023, 07:09 ...
Als de republikeinen dit voor elkaar krijgen, hebben ze waarschijnlijk niet voorzien dat de tegenzet zal zijn dat het bezoek van kinderen aan priesters ook aan banden wordt gelegd, iets waar ik overigens geen probleem mee zou hebben, want dat is aantoonbaar potentieel bedreigend voor een kind.
(Schooldistrict in Texas verwijdert bewerking dagboek Anne Frank en bijbel)
-
- Man/Vrouw: V
Er is geen méér valide argument dan dit. Drag maakt deel uit van een promiscue wereld met o.a. veel seksuele uitspattingen. Nu ik dat op voorhand weet stel ik aan die vermomde gemaskerde voorlezende persoon, geen (jong) kind bloot. En dat heeft niets met preutsheid noch met religie te maken maar alles met gezond verstand en de bescherming van kinderen.Yours schreef: ↑26 apr 2023, 14:50
Bij drag is het zo dat, behalve de inner circle van de drag en eventueel de organisatoren van het voorlezen, vrijwel niemand van de ouders weet welke persoon er achter de drag schuilgaat als ze afgeschminkt zijn en weer hun gewone kleding aan hebben. Als ouders weet je dus helemaal niet wie ze in het dagelijks en nachtelijks leven zijn, niet wat ze daarbinnen uitspoken en dus evenmin hoe ze zich dàn gedragen.
De vertrouwenwekkende voorleesstem blijft anderzijds natuurlijk wel in de kinderhoofden hangen.
Er is dan ook geen enkel argument dat mijn standpunt kan doen wijzigen.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
-
Seksuele uitspattingen kun je overal tegenkomen.
Bij pastoors, dominees, artsen, advocaten, docenten en zelfs bij je eigen partner....etc, enz..
Bij dragqueens is dat nog nooit ontdekt....
Als je zo denkt kun je je kinderen nergens naar toe sturen...
Bij pastoors, dominees, artsen, advocaten, docenten en zelfs bij je eigen partner....etc, enz..
Bij dragqueens is dat nog nooit ontdekt....
Als je zo denkt kun je je kinderen nergens naar toe sturen...
-
Je hebt een vreemd negatief beeld van de wereld valt me op.Yours schreef: ↑27 apr 2023, 09:17Er is geen méér valide argument dan dit. Drag maakt deel uit van een promiscue wereld met o.a. veel seksuele uitspattingen. Nu ik dat op voorhand weet stel ik aan die vermomde gemaskerde voorlezende persoon, geen (jong) kind bloot. En dat heeft niets met preutsheid noch met religie te maken maar alles met gezond verstand en de bescherming van kinderen.Yours schreef: ↑26 apr 2023, 14:50
Bij drag is het zo dat, behalve de inner circle van de drag en eventueel de organisatoren van het voorlezen, vrijwel niemand van de ouders weet welke persoon er achter de drag schuilgaat als ze afgeschminkt zijn en weer hun gewone kleding aan hebben. Als ouders weet je dus helemaal niet wie ze in het dagelijks en nachtelijks leven zijn, niet wat ze daarbinnen uitspoken en dus evenmin hoe ze zich dàn gedragen.
De vertrouwenwekkende voorleesstem blijft anderzijds natuurlijk wel in de kinderhoofden hangen.
Het heeft geen zin de discussie weer opnieuw te doen.
Misschien wil je, zoals ik eerder vroeg, aangeven waar precies misstanden plaatsvinden in het filmpje van die Billy.
Als je aangeeft welke tijd, minuten en seconden, kinderen worden bedreigd in het beeldmateriaal dan kunnen we verder.
En ik bedoel niet het commentaar van die Billy.
Heb je ook gelezen welk medium die Billy aan het woord liet? Rebel News. Een heel onfrisse club Canadezen en Amerikanen. Heb daar ook een Wikipedialink van gegeven met wat ze allemaal hebben uitgehaald.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Inderdaad; maar het gezonde verstand is bij velen afwezig ook hier op dit forum zijn er die de weg kwijt zijn en dan komt de haat naar boven,en dat de Drag juist deel uit maakt van die promiscue wereld is bekend daar gaat het ook om anders zouden ze zo gek niet doen.Yours schreef: ↑27 apr 2023, 09:17Er is geen méér valide argument dan dit. Drag maakt deel uit van een promiscue wereld met o.a. veel seksuele uitspattingen. Nu ik dat op voorhand weet stel ik aan die vermomde gemaskerde voorlezende persoon, geen (jong) kind bloot. En dat heeft niets met preutsheid noch met religie te maken maar alles met gezond verstand en de bescherming van kinderen.Yours schreef: ↑26 apr 2023, 14:50
En ook hier is het zo vinden ze je niet aardig het moet je een worst wezen en zijn ;hen met het gezonde verstand hier..................blijf zeggen wat je te zeggen hebt.
Voorts waar gaat het om om terug naar de basis van dit onderwerp,laat je je kind voorlezen door een overdreven verklede kerel als vrouw en zodanig zo is de vrouw niet of wil je dat niet,ouders met gezond verstand doen dat niet en ouders die nadenken zeer zeker tegen woordig laten hun kind door niemand voor lezen die vreemd is dus ook de buurvrouw of man niet het blijkt dat kinderen of grote schaal misbruikt worden door alle geledingen van deze verrotte samenleving.
Mag een vent zich verkleden als snol,ja ga je gang wil je zo over straat doe je best vrijheid blijheid,maar wil je voorlezen aan kinderen doe dat gewoon als man zet desnoods een grote puntfeestmuts op je kop maar blijf herkenbaar als man en andersom ook.
Zoek het uit maar blijf van kinderen af
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Wellicht, maar je geeft hier al een paar keer aan dat opponenten zich hebben aan te passen aan de moderne samenleving. Daaruit begrijp ik dat je dat een belangrijk argument vindt en ik je dus daarop kan aanspreken. Als aanpassing echter niet altijd goed is, dan lijkt het mij dat het ook geen vaststaand argument in deze discussie kan zijn. Als aanpassing echter wél altijd goed is, dan zou elke hervormer per definitie verkeerd handelen, iets wat jij denk ik ook weer niet zult vinden.
Het argument dat drag queens per definitie bedreigend voor kinderen zouden zijn deel ik niet, dus die discussie laat ik voor wat het is. De overheid moet mijns inziens zo weinig mogelijk verbieden, behoudens een aantal fundamentele basisrechten die onvoorwaardelijk gehandhaafd dienen te worden, en de kerk moet mijns inziens zélf de verantwoordelijkheid op zich nemen om mensen te overtuigen van haar ideeën en desgevraagd te begeleiden in de haar voorgeschreven leefwijzen, in plaats van te willen steunen op handhavende overheden. Een verantwoordelijkheid die natuurlijk ook voor niet-kerkelijke maatschappelijke (hervormings-)bewegingen geldt.
Vrede en alle goeds
-
Je maakt zelf deel uit van de gay-wereld, dus daar kun je je licht opsteken, Messenger. Ik zou beginnen bij Amy Huiswijn:
-
Moet er niet aan denken om mij aan te passen aan deze losgeslagen verrotte samenleving.
Blijf heerlijk bij mij Hoofse levenswijze met warme vriendelijk mensen kring die bereisd en belezen zijn die weten wat er te koop is en zich zelf blijven en niet mee doen aan de waan van de dag.
Zelf heel de wereld over geweest van alles mee gemaakt,dan leer je ook wat niet echt en wat wel echt en goed is. En dan zie je ook dat de NL samenleving totaal verrot is.................................geef mijn portie maar aan Fikkie,ze zoeken het maar lekker uit.
Blijf heerlijk bij mij Hoofse levenswijze met warme vriendelijk mensen kring die bereisd en belezen zijn die weten wat er te koop is en zich zelf blijven en niet mee doen aan de waan van de dag.
Zelf heel de wereld over geweest van alles mee gemaakt,dan leer je ook wat niet echt en wat wel echt en goed is. En dan zie je ook dat de NL samenleving totaal verrot is.................................geef mijn portie maar aan Fikkie,ze zoeken het maar lekker uit.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Snelheid schreef: ↑27 apr 2023, 09:55Inderdaad; maar het gezonde verstand is bij velen afwezig ook hier op dit forum zijn er die de weg kwijt zijn en dan komt de haat naar boven,en dat de Drag juist deel uit maakt van die promiscue wereld is bekend daar gaat het ook om anders zouden ze zo gek niet doen.Yours schreef: ↑27 apr 2023, 09:17
Er is geen méér valide argument dan dit. Drag maakt deel uit van een promiscue wereld met o.a. veel seksuele uitspattingen. Nu ik dat op voorhand weet stel ik aan die vermomde gemaskerde voorlezende persoon, geen (jong) kind bloot. En dat heeft niets met preutsheid noch met religie te maken maar alles met gezond verstand en de bescherming van kinderen.
En ook hier is het zo vinden ze je niet aardig het moet je een worst wezen en zijn ;hen met het gezonde verstand hier..................blijf zeggen wat je te zeggen hebt.
Voorts waar gaat het om om terug naar de basis van dit onderwerp,laat je je kind voorlezen door een overdreven verklede kerel als vrouw en zodanig zo is de vrouw niet of wil je dat niet,ouders met gezond verstand doen dat niet en ouders die nadenken zeer zeker tegen woordig laten hun kind door niemand voor lezen die vreemd is dus ook de buurvrouw of man niet het blijkt dat kinderen of grote schaal misbruikt worden door alle geledingen van deze verrotte samenleving.
Mag een vent zich verkleden als snol,ja ga je gang wil je zo over straat doe je best vrijheid blijheid,maar wil je voorlezen aan kinderen doe dat gewoon als man zet desnoods een grote puntfeestmuts op je kop maar blijf herkenbaar als man en andersom ook.
-
In het dagelijks leven verpleegkundige. Jij ziet zo'n iemand als verdorven.
Jij kan niet begrijpen wat het verschil is tussen een adultshow en een voorleesmiddag in de bieb.
En promisque leven vind je onacceptabel. Welnu, dan doe je daar toch niet aan mee?
Jouw preutsheid ligt verholen in de christelijke normen en waarden, compleet met oordeel en straf. Door jou vervangen door karma.
Gelukkig leven we hier nog steeds in een vrij land.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
En wederom geeft yours geen antwoord op mijn vragen.
-
Wat ik ook aandraag, Messenger: je neemt niets van mij aan. Dus onderzoek alles zelf en behoud het goede.
Als dat er is tenminste….
En van Amy en de drag-collega’s hoor je alles uit de eerste hand.
Als dat er is tenminste….
En van Amy en de drag-collega’s hoor je alles uit de eerste hand.
-
Bij fundamenteel verschil in inzicht, slaan de over en weer gegeven argumenten nooit aan. Hetzelfde geldt ook voor de partijprogramma's van bijvoorbeeld VVD en de SP, voor een goede gezamenlijk gedragen middenpositie is bij voorbaat bij beiden geen plaats. Zoals ook de keuze voor VVD of voor SP een persoonlijke keuze is, zo is ook de kijk op de relatie tussen kind en dragqueen-wereld een strikt persoonlijke kijk. Als ouder maak je de eigen afwegingen, ook al kan een ander die afwegingen met of zonder argumentatie totaal niet volgen. Agree to disagree is dan het resultaat, of wanneer dat niet aanstaat dan ga je een trap hoger en wordt sociale uitsluiting uit de kast gehaald, wat ook geen fluit betekent omdat niet iedereen leuke sociale contacten wenst met kringen die er een totaal ander waarden en normen pakket op na houden.
Voor mij geldt verbieden neen, maar de ouder verplichten om mee te doen met bij hem/ haar niet passende progressieve activiteiten, eveneens neen.
Is degene die het hiermede niet eens is een "' betuttelaar "" ?
Voor mij geldt verbieden neen, maar de ouder verplichten om mee te doen met bij hem/ haar niet passende progressieve activiteiten, eveneens neen.
Is degene die het hiermede niet eens is een "' betuttelaar "" ?
-
Het schiet niet echt op hier.
Vooroordelen wat de dragqueens betreft en daar blijft het bij sommigen bij.....helaas.
Vooroordelen wat de dragqueens betreft en daar blijft het bij sommigen bij.....helaas.
-
dus seksuele uitspattingen komen zelfs voor bij de partner van yours...maar bij dragqueens is dat nog nooit ontdekt.
Bron: Trust me dude...
-
Seksuele uitspattingen willen wij niet hebben hier in dit forumhuis zijn jullie helemaal gek geworden Oja en voor hen die zich netjes gedragen is de BAR geopend om 13.00 uur eerste drankje van het forumhuis.................. en wees lief voor elkaar en geen uitspattingen in de BAR
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Nou ja, laat ik het zo zeggen...Ik vind een vrouw die in haar ondergoed over straat loopt aanstootgevend...vooral als er kinderen in de buurt zijn...waarom zou ik dan een man in zijn ondergoed normaal moeten vinden?Snelheid schreef: ↑27 apr 2023, 09:55 Mag een vent zich verkleden als snol,ja ga je gang wil je zo over straat doe je best vrijheid blijheid,maar wil je voorlezen aan kinderen doe dat gewoon als man zet desnoods een grote puntfeestmuts op je kop maar blijf herkenbaar als man en andersom ook.
Verder ben ik het totaal met je eens.
-
Totaal mee eens. Ik heb ook geen zin om mij aan te passen. Ik ben opgegroeid met het moraal redelijkheid en billijkheid hoog in de vaandel. niet altijd alle aandacht opeisen, geven en nemen, niemand lastigvallen, provoceren of beledigen.Snelheid schreef: ↑27 apr 2023, 10:02 Moet er niet aan denken om mij aan te passen aan deze losgeslagen verrotte samenleving.
Tegenwoordig is de samenleving vol met snowflakes die zich maar al te graag beledigd voelen voor een ander...zodat zij de moraalridder kunnen uithangen op facebook of instagram...provocatie, mensen storen of beledigen is doodnormaal geworden...enz. enz.
Dat er mannen zijn die zich graag als vrouw verkleden heb ik geen problemen mee...maar ga niet lopen zeuren als je zo over straat loopt en rare blikken van mensen krijgt....een vrouw in een burka of een chinees die rondloopt in een kimono en zo'n rieten hoed krijgen ook rare blikken toegeworpen als ze zo over straat zouden lopen.
-
Gelijk heb jeumit schreef: ↑27 apr 2023, 13:01Totaal mee eens. Ik heb ook geen zin om mij aan te passen. Ik ben opgegroeid met het moraal redelijkheid en billijkheid hoog in de vaandel. niet altijd alle aandacht opeisen, geven en nemen, niemand lastigvallen, provoceren of beledigen.Snelheid schreef: ↑27 apr 2023, 10:02 Moet er niet aan denken om mij aan te passen aan deze losgeslagen verrotte samenleving.
Tegenwoordig is de samenleving vol met snowflakes die zich maar al te graag beledigd voelen voor een ander...zodat zij de moraalridder kunnen uithangen op facebook of instagram...provocatie, mensen storen of beledigen is doodnormaal geworden...enz. enz.
Dat er mannen zijn die zich graag als vrouw verkleden heb ik geen problemen mee...maar ga niet lopen zeuren als je zo over straat loopt en rare blikken van mensen krijgt....een vrouw in een burka of een chinees die rondloopt in een kimono en zo'n rieten hoed krijgen ook rare blikken toegeworpen als ze zo over straat zouden lopen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Nou ja, leuk gezegd, dan doe je daar toch niet aan mee...Messenger schreef: ↑27 apr 2023, 10:09In het dagelijks leven verpleegkundige. Jij ziet zo'n iemand als verdorven.
Jij kan niet begrijpen wat het verschil is tussen een adultshow en een voorleesmiddag in de bieb.
En promisque leven vind je onacceptabel. Welnu, dan doe je daar toch niet aan mee?
Jouw preutsheid ligt verholen in de christelijke normen en waarden, compleet met oordeel en straf. Door jou vervangen door karma.
Gelukkig leven we hier nog steeds in een vrij land.
Maar dat zo'n figuur dan in de bieb dan maar voorleest aan mijn kind kan ik helaas niet altijd vermijden.
Het heeft niets met preutsheid te maken, maar meer met dat ik mijn kind nog niet met zulke dingen confronteren wil.
Ik bedoel, wat heeft die dragqueen in de bieb met kinderen te zoeken? laat hem lekker voorlezen in de gaybar ofzo.
Hoezo moet hij uitgerekend in de bieb aan kinderen voorlezen?