God ontkennen

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
peda
Berichten: 21440
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door peda »

Gewoon de bijbel lezen volgens JG interpretatie en je bent niet alleen "' gered "" maar ook de schellen vallen van de ogen.
De waarheid ligt open op tafel.
Waarom zo moeilijk doen, als het allemaal zo gemakkelijk is. ( vrij naar Ockham ).
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:19
Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:06
De heer Neale Donald Walsch heeft de bijbel zeker grondig bestudeerd, is rooms-katholiek opgevoed.

In de communicatie met God zegt God: "De bijbel is geen gezaghebbende bron. "
Dan heeft hij beslist geen contact met God gehad.

RK gelovigen mogen Gods naam "Jehovah" niet gebruiken!

In een vorige uitgave van de Willibrord vertaling stond Gods naam vermeld als Jahweh.
Daar kwam een storm van kritiek op, dus nu is Gods naam daar weer verdwenen.
Desondanks staat de naam nog steeds in de grondtekst als JHWH. (Hebr.: יהוה)
God heeft gezegd dat je God zelfs Pinkeltje mag noemen als je dat wilt. Vrije wil he?
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Tiberius Claudius schreef: 10 jul 2023, 13:38
Alpha schreef: 10 jul 2023, 13:06 Oordelen is een zaak van God, niet van mensen.
Kennelijk zie je de bui al hangen.
Zelfs de mensen van voor de vloed konden in de ark stappen, ze deden dat niet.
Dat ze ook konden instappen was duidelijk niet de bedoeling.

Als er een sekte is die anderen veroordeelt dan zijn dat de JG mensen die er uitstappen worden volledig verketterd door de andere leden.
Dat is trouwens in strijd met aardig wat Bijbel teksten, maar zoek die zelf maar op.
Zolang de deur openstond, was die toegankelijk.
Het werd dus niet verboden.

Jg veroordelen niemand.
Een oordeel is uitsluitend aan de schepper.
Het is een kwestie van Gods normen en waarden willen accepteren.
Jg handhaven die, op basis van Bijbelse richtlijnen.

Openbaring 14:
6 En ik zag in het midden van de hemel een andere engel vliegen. Hij had eeuwig goed nieuws om bekend te maken aan de bewoners van de aarde, aan alle landen, stammen, talen en volken.
7 Hij zei met luide stem: ‘Heb ontzag voor God en geef hem eer, want het uur van oordeel door hem is gekomen. Aanbid daarom hem die de hemel, de aarde, de zee en de waterbronnen heeft gemaakt.’ NWV.

Noach vertelde zijn medemensen wat Gods voornemen was.
Jezus gaf zijn volgelingen de opdracht om het goede nieuws wereldwijd bekend te maken.

2 Petrus 3:9 Jehovah is niet traag met het nakomen van zijn belofte, zoals sommigen denken, maar hij heeft geduld met jullie. Hij wil namelijk niet dat er iemand vernietigd wordt maar dat iedereen berouw krijgt. NWV.

Berouwvolle mensen worden niet vernietigd, vandaar Jezus belofte aan de misdadiger naast hen op Golgotha. (LUK. 23:43).
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:29
Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:19 Dan heeft hij beslist geen contact met God gehad.

RK gelovigen mogen Gods naam "Jehovah" niet gebruiken!

In een vorige uitgave van de Willibrord vertaling stond Gods naam vermeld als Jahweh.
Daar kwam een storm van kritiek op, dus nu is Gods naam daar weer verdwenen.
Desondanks staat de naam nog steeds in de grondtekst als JHWH. (Hebr.: יהוה)
God heeft gezegd dat je God zelfs Pinkeltje mag noemen als je dat wilt. Vrije wil he?
Citaat in de Bijbel van "Pinkeltje"?
Lasteraars zullen het Koninkrijk Gods niet beërven.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:33
Jg veroordelen niemand.
Een oordeel is uitsluitend aan de schepper.
Het is een kwestie van Gods normen en waarden willen accepteren.
Jg handhaven die, op basis van Bijbelse richtlijnen.
Dus het oordelen is uitsluitend aan de schepper, maar voordat God oordeelt gaat de JG al handhaven?

Als de schepper oordeelt, kan de schepper ook handhaven. Want is God niet almachtig? Heeft God helpende handhaafhandjes nodig?

Denk eens goed na voor de verandering. Wat jij zegt klopt van geen kant. Wees eens eerlijk.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

J-W schreef: 10 jul 2023, 14:35
Alpha schreef: 10 jul 2023, 11:06
.....Dan zie je dat kerst een verkapte vorm van zonneaanbidding is.......
Zo wordt het jullie door het BL ingeprent ja.

Jezus zal als God zijnde hier natuurlijk boven staan, het hart van de onschuldige gelovigen onder de kerstboom kennende zal hij glimlachen om jullie stelling dat een kerstboom in huis gelijk is aan zonne-aanbidding. En als het daar bij blijft komen jullie nog goed weg met jullie betweterigheid.
De Bijbelse leer wordt door intensieve studie ingeprent.
Een vorm van "education permanente".

Heidense normen en waarden zijn verre van onschuldig.
Men bracht mensen en kinderoffers.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:35
Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:29
God heeft gezegd dat je God zelfs Pinkeltje mag noemen als je dat wilt. Vrije wil he?

Citaat in de Bijbel van "Pinkeltje"?
Lasteraars zullen het Koninkrijk Gods niet beërven.
De bijbel van Pinkeltje ken ik niet. Maar het maakt God niet uit hoe je God noemt.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:38
Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:33
Jg veroordelen niemand.
Een oordeel is uitsluitend aan de schepper.
Het is een kwestie van Gods normen en waarden willen accepteren.
Jg handhaven die, op basis van Bijbelse richtlijnen.
Dus het oordelen is uitsluitend aan de schepper, maar voordat God oordeelt gaat de JG al handhaven?

Als de schepper oordeelt, kan de schepper ook handhaven. Want is God niet almachtig? Heeft God helpende handhaafhandjes nodig?

Denk eens goed na voor de verandering. Wat jij zegt klopt van geen kant. Wees eens eerlijk.
Je kan duidelijk niet tegen eerlijkheid.
Kan je wel zelf denken?

Volgens de Bijbelse regels moeten christelijke herders de kudde beschermen.
Zij doen dat!

Een gedoopte Getuige van Jehovah wordt alleen uitgesloten als hij zich aan een ernstige zonde schuldig maakt en er geen berouw van heeft.

1 Korinthiërs 5:
12 Want wat heb ik te maken met het oordelen van degenen die niet in de gemeente zijn? Jullie oordelen toch degenen in de gemeente,
13 terwijl God degenen daarbuiten oordeelt? ‘Verwijder wie kwaad doet uit jullie midden.’ NWV.

Bijbelse normen en waarden worden gehandhaafd.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:45
Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:38
Dus het oordelen is uitsluitend aan de schepper, maar voordat God oordeelt gaat de JG al handhaven?

Als de schepper oordeelt, kan de schepper ook handhaven. Want is God niet almachtig? Heeft God helpende handhaafhandjes nodig?

Denk eens goed na voor de verandering. Wat jij zegt klopt van geen kant. Wees eens eerlijk.
Je kan duidelijk niet tegen eerlijkheid.
Kan je wel zelf denken?

Volgens de Bijbelse regels moeten christelijke herders de kudde beschermen.
Zij doen dat!

Een gedoopte Getuige van Jehovah wordt alleen uitgesloten als hij zich aan een ernstige zonde schuldig maakt en er geen berouw van heeft.

1 Korinthiërs 5:
12 Want wat heb ik te maken met het oordelen van degenen die niet in de gemeente zijn? Jullie oordelen toch degenen in de gemeente,
13 terwijl God degenen daarbuiten oordeelt? ‘Verwijder wie kwaad doet uit jullie midden.’ NWV.

Bijbelse normen en waarden worden gehandhaafd.
Een almachtige God heeft geen hulpjes nodig om de kudde te beschermen.

Bijbelse normen en waarden zijn menselijke normen en waarden. Ze komen niet van God.
Een almachtige God roept niet op om mensen te verwijderen.
Want Gods liefde kent geen voorwaarden, geen normen en geen waarden en de vrije wil is vrij van oordeel.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:40
Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:35
Citaat in de Bijbel van "Pinkeltje"?
Lasteraars zullen het Koninkrijk Gods niet beërven.
De bijbel van Pinkeltje ken ik niet. Maar het maakt God niet uit hoe je God noemt.
Je kletst gewoon uit je nek.

Spreuken 18:10 De naam van Jehovah is een sterke toren. De rechtvaardige snelt er binnen en krijgt bescherming.

Jeremia 16:21 „Daarom, zie, ik laat hun weten; ditmaal zal ik hun mijn hand en mijn macht doen kennen, en zij zullen moeten weten dat mijn naam Jehovah is.” NWV.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:54
Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:40 De bijbel van Pinkeltje ken ik niet. Maar het maakt God niet uit hoe je God noemt.
Je kletst gewoon uit je nek.
Nee hoor ik niet.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Tiberius Claudius
Berichten: 3057
Lid geworden op: 01 mei 2022, 12:43
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Tiberius Claudius »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:54
Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:40 De bijbel van Pinkeltje ken ik niet. Maar het maakt God niet uit hoe je God noemt.
Je kletst gewoon uit je nek.

Spreuken 18:10 De naam van Jehovah is een sterke toren. De rechtvaardige snelt er binnen en krijgt bescherming.

Jeremia 16:21 „Daarom, zie, ik laat hun weten; ditmaal zal ik hun mijn hand en mijn macht doen kennen, en zij zullen moeten weten dat mijn naam Jehovah is.” NWV.
De Bijbelse God is ook de God El, die een heel wat vriendelijkere aard had dan Jahweh.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Snelheid schreef: 10 jul 2023, 12:40
Alpha schreef: 10 jul 2023, 12:33 Je arrogante intimidatie heeft geen succes.
Kennelijk weet je niet dat een kleine 200 jaar geleden de inquisitie opgeheven is.

Lang geleden kon je overal in het land kiosken vinden, die het rijke roomse leven promootte.
Die zijn nergens meer te bekennen.
Door gebrek aan gemotiveerde vrijwilligers.
Steeds meer kerken worden gesloten, door gebrek aan belangstelling en voorgangers.
Dat je reageert zegt al genoeg,en dat je hier weer verplicht bent om je veldwerk te doen inplaats met een folderkarretje bij en station te staan en dan zie je ze staan op hun horloge kijkend kunnen we al weg;ach die JG wachttoren slaafjes wanneer worden ze is wakker. tja............................ :naughty: :naughty:
Sper·moʹlo·gos
Snelheid
Berichten: 11280
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Snelheid »

Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:58
Snelheid schreef: 10 jul 2023, 12:40

Dat je reageert zegt al genoeg,en dat je hier weer verplicht bent om je veldwerk te doen inplaats met een folderkarretje bij en station te staan en dan zie je ze staan op hun horloge kijkend kunnen we al weg;ach die JG wachttoren slaafjes wanneer worden ze is wakker. tja............................ :naughty: :naughty:
Sper·moʹlo·gos
Niet vergeten je werkbriefje weer in te leveren aan je wachttoren baasjes.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Tiberius Claudius schreef: 18 jul 2023, 11:57
Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:54 Je kletst gewoon uit je nek.

Spreuken 18:10 De naam van Jehovah is een sterke toren. De rechtvaardige snelt er binnen en krijgt bescherming.

Jeremia 16:21 „Daarom, zie, ik laat hun weten; ditmaal zal ik hun mijn hand en mijn macht doen kennen, en zij zullen moeten weten dat mijn naam Jehovah is.” NWV.
De Bijbelse God is ook de God El, die een heel wat vriendelijkere aard had dan Jahweh.
El is gewoon een titel dat machtige of sterke betekend.
El Sjaddai > God de Almachtige.

ha El > de God.

JHWH > Jehovah.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Messenger schreef: 18 jul 2023, 11:50
Alpha schreef: 18 jul 2023, 11:45 Je kan duidelijk niet tegen eerlijkheid.
Kan je wel zelf denken?

Volgens de Bijbelse regels moeten christelijke herders de kudde beschermen.
Zij doen dat!

Een gedoopte Getuige van Jehovah wordt alleen uitgesloten als hij zich aan een ernstige zonde schuldig maakt en er geen berouw van heeft.

1 Korinthiërs 5:
12 Want wat heb ik te maken met het oordelen van degenen die niet in de gemeente zijn? Jullie oordelen toch degenen in de gemeente,
13 terwijl God degenen daarbuiten oordeelt? ‘Verwijder wie kwaad doet uit jullie midden.’ NWV.

Bijbelse normen en waarden worden gehandhaafd.
Een almachtige God heeft geen hulpjes nodig om de kudde te beschermen.

Bijbelse normen en waarden zijn menselijke normen en waarden. Ze komen niet van God.
Een almachtige God roept niet op om mensen te verwijderen.
Want Gods liefde kent geen voorwaarden, geen normen en geen waarden en de vrije wil is vrij van oordeel.
Joh 10:
14 Ik ben de goede herder. Ik ken mijn schapen en mijn schapen kennen mij,
15 net zoals de Vader mij kent en ik de Vader ken. Ik geef mijn leven voor de schapen.
16 En ik heb nog andere schapen, die niet van deze kooi zijn. Ook die moet ik bij elkaar brengen. Ze zullen naar mijn stem luisteren, en ze zullen één kudde onder één herder worden. NWV.

Lees en begrijp de Bijbel eens.
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

peda schreef: 18 jul 2023, 11:19 Gewoon de bijbel lezen volgens JG interpretatie en je bent niet alleen "' gered "" maar ook de schellen vallen van de ogen.
De waarheid ligt open op tafel.
Waarom zo moeilijk doen, als het allemaal zo gemakkelijk is. ( vrij naar Ockham ).
Interpretatie is een zaak van God en HIJ geeft aan wie hij wil.

Vaak staat de uitleg van een tekst er gewoon wij en dan is het dus een kwestie van lezen en begrijpen.

Maar helaas door afwijkingen van de Bijbelse leer worden veel mensen ziende blind en horende doof. (Mt 13:10-15).
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Messenger schreef: 10 jul 2023, 13:03
Alpha schreef: 10 jul 2023, 12:59 De Bijbel veroordeeld vrij seksueel verkeer.
Het is uitsluitend voorbehouden voor gehuwde personen.
Veroordelen doen alleen mensen, dat doet een God van pure en onvoorwaardelijke liefde en vrije wil niet.
En bepalen dat het seksueel verkeer uitsluiten is voorbehouden aan gehuwde personen is ook mensenwerk en menselijke wetgeving.
Nee dus, daarom werd Sodom en Gomorra vernietigd.
Israël kreeg steeds weer problemen door de goddelijke verboden betreffend deze kwestie.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 24 jul 2023, 15:50
Messenger schreef: 10 jul 2023, 13:03
Veroordelen doen alleen mensen, dat doet een God van pure en onvoorwaardelijke liefde en vrije wil niet.
En bepalen dat het seksueel verkeer uitsluiten is voorbehouden aan gehuwde personen is ook mensenwerk en menselijke wetgeving.
Nee dus, daarom werd Sodom en Gomorra vernietigd.
Israël kreeg steeds weer problemen door de goddelijke verboden betreffend deze kwestie.
Nee, God vernietigt geen dorpen en steden want een God van echte liefde die zou zoiets nooit doen. God respecteert de vrije wil en heeft geen goddelijke verboden, want Gods liefde is zonder voorwaarden of verboden.

Snap dat nou eens een keer. De bijbel beschrijft God meestal zoals God pertinent NIET is.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Tiberius Claudius
Berichten: 3057
Lid geworden op: 01 mei 2022, 12:43
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Tiberius Claudius »

Alpha schreef: 24 jul 2023, 15:35
Tiberius Claudius schreef: 18 jul 2023, 11:57
De Bijbelse God is ook de God El, die een heel wat vriendelijkere aard had dan Jahweh.
El is gewoon een titel dat machtige of sterke betekend.
El Sjaddai > God de Almachtige.

ha El > de God.

JHWH > Jehovah.
Oorspronkelijk waren het twee Goden die apart aanbeden werden:

1. De wrede woestijn god.

2. De goedmoedige storm god.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Messenger schreef: 24 jul 2023, 17:23
Alpha schreef: 24 jul 2023, 15:50 Nee dus, daarom werd Sodom en Gomorra vernietigd.
Israël kreeg steeds weer problemen door de goddelijke verboden betreffend deze kwestie.
Nee, God vernietigt geen dorpen en steden want een God van echte liefde die zou zoiets nooit doen. God respecteert de vrije wil en heeft geen goddelijke verboden, want Gods liefde is zonder voorwaarden of verboden.

Snap dat nou eens een keer. De bijbel beschrijft God meestal zoals God pertinent NIET is.
Ik snap wat snip snapt en snip snapt wat snap snapt.
Iedereen die Jehovah graag op een aanvaardbare manier wil aanbidden zegt:

„Haat het kwade en hebt het goede lief” (Amos 5:15). NWV.

Jij maakt er van: " Haat het goede".
Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 9295
Lid geworden op: 26 aug 2014, 12:17
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Alpha »

Tiberius Claudius schreef: 24 jul 2023, 17:26
Alpha schreef: 24 jul 2023, 15:35 El is gewoon een titel dat machtige of sterke betekend.
El Sjaddai > God de Almachtige.

ha El > de God.

JHWH > Jehovah.
Oorspronkelijk waren het twee Goden die apart aanbeden werden:

1. De wrede woestijn god.

2. De goedmoedige storm god.
Je maakt er wat anders van, je onderbouwt niets.
Gebruikersavatar
Tiberius Claudius
Berichten: 3057
Lid geworden op: 01 mei 2022, 12:43
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Tiberius Claudius »

Alpha schreef: 31 jul 2023, 13:56
Tiberius Claudius schreef: 24 jul 2023, 17:26
Oorspronkelijk waren het twee Goden die apart aanbeden werden:

1. De wrede woestijn god.

2. De goedmoedige storm god.
Je maakt er wat anders van, je onderbouwt niets.
Dit is vrij algemeen bekend bij geleerden die de geschiedenis van het gebied onderzoeken.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: God ontkennen

Bericht door Messenger »

Alpha schreef: 31 jul 2023, 13:54
Messenger schreef: 24 jul 2023, 17:23
Nee, God vernietigt geen dorpen en steden want een God van echte liefde die zou zoiets nooit doen. God respecteert de vrije wil en heeft geen goddelijke verboden, want Gods liefde is zonder voorwaarden of verboden.

Snap dat nou eens een keer. De bijbel beschrijft God meestal zoals God pertinent NIET is.
Ik snap wat snip snapt en snip snapt wat snap snapt.
Iedereen die Jehovah graag op een aanvaardbare manier wil aanbidden zegt:

„Haat het kwade en hebt het goede lief” (Amos 5:15). NWV.

Jij maakt er van: " Haat het goede".
Amos 5:15 is een menselijke tekst. God kan zoiets nooit gezegd hebben, omdat God de vrije wil respecteert en niets opdraagt of verbiedt.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: God ontkennen

Bericht door callista »

De hele Bijbel staat vol met menselijke teksten....er is geen woord van God bij....