Tiberius Claudius schreef: ↑20 mei 2024, 15:40
Alpha schreef: ↑20 mei 2024, 15:30
Tja, ze moeten wel met miljoenen jaren aankomen, anders klopt het evolutieverhaal niet.
Leuk dat je dat zelf het waargenomen.
Is het onmogelijk dat de aardschors door de gigantische waterdruk is gebroken?
Dit heeft niets met evolutie te maken, het is een kwestie van tellen.
Nee dat kan niet daar is die te sterk voor.
Je ontleent wat uit de wetenschap en knoopt er een onzin verhaal aan.
PS.
Als zoiets gebeurt dan is het voor alles einde verhaal, immers dan komt er wereldwijd een gigantische hoeveelheid magma vrij.
De oceanen zouden zijn uitgedampt.
Onzin verhalen laat ik graag aan anderen over.
Ik ga uit van de Bijbel.
Jesaja 45:18 Want dit zegt Jehovah, de Schepper van de hemel, de ware God, degene die de aarde heeft gevormd, haar Maker die haar stevig heeft gefundeerd, die haar niet voor niets heeft geschapen, maar haar gemaakt heeft om bewoond te worden: ‘Ik ben Jehovah, en er is niemand anders.
Spreuken 2:21 want alleen de oprechten zullen op de aarde wonen en de onberispelijken zullen daar blijven.
Mattheüs 5:5 Gelukkig zijn degenen die zachtaardig zijn, want van hen zal de aarde worden. NWV
Hoe kwam Mozes aan de gegevens van de schepping, hoe kende hij de hygiëne regels, hoe wist hij van de water kringloop?
Maar ja, Noach werd door de schepper lang van te voren in gekend dat de vloed zou komen.
Hij geloofde dat en hij maakte de ark in 40 tot 50 jaar tijd.
De andere mensen keken toe en geloofden niet.
Totdat het water aan hun lippen stond.
Jezus wist dat Jeruzalem met de grond gelijk gemaakt werd.
Zijn discipelen geloofden dat en herkenden de door hem gegeven omstandigheden.
Vandaar dat zij massaal naar de bergen van Judea vluchten, overeenkomstig zijn waarschuwing.
Flavius Josephus gaf een verslag van de gebeurtenissen in de stad omstreeks 70 n.C.