Wordt antisemitisme toegestaan op dit forum?
Dit is wat Islam is.
Forumregels
Richtlijnen subforum
> > Lees de richlijnen goed door!
Let op: Het gedeelte Geloof is uitdrukkelijk niet voor forummers die elke vorm van geloof en of spirituele gebieden etc. afwijzen. Grappen maken over geloofstermen en of begrippen die in religie dan wel filosofie gebruikelijk zijn, of ze inhoudsloos verklaren, is verboden.
Moderatie: het moderatieteam
Richtlijnen subforum
> > Lees de richlijnen goed door!
Let op: Het gedeelte Geloof is uitdrukkelijk niet voor forummers die elke vorm van geloof en of spirituele gebieden etc. afwijzen. Grappen maken over geloofstermen en of begrippen die in religie dan wel filosofie gebruikelijk zijn, of ze inhoudsloos verklaren, is verboden.
Moderatie: het moderatieteam
-
- Man/Vrouw: M
-
Re: Dit is wat Islam is.
Ik heb de video's niet bekeken omdat je geen tekst en uitleg gaf. Ik ga niet op commando van @Piet video's bekijken.Piet schreef: ↑20 okt 2024, 15:40
Het forum is een openbaar forum dat onderdeel uitmaakt van het publieke machtsspel. Heb je de video's bekeken en de verklaring gehoord dat Hamas gezorgd heeft dat in het land vele boobytraps aangebracht waren om Israëlisch soldaten te doden indien zij actie zouden nemen de gijzelaars te bevrijden. Wat vind je daar van?
Ken wat je voor je ziet en wat voor je verborgen is, zal aan je worden geopenbaard.
-
Ik denk dat de gijzelaars vooral gijzelaars zijn van het politieke lot van Netanyahu. Een rechtvaardige premier had deze kwestie rechtvaardig opgelost.
Ken wat je voor je ziet en wat voor je verborgen is, zal aan je worden geopenbaard.
-
De waarheid is dat de Zionisten dagelijks vele Palestijnen vermoorden, dit noemt men genocide.Piet schreef: ↑20 okt 2024, 16:37
Hoe weet je de waarheid? Informatie kan gekleurd zijn en wanneer het te ingewikkeld is om uit te pluizen, hoe weet je het dan? Wie is de leugenaar? Reputatie kan dan een uitkomst bieden. Kletst iemand maar wat of is iemand een betrouwbaar spreker? Wat zegt zijn verleden voor zover dat bekend is.
De waarheid is dat de aanklager van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag wil dat er arrestatiebevelen worden uitgevaardigd tegen de Israëlische premier Netanyahu, zijn defensieminister Gallant en drie kopstukken van terreurgroep Hamas.
De waarheid is dat de VS geen gehoor geeft aan dit arrestatiebevel jegens de oorlogsmisdadiger, de Israëlische premier Netanyahu. Maar deze man ontvangt met alle egards welke alleen een rechtvaardig man zouden moeten toekomen.
Nog meer waarheid?
-
Dat is een antwoord ter beantwoording van de forumleiding lijkt mij. Zelf ben ik tegen iedere vorm van antisemitisme, racisme, homofobie, misogynie en wat dies meer zij. Dat kan ook niet anders, want alle mensen zijn gelijk van waarde. Althans, zo interpreteer ik de leer van Jezus.
-
Dat is precies wat er nu met de Palestijnen gebeurt; vooral omdat Hamas in burger tussen de burgers opereert. En kijk eens hoe succesvol Israel opereert! Net als de door Israel gewonnen Arabisch-Israelische Oorlog, de door Israel gewonnen Suezcrisis, de door Israel gewonnen Zesdaagse Oorlog, en de door Israel gewonnen Jom Kippoer-oorlog, zal de oorlog die door Hamas en Hezbollah op 7 en 8 oktober werd gestart, ook gewonnen worden door Israel. Iedereen die een oorlog tegen Israel is begonnen om het land te veroveren, heeft deze verloren en daarmee land verloren; net zoals Duitsland land verloor toen het de oorlog verloor
Jezus zei tevens dat er geen jod of streepje van de Torah verloren zal gaan totdat alles dat erin staat geschied is. En in Genesis 13:15 belooft God dat het land voor altijd (עד־עולם) van de nakomelingen van Avraham zal zijn. Genesis 17:8 belooft dat het land Israel ons eeuwig (עולם) bezit zal zijn. In Ezechiël 37:25 belooft God dat het land Israel voor altijd (לעולם) van de nakomelingen van de nakomelingen van Ja'akov zal zijn,... Joden hebben een Joodse moeder, hun moeder had een Joodse moeder, hun moeder had een Joodse moeder, etc.Om Jezus te citeren.
Een miljoenvoud aan mensen ten opzichte van degenen die er wakker van zouden liggen als jij naar de andere wereld zou worden geholpen
Antizionisme is verkapt antisemitisme waar het de Joodse identiteit en het recht van Joden op zelfbeschikking in hun historische thuisland ontkent.
Een eindoplossing? Die Endlösung der Palästinenfrage? Wat een dramatische nonsens . Het betreft slechts zo'n 2% van de inwoners van Gaza, en dat komt dan ook nog grotendeels door de strategie van Hamas die zoveel mogelijk burgers opoffert door hen als schild te gebruiken. De aardbeving in het dorpje Montalvo in Ecuador kostte in 2005 het leven van 2% van de bevolking, namelijk 8 mensen van de ongeveer 400 inwoners. Niet leuk, maar evenmin het einde van de gehele bevolking.
Hamas en Hezbollah willen alle Joden in Israel doden, maar ze kúnnen het niet. Israel kan alle Palestijnen eenvoudig in een weekje wegvagen, maar wíl het niet.
Het is met de Nazi's gelukt, met Japan gelukt, met de Italiaanse Fascisten gelukt, met de Rode Khmer gelukt,... Geen reden te denken dat het met het Palestijns Jihadisme niet zou lukken. En mochten ze in de toekomst toch liever op de terroristische toer gaan in plaats van vreedzaam naast Israel te wonen, dan weten ze nu in ieder geval wat hen te wachten staat.
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
-
Wat een grote flauwe kul weer van de babbelaar;God heeft niets te maken met moorden en bloed vergeten,de mensen doen dat elkaar aan,het kwaad in de mens,helaas zal het altijd zo blijven tot de laatste dag van deze Aarde.peda schreef: ↑20 okt 2024, 12:54 Wanneer God werkelijk Diegene is, die Hij volgens de bijbel is, dan heeft Hij geen menselijke executeurs nodig, maar volstrekt straffen Zelve.
Zelfbenoemde executeurs behoren in de "" gesloten inrichting "', waar zij zonder gevaar voor anderen, hun goddelijke executie-opdrachten virtueel kunnen laten losbranden.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Het is een vraag he , en natuurlijk zijn er die dat prachtig zouden vinden al zo het zooitje van D 66 en Groen-links en hen die een hekel aan Joden hebben.
Maar het omgekeerde zal plaatsvinden; op naar Groot Israel.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dan hou je mond over Israël. Roepen dat Israël vergeten moet worden manipuleert de openbare opinie onterecht. Mensen worden op het verkeerde been gezet. En dan weigeren er over te praten. Schandalig.Tufkah schreef: ↑20 okt 2024, 17:19Ik heb de video's niet bekeken omdat je geen tekst en uitleg gaf. Ik ga niet op commando van @Piet video's bekijken.Piet schreef: ↑20 okt 2024, 15:40
Het forum is een openbaar forum dat onderdeel uitmaakt van het publieke machtsspel. Heb je de video's bekeken en de verklaring gehoord dat Hamas gezorgd heeft dat in het land vele boobytraps aangebracht waren om Israëlisch soldaten te doden indien zij actie zouden nemen de gijzelaars te bevrijden. Wat vind je daar van?
-
Dat is een waardeloze uitspraak zolang je weigert informatie van de grond tot je te nemen.Tufkah schreef: ↑20 okt 2024, 17:25De waarheid is dat de Zionisten dagelijks vele Palestijnen vermoorden, dit noemt men genocide.Piet schreef: ↑20 okt 2024, 16:37
Hoe weet je de waarheid? Informatie kan gekleurd zijn en wanneer het te ingewikkeld is om uit te pluizen, hoe weet je het dan? Wie is de leugenaar? Reputatie kan dan een uitkomst bieden. Kletst iemand maar wat of is iemand een betrouwbaar spreker? Wat zegt zijn verleden voor zover dat bekend is.
De waarheid is dat de aanklager van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag wil dat er arrestatiebevelen worden uitgevaardigd tegen de Israëlische premier Netanyahu, zijn defensieminister Gallant en drie kopstukken van terreurgroep Hamas.
De waarheid is dat de VS geen gehoor geeft aan dit arrestatiebevel jegens de oorlogsmisdadiger, de Israëlische premier Netanyahu. Maar deze man ontvangt met alle egards welke alleen een rechtvaardig man zouden moeten toekomen.
Nog meer waarheid?
Ik mag met recht concluderen dat Tufkah zelf zwaar onrecht pleegt in het manipuleren van de openbare opinie in Nederland en oproepen tot geweldpleging tegen de bevolking. Je bent een slecht man.
-
-
Ach er is hier veel haat alleen verholen nog erger,maar maak je niet druk, een forum is net de straat kom je ook van alles tegen dus tja..................
je weet het het wat hij zei Bredero.........................het kan verkeren.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
-
De leer van de bijbel, en dat is de leer van God en dat is Jezus Christus is elkaar lief te hebben als jezelf. Maar dan moet ik je er op wijzen dat de schrift niet zegt dat alle gedrag gelijk is. Want er is een verschil in waarde ten aanzien van hun mens zijn en die van hun gedrag. Maar wanneer jij denkt dat men vredig kan blijven slapen terwijl Israël zwaar onder vuur genomen wordt, dan is er vrees ik sprake van een "vrede" die wreed is. Boudewijn de Groot (protestzanger van voorheen) sprak: Slaap zacht president, in dat zelfde lied wees hij op misstanden. Bekijk mijn video's en slaap zacht. Dat is de vrede van Islam (oftewel "vrede").
-
-
- Moderator
[modbreak bonjour] Antisemitisme is niet toegestaan. Iemand onterecht beschuldigen van antisemitisme ook niet. Kritiek op beleid Israël is niet per definitie antisemitisme
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
-
Een gezonde kritiek op Israel daar is niets mis mee,maar dan wel een opbouwende.
Mensen uit hun huis gooien wat de zionisten doen,moet afgekeurd worden,maar goed niks nieuws onder de zon denk maar is aan de inheemse bevolking in de VS.
tja ken u geschiedenis.
Mensen uit hun huis gooien wat de zionisten doen,moet afgekeurd worden,maar goed niks nieuws onder de zon denk maar is aan de inheemse bevolking in de VS.
tja ken u geschiedenis.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Voor mij mag Israël "groot" worden, maar niet op de manier zoals hun God hen dat "beval" na hun 40-jarig zwerven door de woestijn.
Alleen vreedzaam samenleven geeft op lange termijn vrede. Overigens zijn bijbelse uitspraken over een groot Israël als je daar op doelt voor discussie vatbaar. De één denkt daarbij aan het land en volk Israël, de ander aan alle in hun God gelovenden verspreid over de gehele aarde. Als je de belofte aan Abram serieus neemt zou Israël als volk nog steeds onder Zijn bescherming kunnen staan. Daar staat echter tegenover dat de Joden wel Gods Zoon hebben vermoord. Niet de Palestijnen. Ik denk daarom dat we de bijbel beter buiten de politiek kunnen houden en alleen moeten kijken hoe men als mens in het Midden Oosten het beste met elkaar kan samen leven. Op dit moment heeft Israël niet meer mijn sympathie en ik ga er vanuit dat de God van Abram er ook zo over zal denken. Je hoort regelmatig over de eindtijd, dat die gezien allerlei voorspellingen op handen zou zijn. Daar zou dan ook de terugkomst van Jezus bij horen. Ik kan me daarbij niet voorstellen dat Hij als landingsplek het Israël zal uitkiezen zoals het zich nu gedraagt. Waaraan zouden zij die eer te danken hebben? Alles bij elkaar genomen voor mij geen enkele reden een groot Israël te willen en te verwachten.
-
Antisemitisme wordt onderscheiden van anti-judaïsme, het afwijzen van de joodse religie of godsdienst, en antizionisme, het afwijzen van zionisme, de beweging die een Joodse staat nastreeft in het Beloofde Land. (Bron wiki)
Ik kan op geen enkele wijze mij conformeren aan het zionisme, welke ik als hetzelfde kwaad beschouw als het nazisme. En net zoals er geen tranen zijn gelaten door de rechtvaardigen over de ondergang van het nazisme, zal ik ook geen traan laten over de ondergang van het zionisme.