Bestaan kabouters?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Tiberius Claudius
Man/Vrouw: M

Re: Bestaan kabouters?

Bericht door Tiberius Claudius »

Snelheid schreef: 12 nov 2024, 11:34
Tiberius Claudius schreef: 10 nov 2024, 13:45
Paulus is een stuk ouder, hij was er eerst op de radio om zeven uur.

PS.
Paulus en die tuinkabouters zijn geen kabouters maar dwergen.
Tuinkabouters zijn geen dwergen dan zouden ze groter moeten zijn,ga maar is naar een wedstrijd dwerggooien dan zal je het zien. Maar goed dan hebben we ook nog kabouter Plop,wel een Vlaamse kabouter.
Het is geen kwestie van grootte maar van bouw.

Dwergen hebben relatief korte pootjes een middellijf dat wat te groot is voor die pootjes en een hoofd dat relatief te groot is, voor het geheel.
Dwergen bestaan dus en zijn er altijd geweest, mensen met drweggroei heet dat.
Er zijn ook menselijke lilliputters daar is alles in verhouding, het zijn dus geen dwergen.

Zo ook bij de grote mensen.
Er zijn mensen van ver over de twee meter maar alles in verhouding dat zijn reuzen.
Er zijn er ook waar het meeste van de lengte in de benen zit, daar is geen naam voor ik noen dat Een Lange Slappe.

Kabouters zijn fabelwezens maar ze hebben onze proporties ondanks dat ze zo klein zijn.
Er zijn ze die ze zien als de mannelijke klein-elfjes.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Snelheid

Bericht door Snelheid »

Tiberius Claudius schreef: 12 nov 2024, 12:48
Snelheid schreef: 12 nov 2024, 11:34

Tuinkabouters zijn geen dwergen dan zouden ze groter moeten zijn,ga maar is naar een wedstrijd dwerggooien dan zal je het zien. Maar goed dan hebben we ook nog kabouter Plop,wel een Vlaamse kabouter.
Het is geen kwestie van grootte maar van bouw.

Dwergen hebben relatief korte pootjes een middellijf dat wat te groot is voor die pootjes en een hoofd dat relatief te groot is, voor het geheel.
Dwergen bestaan dus en zijn er altijd geweest, mensen met drweggroei heet dat.
Er zijn ook menselijke lilliputters daar is alles in verhouding, het zijn dus geen dwergen.

Zo ook bij de grote mensen.
Er zijn mensen van ver over de twee meter maar alles in verhouding dat zijn reuzen.
Er zijn er ook waar het meeste van de lengte in de benen zit, daar is geen naam voor ik noen dat Een Lange Slappe.

Kabouters zijn fabelwezens maar ze hebben onze proporties ondanks dat ze zo klein zijn.
Er zijn ze die ze zien als de mannelijke klein-elfjes.
Mooie uitleg @TC ben het met je eens.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Inktvlam

Bericht door Inktvlam »

Hans Teeuwen is het niet met jullie eens. Hij komt nog wel 's een kabouter tegen.
https://www.youtube.com/watch?v=VbyjzhqP-gc
Evolutionist: iemand die gelooft dat de natuur zichzelf gemaakt heeft.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Alcohol is bevorderend voor het waarnemen van kabouters.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
dingo
Site Admin

Bericht door dingo »

Ik dacht dat dat alleen hielp bij het waarnemen van een roze olifant?
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
Snelheid

Bericht door Snelheid »

Bonjour schreef: 12 nov 2024, 21:50 Alcohol is bevorderend voor het waarnemen van kabouters.
Dus bij jou dagelijks portie van pak weg een liter genever zie jij ze tja is voor te stellen dat je kabouter Plop dan ziet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Snelheid schreef: 12 nov 2024, 23:22
Bonjour schreef: 12 nov 2024, 21:50 Alcohol is bevorderend voor het waarnemen van kabouters.
Dus bij jou dagelijks portie van pak weg een liter genever zie jij ze tja is voor te stellen dat je kabouter Plop dan ziet.
Met een halve liter extra heb ik zelfs gesprekken met God. Met en jointje komt ook Jezus erbij en voelen we ons de drie-eenheid
Peda.
Tiberius Claudius

Inderdaad.
Helpt ook voor het waarnemen van buiten natuurlijke zaken in het algemeen.
Snelheid

Bericht door Snelheid »

Bonjour schreef: 13 nov 2024, 08:42
Snelheid schreef: 12 nov 2024, 23:22

Met een halve liter extra heb ik zelfs gesprekken met God. Met en jointje komt ook Jezus erbij en voelen we ons de drie-eenheid
Je laat nou wel je ware aard zien,bedankt daarvoor. :thumb1:
VERITAS VOS LIBERABIT.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Snelheid schreef: 13 nov 2024, 10:45 Je laat nou wel je ware aard zien,bedankt daarvoor.
Ik denk dat jij mijn bericht niet eens begrepen hebt. laat staan dat je mijn ware aard eruit haalt.
Peda.
Tufkah

Bericht door Tufkah »

Bonjour schreef: 13 nov 2024, 12:06
Snelheid schreef: 13 nov 2024, 10:45 Je laat nou wel je ware aard zien,bedankt daarvoor.
Ik denk dat jij mijn bericht niet eens begrepen hebt. laat staan dat je mijn ware aard eruit haalt.
Ik denk ook niet dat hij het begrepen heeft, ik geloof er niks van dat jij de drie-eenheid bent. Dan geloof ik nog eerder in kabouters.
Ken wat je voor je ziet en wat voor je verborgen is, zal aan je worden geopenbaard.
Dat_beloof_ik

Bericht door Dat_beloof_ik »

Snelheid schreef: 13 nov 2024, 10:45
Bonjour schreef: 13 nov 2024, 08:42
Je laat nou wel je ware aard zien,bedankt daarvoor. :thumb1:
Op oude Joodse offer blokken zijn bij onderzoek hennep resten aangetroffen.
Dat_beloof_ik

Tiberius Claudius schreef: 13 nov 2024, 09:33
Inderdaad.
Waarom zijn kabouters volgens jou buiten natuurlijk?
Dat ze zeiden worden waargenomen is geen reden om het stempel buiten natuurlijk er op te plakken.
Voor zover mij bekend lopen ze niet over water, staan ze niet op uit de dood, wekken ze geen dode reeën tot leven en kunnen ze geen beukennootjes vermenigvuldigen. Er is dus denk ik niets buiten natuurlijks aan.
Tiberius Claudius

Dat_beloof_ik schreef: Gisteren, 06:20
Tiberius Claudius schreef: 13 nov 2024, 09:33
Inderdaad.
Dat ze zeiden worden waargenomen is geen reden om het stempel buiten natuurlijk er op te plakken.
Voor zover mij bekend lopen ze niet over water, staan ze niet op uit de dood, wekken ze geen dode reeën tot leven en kunnen ze geen beukennootjes vermenigvuldigen. Er is dus denk ik niets buiten natuurlijks aan.
Ze passen niet in de evolutie en zijn dus van elders of op een andere manier ontstaan.

Dat is anders voor denkbeeldige wezens als: Big Foot , Yeti , Nessie , ................................
Dat_beloof_ik

Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 09:54
Dat_beloof_ik schreef: Gisteren, 06:20

Ze passen niet in de evolutie en zijn dus van elders of op een andere manier ontstaan.

Dat is anders voor denkbeeldige wezens als: Big Foot , Yeti , Nessie , ................................
Dat is onmiskenbaar een sterk argument, ik zou zo gauwe niet weten wat daar tegen in is te brengen.
Voila, kabouters bestaan niet.
Mullog

Bericht door Mullog »

Dat_beloof_ik schreef: Gisteren, 11:10
Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 09:54

Dat is onmiskenbaar een sterk argument, ik zou zo gauwe niet weten wat daar tegen in is te brengen.
Voila, kabouters bestaan niet.
Ho, ho. Die conclusie trek je veel te snel. Dat ze niet gezien worden zegt niet dat ze niet bestaan. De okapi is ook pas ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw gezien en weet je hoe groot die is. Niemand twijfelt aan het bestaan van de reuze inktvis. Nochthans heeft nog nooit iemand er een in levende lijven gezien.

Aanvullend bewijs, ze zitten ook in de drugshandel: Tuinkabouter blijkt niet van steen maar van 2 kilo MDMA
Robert Frans

Bericht door Robert Frans »

Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 09:54Ze passen niet in de evolutie en zijn dus van elders of op een andere manier ontstaan.

Volgens mij passen kabouters juist nog beter in de evolutie dan de door jou genoemde dieren. Want van elk van die dieren is er altijd maar één, die al decennia- tot eeuwenlang meegaat. Ze moeten dan onsterfelijk zijn of extreem oud worden, maar hun ouders dan ook. Er moeten dan dus veel meer big foots, yeti's en nessies te vinden zijn, dood of levend. Alleen al in Loch Ness zouden veel meer van die monsters te vinden moeten zijn, om de populatie in stand te houden.

Van kabouters wordt echter altijd gezegd dat het er meerderen zijn en dat ze vooral in wouden leven. En van wouden zijn er nog altijd heel veel. Kabouters kunnen daarbij als eigen mensensoort geëvolueerd zijn uit dwergaapjes, waarvan de kleinste nu zo'n 15 centimeter groot wordt. Zo waren er vóór de opkomst van ons homo sapiens immers ook verschillende mensensoorten, die uiteindelijk allemaal uitstierven. Door onder meer hun uitstekende vermogen zich te verbergen of te camoufleren voor bijvoorbeeld jagende homo sapiens, kunnen kabouters prima samen met ons geëvolueerd zijn tot op de dag van vandaag.
Vrede en alle goeds
Tiberius Claudius

Robert Frans schreef: Gisteren, 15:09
Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 09:54Ze passen niet in de evolutie en zijn dus van elders of op een andere manier ontstaan.

Volgens mij passen kabouters juist nog beter in de evolutie dan de door jou genoemde dieren. Want van elk van die dieren is er altijd maar één, die al decennia- tot eeuwenlang meegaat. Ze moeten dan onsterfelijk zijn of extreem oud worden, maar hun ouders dan ook. Er moeten dan dus veel meer big foots, yeti's en nessies te vinden zijn, dood of levend. Alleen al in Loch Ness zouden veel meer van die monsters te vinden moeten zijn, om de populatie in stand te houden.

Van kabouters wordt echter altijd gezegd dat het er meerderen zijn en dat ze vooral in wouden leven. En van wouden zijn er nog altijd heel veel. Kabouters kunnen daarbij als eigen mensensoort geëvolueerd zijn uit dwergaapjes, waarvan de kleinste nu zo'n 15 centimeter groot wordt. Zo waren er vóór de opkomst van ons homo sapiens immers ook verschillende mensensoorten, die uiteindelijk allemaal uitstierven. Door onder meer hun uitstekende vermogen zich te verbergen of te camoufleren voor bijvoorbeeld jagende homo sapiens, kunnen kabouters prima samen met ons geëvolueerd zijn tot op de dag van vandaag.
Ik heb de indruk dat je nu je fantasie volledig de vrije loop geeft. :D
Messenger

Bericht door Messenger »

Mullog schreef: Gisteren, 12:52
Aanvullend bewijs, ze zitten ook in de drugshandel: Tuinkabouter blijkt niet van steen maar van 2 kilo MDMA
Niet stoned van de paddo's maar stoned van de MDMA. Door Eucalypta is de kabouter omgetoverd in een pilaar van MDMA.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.