STELLING;Draden die een dood lopende weg zijn op dit forum.
-
- Man/Vrouw: M
STELLING;Draden die een dood lopende weg zijn op dit forum.
Er zijn hier een aantal draden en Spreekuren die maar doorgaan en doorgaan en daarin in men wil het gelijk maar halen maar ook veel woordenbrij van niets zeggende volzinnen en de slotsoms het gaat eigenlijk nergens over.......................maar goed het forum moet draaien.
Is er wel hier een zogenaamd echte doordenking????
Wat vinden de bewoners van dit forumhuis???
ROEPT U MAAR.................
Is er wel hier een zogenaamd echte doordenking????
Wat vinden de bewoners van dit forumhuis???
ROEPT U MAAR.................
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Re: STELLING;Draden die een dood lopende weg zijn op dit forum.
Op sommige forums breken ze de draadjes soms na een een zeker aantal posting of dagen gewoon af.
Lijkt me niets voor De Ballentent (of slang-topics die hier echter niet voorkomen).
Lijkt me niets voor De Ballentent (of slang-topics die hier echter niet voorkomen).
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
- Man/Vrouw: V
Ik vind het vrij zinloos om een spreekuren of loketten te openen, die niet gaan over een bepaald onderwerp of een expliciete mening van een forumlid.Snelheid schreef: 01 apr 2025, 12:59 Er zijn hier een aantal draden en Spreekuren die maar doorgaan en doorgaan en daarin in men wil het gelijk maar halen maar ook veel woordenbrij van niets zeggende volzinnen en de slotsoms het gaat eigenlijk nergens over.......................maar goed het forum moet draaien.
Meer dan één algemeen Praatvaria is mi. dan ook zinloos.
Oude topics zonder nieuwe content bumpen ook.
Een onderwerp, wat actueel is op dit moment of regelmatig opnieuw leeft, verdient daarentegen wel een eigen topic.
Dat niet alle onderwerpen ook voor alle forummers interessant zijn is evident.
Daarom ben ik er voor dat aan de topic titel van een discussie onderwerp ook te zien is, wat de inhoud ongeveer zal zijn.
Kan dan overgeslagen, of juist het eerst gelezen worden, al naar gelang de interesse ervoor.
Dit om een overzicht te houden en nodeloos klikken en tijdverspilling, dus irritatie bij de lezer, te voorkomen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
Mee eens. Ik zoek me soms een ongeluk naar berichten die off-topic zijn in diverse topictitels. Ook is het irritant als een topic een geheel andere kant opgaat door off-topic berichten.Maria K schreef: 02 apr 2025, 11:08Ik vind het vrij zinloos om een spreekuren of loketten te openen, die niet gaan over een bepaald onderwerp of een expliciete mening van een forumlid.Snelheid schreef: 01 apr 2025, 12:59 Er zijn hier een aantal draden en Spreekuren die maar doorgaan en doorgaan en daarin in men wil het gelijk maar halen maar ook veel woordenbrij van niets zeggende volzinnen en de slotsoms het gaat eigenlijk nergens over.......................maar goed het forum moet draaien.
Meer dan één algemeen Praatvaria is mi. dan ook zinloos.
Oude topics zonder nieuwe content bumpen ook.
Een onderwerp, wat actueel is op dit moment of regelmatig opnieuw leeft, verdient daarentegen wel een eigen topic.
Dat niet alle onderwerpen ook voor alle forummers interessant zijn is evident.
Daarom ben ik er voor dat aan de topic titel van een discussie onderwerp ook te zien is, wat de inhoud ongeveer zal zijn.
Kan dan overgeslagen, of juist het eerst gelezen worden, al naar gelang de interesse ervoor.
Dit om een overzicht te houden en nodeloos klikken en tijdverspilling, dus irritatie bij de lezer, te voorkomen.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Iedere draad loopt uiteindelijk dood, dus wat is het probleem wat hier aangekaart wordt?
Overal waar een begin aan zit, zit ook een einde aan. Kosmische wet.
Overal waar een begin aan zit, zit ook een einde aan. Kosmische wet.
Je moet Hem liefhebben zoals Hij is, afgezonderd van alle tweeheid en worden van iets tot niets.
-
Soms is een onderwerp zo besproken dat er niets meer over valt te zeggen dus de weg daarheen doodlopen niet erg ,bij nieuwe inzichten is de doodlopende weg weer open voor doorgaand verkeer.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat ze toch doorlopen terwijl alles al is gezegd komt denk ik door wat ik noem: Het Docent Syndroom HDS.Snelheid schreef: 06 apr 2025, 19:37 Soms is een onderwerp zo besproken dat er niets meer over valt te zeggen dus de weg daarheen doodlopen niet erg ,bij nieuwe inzichten is de doodlopende weg weer open voor doorgaand verkeer.
Als mensen het niet eens kunnen worden, dan denken mensen met HDS dat de ander het niet heeft begrepen.
Vervolgens gaat men het dan op een andere manier uitleggen.
PS.
Ook gelovigen kunnen aan iets soortgelijks lijden, dat zijn die gelovigen dat hun boodschap zo goed is dat ze automatisch moet worden overgenomen.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Klopt; het gaat er om dat men respect heeft voor andermans opvatting het zij buiten het Geloof of in profane zaken; en als je het niet eens kan worden laat het rusten zeg altijd maar drink dan een kop thee en pak een biertje.Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 09:28Dat ze toch doorlopen terwijl alles al is gezegd komt denk ik door wat ik noem: Het Docent Syndroom HDS.Snelheid schreef: 06 apr 2025, 19:37 Soms is een onderwerp zo besproken dat er niets meer over valt te zeggen dus de weg daarheen doodlopen niet erg ,bij nieuwe inzichten is de doodlopende weg weer open voor doorgaand verkeer.
Als mensen het niet eens kunnen worden, dan denken mensen met HDS dat de ander het niet heeft begrepen.
PS.
Ook gelovigen kunnen aan iets soortgelijks lijden, dat zijn die gelovigen dat hun boodschap zo goed is dat ze automatisch moet worden overgenomen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
En stop met geharrewar en het laatste woord willen hebben.Snelheid schreef: Gisteren, 11:17Klopt; het gaat er om dat men respect heeft voor andermans opvatting het zij buiten het Geloof of in profane zaken; en als je het niet eens kan worden laat het rusten zeg altijd maar drink dan een kop thee en pak een biertje.Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 09:28
Dat ze toch doorlopen terwijl alles al is gezegd komt denk ik door wat ik noem: Het Docent Syndroom HDS.
PS.
Een "agree to disagree" is dan ook voldoende.
-
Bepaal ik zelf wel wat ik wil zeggen en niet en niet jij totaal niet.Maria K schreef: Gisteren, 15:42En stop met geharrewar en het laatste woord willen hebben.Snelheid schreef: Gisteren, 11:17
Klopt; het gaat er om dat men respect heeft voor andermans opvatting het zij buiten het Geloof of in profane zaken; en als je het niet eens kan worden laat het rusten zeg altijd maar drink dan een kop thee en pak een biertje.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mijn woorden waren bedoeld als aanvulling op die van jou.Snelheid schreef: Gisteren, 17:33 Bepaal ik zelf wel wat ik wil zeggen en niet en niet jij totaal niet.

- Klopt; het gaat er om dat men respect heeft voor andermans opvatting het zij buiten het Geloof of in profane zaken; en als je het niet eens kan worden laat het rusten zeg altijd en stop met geharrewar en het laatste woord willen hebben.
En drink dan een kop thee en pak een biertje.
-
Neem mij niet KwalijkMaria K schreef: Gisteren, 17:46Mijn woorden waren bedoeld als aanvulling op die van jou.Snelheid schreef: Gisteren, 17:33 Bepaal ik zelf wel wat ik wil zeggen en niet en niet jij totaal niet.![]()
- Klopt; het gaat er om dat men respect heeft voor andermans opvatting het zij buiten het Geloof of in profane zaken; en als je het niet eens kan worden laat het rusten zeg altijd en stop met geharrewar en het laatste woord willen hebben.
En drink dan een kop thee en pak een biertje.

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Wat ben je toch een ijverig baasje.Snelheid schreef: Gisteren, 17:51Neem mij niet KwalijkMaria K schreef: Gisteren, 17:46
Mijn woorden waren bedoeld als aanvulling op die van jou.![]()
En drink dan een kop thee en pak een biertje.doet hier 3 dingen tegelijk.moet goed lezen.
Ik hoop dat je dit een mooie foto vindt.
Ook voor jou een aai over je bolletje.
.

-