Er zijn hier een aantal draden en Spreekuren die maar doorgaan en doorgaan en daarin in men wil het gelijk maar halen maar ook veel woordenbrij van niets zeggende volzinnen en de slotsoms het gaat eigenlijk nergens over.......................maar goed het forum moet draaien.
Is er wel hier een zogenaamd echte doordenking????
Wat vinden de bewoners van dit forumhuis???
ROEPT U MAAR.................
STELLING;Draden die een dood lopende weg zijn op dit forum.
-
- Man/Vrouw: M
STELLING;Draden die een dood lopende weg zijn op dit forum.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Re: STELLING;Draden die een dood lopende weg zijn op dit forum.
Op sommige forums breken ze de draadjes soms na een een zeker aantal posting of dagen gewoon af.
Lijkt me niets voor De Ballentent (of slang-topics die hier echter niet voorkomen).
Lijkt me niets voor De Ballentent (of slang-topics die hier echter niet voorkomen).
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
- Man/Vrouw: V
Ik vind het vrij zinloos om een spreekuren of loketten te openen, die niet gaan over een bepaald onderwerp of een expliciete mening van een forumlid.Snelheid schreef: 01 apr 2025, 12:59 Er zijn hier een aantal draden en Spreekuren die maar doorgaan en doorgaan en daarin in men wil het gelijk maar halen maar ook veel woordenbrij van niets zeggende volzinnen en de slotsoms het gaat eigenlijk nergens over.......................maar goed het forum moet draaien.
Meer dan één algemeen Praatvaria is mi. dan ook zinloos.
Oude topics zonder nieuwe content bumpen ook.
Een onderwerp, wat actueel is op dit moment of regelmatig opnieuw leeft, verdient daarentegen wel een eigen topic.
Dat niet alle onderwerpen ook voor alle forummers interessant zijn is evident.
Daarom ben ik er voor dat aan de topic titel van een discussie onderwerp ook te zien is, wat de inhoud ongeveer zal zijn.
Kan dan overgeslagen, of juist het eerst gelezen worden, al naar gelang de interesse ervoor.
Dit om een overzicht te houden en nodeloos klikken en tijdverspilling, dus irritatie bij de lezer, te voorkomen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
Mee eens. Ik zoek me soms een ongeluk naar berichten die off-topic zijn in diverse topictitels. Ook is het irritant als een topic een geheel andere kant opgaat door off-topic berichten.Maria K schreef: 02 apr 2025, 11:08Ik vind het vrij zinloos om een spreekuren of loketten te openen, die niet gaan over een bepaald onderwerp of een expliciete mening van een forumlid.Snelheid schreef: 01 apr 2025, 12:59 Er zijn hier een aantal draden en Spreekuren die maar doorgaan en doorgaan en daarin in men wil het gelijk maar halen maar ook veel woordenbrij van niets zeggende volzinnen en de slotsoms het gaat eigenlijk nergens over.......................maar goed het forum moet draaien.
Meer dan één algemeen Praatvaria is mi. dan ook zinloos.
Oude topics zonder nieuwe content bumpen ook.
Een onderwerp, wat actueel is op dit moment of regelmatig opnieuw leeft, verdient daarentegen wel een eigen topic.
Dat niet alle onderwerpen ook voor alle forummers interessant zijn is evident.
Daarom ben ik er voor dat aan de topic titel van een discussie onderwerp ook te zien is, wat de inhoud ongeveer zal zijn.
Kan dan overgeslagen, of juist het eerst gelezen worden, al naar gelang de interesse ervoor.
Dit om een overzicht te houden en nodeloos klikken en tijdverspilling, dus irritatie bij de lezer, te voorkomen.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Iedere draad loopt uiteindelijk dood, dus wat is het probleem wat hier aangekaart wordt?
Overal waar een begin aan zit, zit ook een einde aan. Kosmische wet.
Overal waar een begin aan zit, zit ook een einde aan. Kosmische wet.
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.