Er is zoveel wat we niet weten als we in Christus zijn gekomen. Feitelijk weet je dat je daarvoor een zondaar was. Maar niet wat zich (in de vele levens daarvoor) heeft afgespeeld, waardòòr je weer in Christus wilde komen en aldus tot overgave kwam.Jon schreef: 15 apr 2025, 18:55Het “Ken Uzelve” heeft geen betrekking op vorige levens en ook niet op het zg. hiernamaals maar op weten wie je bent in Christus.Yours schreef: 15 apr 2025, 15:33
Het altijd maar Liefde te zijn en te blijven, onder de meest moeilijke omstandigheden, is iets wat ik (h)erken en wat bij mij leidde tot de wedergeboorte in Jezus Christus en een (hernieuwde) verbinding met de Bron. Door het Ken-U-Zelve wat daarop volgde werd mij duidelijk dat ik vele levens had geleefd en daarbinnen veel karma/oorzaak en gevolg had veroorzaakt en òòk goedgemaakt.
Daar kreeg ik zicht op door zeg maar: ‘mijn levensboek’ te gaan lezen. Dat is het èchte Ken-U-Zelve en confronteert je volledig met wie je was.
Noem het zoals je wilt.Tsja. Dit is ongeloof. Meer kan ik er niet van maken. Sorry.Yours schreef: 15 apr 2025, 15:33 Niemand, ook niet de Jezus die 20 eeuwen geleden aan het kruis stierf, kan de zonden oftewel het karma/oorzaak en gevolg van anderen inlossen. Waarin ik die fysieke Jezus wèl erken is dat hij na een paar dagen door zijn opstanding via zijn astrale/geestelijke/fijnstoffelijk lichaam er blijk van gaf dat er leven is na de fysieke dood: vanuit het welbekende Hiernamaals. Ik wil er wat dat betreft nog eens de nadruk op leggen dat het onmogelijk is om met het fysieke lichaam te herrijzen als het zilveren koord eenmaal gebroken is.
Jozef van Arimathea vroeg na de kruisiging, waarbinnen Jezus “de Geest gaf”, aan Pilatus’ om het lichaam van Jezus. Nadat Pilatus vernam dat Jezus fysieke lichaam al lang gestorven was schonk hij Jozef het lichaam. Die kocht fijn linnen en nadat hij hem van het kruis afgenomen had, wikkelde hij hem in dat linnen en legde hem in het graf.
Jezus’ lichaam kon na een paar dagen dus echt niet opstaan. Of hij zou gedurende de 40 dagen daarna steeds als een zombie verschenen moeten zijn. Nee, het was het astrale lichaam, waarmee ook wij in het Hiernamaals bekleed zullen zijn als we voor het Licht hebben gekozen, waarmee Jezus Christus aan Maria Magdalena, de Emmaüsgangers en de 11 apostelen verscheen.
Het is onbegrijpelijk dat mensen geloven dat een eenmaal gestorven fysiek lichaam weer levend wordt.
Dat de dood niet altijd zorgvuldig werd/wordt vastgesteld, komt ook in onze tijd nog voor. Maar als het zilveren koord, de verbinding van het fysieke met het geesteslichaam, is gebroken en de ontbinding van het lichaam is ingezet, is opnieuw fysiek levend worden onmogelijk. Bij Jezus was de dood duidelijk vastgesteld. Dan is gedurende veertig dagen met een fysiek lichaam verschijnen ten enen male onmogelijk.