Natuurlijk is er wel bewezen dat de mens van de aap afstamt ''De evolutie van de mens, het proces waardoor de moderne mens is ontstaan uit eerder levende primaten''Jaron schreef:Niet om flauw te doen maar het is niet bewezen dat de mens van de aap afstamt. Dat is zelfs voor wetenschappers een te simpele en achterhaalde stelling. Volgens diverse wetenschappers is er genoeg materiaal voorhanden om te kunnen zeggen dat de aap en de mens een gemeenschappelijke voorouder hebben. Dat is dus wel iets anders. En bewijs moet ik nog steeds zien. Ze hebben ook geen idee wie of wat die gemeenschappelijke voorouder dan wel was.JW88 schreef:Ik denk dat niet, ik weet dat. Ik snap echt niet dat mensen hier vreemd naar kijken, dit is gewoon WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN mensen! Dat kun je overal vinden met onderbouwde argumenten.
Jij wilt een genezing ZIEN voordat je het kan geloven: wil je dan ook niet bewijs ZIEN voordat je het kan geloven? Je postte eerder dat zo'n 90% van de wetenschappers overtuigd zijn dat de evolutie klopt: los van het feit dat ik dat cijfer betwijfel, hoe komt het dat niet 100% hiervan overtuigd is? Als er echt absoluut wetenschappelijk bewijs is, zou iedereen het geloven. Het feit alleen al dat niet iedere wetenschapper (of welk mens dan ook) de evolutie theorie als de volle waarheid ziet, geeft al aan dat er geen ABSOLUUT bewijs is. Wat jij als bewijs ziet. zijn conclusies van wetenschappers. Ik heb nog geen bewijs gezien dat wat de wetenschap op dit vlak beweert allemaal waar is dus geloof wat de Bijbel zegt. (Dat vind ik trouwens makkelijker dan geloven in de evolutietheorie, tenminste waar het gaat om het ontstaan van alles.)
Check dit maar voor die voorouders dat is ook al lang bekend http://www.lucyonline.nl/voorouders/Voo ... 20kort.htm
Ik heb bewijs genoeg gezien voor de evolutietheorie en ook genoeg logica, het is toch wel vreemd dat er op de hele wereld nog nooit maar dan ook nog nooit bewijs is geweest van een ''wonderlijke door God uitgevoerde genezing'' Misschien omdat dit simpelweg een illusie is?
Die overige 10% wil gewoon afwijken van de norm en hun eigen visie op bepaalde zaken los laten, die mensen hou je altijd.
Ok ik corrigeer mijn eerdere woorden, ik vind dit nu de meest domme uitspraak die ik hier ooit gehoord heb ''ik vind de bijbel makkelijker om te geloven qua ontstaan en alles dan de evolutietheorie'' Ja pratende slangen en maagden die kinderen krijgen dat is makkelijk te begrijpen (om maar een klein voorbeeld te noemen van alle sprookjes)