De bijbel leert ons om geen parels voor de zwijnen te gooien.
Wat je aangaf is dat je geen vrij wil hebt..
Dan zal dat wel ergens door komen dan.
Dan leef je nog onder de slavernij van de zonde
Maar in Jezus krijg je vrijheid.
Tijd van bekering dus?
In de bijbel lees ik immers dat een ieder die blijft zondigen, daarmee laat zien dat die bij satan hoort.
De brieven in de bijbel laten zien dat we geen zinloze discussies moeten aangaan.
Kijk nou eens terug naar je eigen bijdragen. Naar hoe je me noemt en naar de moderatoringrepen. Je toont zelfs geen enkel respect voor de forum regels hier. In Bijbelstudie heb nog geen één keer een bijbeltekst geciteerd in de afgelopen dagen. Mij echter scheld je compleet verrot.
Ik ervaar bij jou gewoon geen vrijheid om mijn geloof te uiten.
Bij jou is mijn opvatting gewoon niet in goede handen.
Als jij jouw dagen verslijt met het schelden op christenen en niet christenen, hier op het forum..
Denk dan even na over jouw verhouding met God?
Heb je de bijbel gelezen? Heb je God om wijsheid en inzicht gevraagd?
Doe je iets uit op wat God in de bijbel van ons vraagt?
Kan jij dat? Jezus volgen?
Als Jezus vandaag zou komen op de wolken, ben jij er dan klaar voor?
Is jouw hart, de tempel van God door Jezus schoon gemaakt?
Is daar geen onreine geest meer te vinden?
Aan de vruchten herkent men de geest.
Wat ik zie is dat wanneer ik jou dus geen antwoord geef op jouw vragen, omdat ik het niet prettig vind om tegen iemand te praten die steeds steken onder water zit uit te delen, dan ga je dus over op kleinerend gedrag, een hoop schelden en vervuil je zonder enig respect voor iedereen hier die wel een bijbelstudie wil houden hier de hele draad en zie je niet in dat al jouw bijdragen jou zelf enorm voor schut zetten tegen over iedereen die dit maar lezen wil. Het staat openbaar op internet..
Stel je zoekt werk en een baas gaat op internet na om te zien wie je bent en ziet dit gedrag, dan is de kans groot dat hij jou vanwege jouw gedrag maar niet in vertrouwen neemt.
Denk eens goed na, voor je een post plaatst.. Want je laat een hoop bagger achter nu en zet jezelf compleet voor schut. Als je niet wijzer bent dan dat je nu laat zien, hoef ik me echt totaal niets van jou aan te trekken. Geef me één reden waarom ik jou in dit gesprek zou kunnen vertrouwen na al de demonische uitlatingen waar toe jij jouw ziel hebt laten misbruiken?
Ik vertrouw de geesten niet die in jou huizen.
Jouw tempel is onrein. Daar moet Jezus eerst nog eens flink met de bezum doorheen, zodat je met volle vertrouwen Jezus kan zien komen als Hij op de wolken komt en er echt klaar voor bent.
Ga niet de weg die je niets oplevert en je niet bevrijdt, omdat het niets is.