Petra schreef: 31 aug 2021, 07:51
...
Heb jij het allemaal wel gelezen Mullog ?
Ik lees veel maar niet alles.
Ik lees veel uit interesse. Als ik bijvoorbeeld op de link die thom geeft klik en dat verhaal over grafeen-oxide lees dan vraag ik mij af wie Dr Robert Young is en wat googlen levert dan
Robert O. Young op. Als ik dat dan lees dan denk ik dat mij nog liever een paar keer een cocktail van AstraZenica, Pfizer, Moderna en Jansen zou laten inspuiten dan ook maar één advies van die man te volgen.
Als je doorklikt op het artikel van Young waar frontnieuws zich op baseert dan kom je op een soort van semiwetenschappelijk verhaal terecht waar onder andere in staat
Four “vaccines” were analyzed which are the Pfizer-BioNtech, Moderna-Lonza mRNA-1273 Vaccine, Vaxzevria by Astrazeneca, Janssen by Johnson & Johnson, using different instrumentation and protocols of preparation according to new nano particulate technological approaches. The different instrumentation includes Optical Microscopy, Bright-Field Microscopy, pHase Contrast Microscopy, Dark-Field Microscopy, UV absorbance and Fluorescence Spectroscopy, Scanning Electron Microscopy, Transmission Electron Microscopy, Energy Dispersive Spectroscopy, X-ray Diffractometer, Nuclear Magnetic Resonance instruments were used to verify the “vaccines” morphologies and contents.
Het kan allemaal wel zijn dat dit gebruikt is maar hoe iemand als Young die volgens mij nauwelijks zijn advocaat kosten kan betalen een klein vermogen kan inzetten om met heel kostbare apparatuur onderzoek te doen naar de aanwezigheid van bepaalde stoffen in een vaccin is mij een compleet raadsel. Zeker als je weet dat een groot deel van die apparatuur daar niet of nauwelijks geschikt voor is.
Even googlen op grafeen-oxide brengt je al snel bij het RIVM met dit stukje
Nieuw antibioticum van grafeenoxide kan antibioticaresistentie voorkomen. Daar wordt in vermeld dat nog veel onbekend is, dat nog veel onderzoek nodig is en dat grafeenoxide schadelijk is voor de gezondheid dus nog nergens in gebruikt mag worden.
En waar ik dan uiteindelijk op uitkom is mijn verbazing dat een charlatan als Young geloofd wordt en ordentelijke informatie niet. @thom kun je dat uitleggen?
Dus Petra, dat soort dingen doe ik. Maar vooral verbazen is wat ik doe.