Mart schreef: ↑03 mei 2019, 11:45
Eliyahu schreef: ↑03 mei 2019, 11:41
Mart schreef: ↑03 mei 2019, 11:25Zoals evenmin ID wetenschappelijke waarde heeft. Voor mensen die niet in tovenarij geloven en de wetenschap willen volgen, vormt natuurlijke selectie het antwoord -- eveneens volgens dezelfde evolutionair bioloog die deze zaak aanhaalde: ''
Kans is een integraal onderdeel van het evolutionaire proces.
Het enige probleem met kans is, dat het geen dual coding genes kan maken.
Geen kans, toeval, maar natuurlijke selectie.
Bs"d
?????????? Snap je dat echt niet??
Natuurlijke selectie kan
HELEMAAL NIETS maken. Het kan alleen maar selecteren wat kans gemaakt heeft. En aangezien kans geen dual coding genes kan maken, kan selectie dus helemaal niks selecteren.
Het is werkelijk zo simpel.
Je citeert bij dit issue weer slechts de eerste helft van Ayala's respons, maar laat z'n antwoord weg.
Gaat het wel goed met je? Ik citeer Ayala helemaal niet, ik citeer PubMed.
En nogmaals: Vraag je je nooit eens af waarom al die geleerden die je citeert tot exact de tegengestelde conclusies komen dan jij?
Nee, ik weet het antwoord al. Ze willen niet uit hun beroepsgroep gestoten worden en hun baan verliezen, en ze willen ook niet God erkennen.
Omdat ze onwetend zijn op die ene opmerking na die je nodig hebt voor je ID suggestie? Verdiep je gewoon eens in de evolutie van de mens, duik in de resultaten van het Human Genome Project en andere takken van wetenschap die zich met evolutie bezighouden. Dan kom je erachter waarom ID door de rechter verboden is te worden onderwezen op scholen, terwijl evolutie erkende wetenschap is die op alle wetenschappelijke universiteiten wordt onderwezen.
Je hebt me nooit antwoord gegeven op mijn vraag: "Welke universiteiten hebben er een leerstoel evolutie?"
Heel veel universiteiten hebben een leerstoel theologie.
http://tinyurl.com/frog-prins