Natuurlijk niet. Omdat je oogkleppen op hebt en het niet wilt zien. Net als Pedacallista schreef: ↑11 aug 2019, 20:31Welke atheïst zei dat?Gaitema schreef: ↑11 aug 2019, 20:28Een atheïst op Credible zei het mij en verder kan je zelf de bijbel naast de wetenschap leggen en dan kan je het zelf zien.callista schreef: ↑11 aug 2019, 18:25Waar staat dat dat wetenschappers vinden dat het overeenkomt met het scheppingsverhaal in de Bijbel?Gaitema schreef: ↑11 aug 2019, 18:10We hadden het toch over bewijzen?peda schreef: ↑11 aug 2019, 16:17
Dat weet ik Gaitema, maar de ontmoeting van verschillende overtuigingen is toch de bedoeling van dit forum.
Zoals bekend ervaar ik de Relationele God in het geheel niet en dan kijk je met andere ogen naar "' Wat "' er door anderen Over God verteld wordt, als
wanneer je als gelovige je regelmatig in gebed verbonden voelt met de Inspirator van het Bijbel verhaal of dat je je zoals Wim Nusselder het als Quaker formuleert "' Leiding "" ervaart.
Hoe kon het scheppingsverhaal in volgorde nu zo overeenkomen met wat wetenschappers zeggen, als het toen door een mens destijds is bedacht?
Hoe kon hij toen de redelijk juiste volgorde ervan weten?
Dat ten eerste. Er is meer..
En dat dat de juiste volgorde is?
Dit is nieuw voor mij.
Welke wetenschappers?
Je moet van die wetenschappers geen afgoden maken.
Ik heb het n.l. niet kunnen ontdekken....
Wie het zei weet ik niet meer, maar ik heb het niet zelf bedacht.