Wim Nusselder schreef: 22 nov 2019, 16:00
Messenger schreef: 22 nov 2019, 15:42Je hebt vaker gesproken over het forummen onder pseudoniem en dat je dit niet vindt kunnen.
Ik kan me vergissen, maar bij mijn weten beperk ik mij tot uitleggen waarom
ik mijn eigen naam gebruik en vindbaar wil zijn.
Omdat dat voor mij een kwestie is van integriteit.
En je hebt de wens dat iedereen dat zo doet, toch?
Messenger schreef: 22 nov 2019, 15:42Er zijn nu eenmaal figuren die plaatsvervangend beledigd raken om het minst geringe en dan tot grof geweld over gaan.
Wim Nusselder schreef:
Ja, en er zijn terroristen die zonder aanleiding wie dan ook aanvallen om ons in onze schulp te doen kruipen.
We hebben politie om ons daartegen te beschermen.
Wie in zijn schulp kruipt geeft zich gewonnen.
Dat deed ook Theo van Gogh niet.
Dat doet ook Geert Wilders niet.
Nou de politie wordt kapot bezuinigd, de politiemensen treden overspannen en ziek uit het korps vanwege de werkdruk, en de politie kan nauwelijks nog aan haar taken toekomen. Bescherming is al lang niet vanzelfsprekend meer. De politie is zwaar onderbezet.
Ik wil zonder beveiliging over straat, zonder bedreigd te worden om wat ik zeg.
En hetgeen ik te verkondigen heb, is levensgevaarlijk! Heiligschennis! Godslastering!
Want ik verkondig de message/boodschap als Messenger:
1 God is échte onvoorwaardelijke liefde, God is liefde om niet;
2 God is almachtig;
3 God is alwetend;
4 God is alomtegenwoordig;
5 God is onkwetsbaar;
6 God is volmaakt;
7 God is alziend;
8 God is zonder enige behoefte, heeft slechts het verlangen Zich te ervaren via ons allemaal (het leven);
9 God geeft de mens een onvoorwaardelijk vrije wil zonder interventie, zonder oordeel en zonder straf.
Heel veel gelovigen zouden mij het zwijgen om deze stellingen misschien wel willen opleggen...
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.