Yours schreef: 26 apr 2023, 15:50
Mart schreef: 26 apr 2023, 15:24
Risico? Wat een gediscrimineer tegenover drag queens. Je bent gewoon preuts, want argumenten heb je duidelijk niet.
Me dunkt dat ik duidelijke redenen heb gegeven: ik vind het persoonlijk NIET verantwoord aangaande drag.
En gelieve me niet in een of andere hoek te zetten.
Voor Messenger voeg ik er nog aan toe: jouw Almachtige God vindt toch alle keuzes goed?
God is de waarnemer, die vindt er niets van.
Dat je drag onverantwoord vindt, moet je wat mij betreft zelf weten. Maar het is helemaal nergens op gebaseerd dat dragqueens met kinderen de fout in gaan. Ik denk dat je er problemen van maakt dat die mensen een eigen seksueel leven hebben NAAST de dragshows.
En dat seksuele leven keur jij denk ik af. Je gaat ervan uit dat een dragqueen kinderen met dat seksleven confronteert, maar dan zie je denk ik toch echt beren op je pad die er niet zijn.
Nogmaals wil ik benadrukken dat dragqueens zowel hetero als homo zijn.
Maar goed, jij neemt je kinderen dus ook niet mee naar pretparken want in de vermomming van sprookjesfiguren zit misschien iemand die 's nachts de beest uit kan hangen.
Het filmpje van die dragqueen Billy, betaald door die foute club van Rebel News die ik eerder noemde, maakt meer indruk op je dan de onschuldige waarheid. Als Ongehoord Nederland het uit zou zenden werden ze gelijk uit het omroepbestel gezet.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.