Het verband ontgaat je weer.Bastiaan73 schreef: ↑17 mei 2021, 12:18Inderdaad. Er is geen dialoog met Alpha. Hij is een soort cd-r; geen cd-rw.
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cd-rEen cd-r (compact disc-recordable) is een variant van de compact disc, uitgevonden door Philips en Sony. De cd-r is een optische schijf met de eigenschap write once read many (WORM), dat wil zeggen eenmalig te beschrijven en vele malen te lezen. Dit in tegenstelling tot de cd-rw, die steeds opnieuw beschreven kan worden. Dit beschrijven kan met een cd-brander.
In de NWV staat het zo:Messenger schreef: ↑17 mei 2021, 12:07Dit komt uit de Statenvertaling, hoe staat het in jouw boek?Jesaja 45 vers 5 t/m 7 schreef:
5 Ik ben de HEERE, en niemand meer, buiten Mij is er geen God; Ik zal u gorden, hoewel gij Mij niet kent.
6 Opdat men wete, van den opgang der zon en van den ondergang, dat er buiten Mij niets is, Ik ben de HEERE, en niemand meer.
7 Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.
5 Ik ben Jehovah en er is niemand anders.
Er is geen andere God dan ik.h
Ik zal je kracht geven,* hoewel je me niet kende,
6 zodat men weet
van waar de zon opgaat tot waar ze ondergaat*
dat er niemand is buiten mij.i
Ik ben Jehovah en er is niemand anders.j
7 Ik vorm lichtk en schep duisternis,l
ik maak vredem en schep onheil.n
Ik, Jehovah, doe dat alles.
Bron: https://www.jw.org/nl/bibliotheek/bijbe ... jesaja/45/
Je kennis over knippen en plakken is ook zichtbaar beperkt.
Jes 45:
5 Ik ben Jehovah en er is niemand anders. Er is geen andere God dan ik.
Ik zal je kracht geven, hoewel je me niet kende,
6 zodat men weet van waar de zon opgaat tot waar ze ondergaat dat er niemand is buiten mij.
Ik ben Jehovah en er is niemand anders.
7 Ik vorm licht en schep duisternis *1, ik maak vrede en schep onheil *2. Ik, Jehovah, doe dat alles.
8 Hemel, laat het regenen van boven, laat er rechtvaardigheid uit de wolken neerstromen.
Aarde, ga open en breng redding voort, laat ook rechtvaardigheid opkomen. Ik, Jehovah, heb dat alles gemaakt.’
9 Wee degene die de strijd aangaat met zijn Maker! Zo iemand is namelijk niet meer dan een potscherf
tussen de andere potscherven op de grond.
Moet de klei tegen de Pottenbakker zeggen: ‘Wat maak je eigenlijk?’
Of moet dat wat je hebt gemaakt, zeggen: ‘Hij heeft geen handen’
10 Wee degene die tegen een vader zegt: ‘Waar word jij nu vader van?’
En tegen een vrouw: ‘Wat zet jij nu op de wereld?’
*1 Psalm 104:20 U brengt duisternis en de nacht valt. Alle wilde dieren van het woud sluipen rond.
*2 Prediker 7:14 Is de dag goed, laat dan zien dat het goed gaat, maar is de dag rampzalig, bedenk dan dat God beide heeft gemaakt. Mensen kunnen niet weten wat hun in de toekomst zal overkomen. NWV.
Ik heb dit al een keer met je besproken, maar het kwartje valt maar niet, hè?